Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 2943
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hver gang diskusjonen kommer opp er det veldig mange som sier de aldri ville gjort det, "ting skal ut rumpa ikke inn". Får intrykk av at mange mener det altså er homofilt å ta seg en rumpepumpe.

En annen artig ting jeg har hørt er at når du begynner og boofe, ja da har du gått over streken, da har rusen tatt kontroll over deg.

Syns det er morsomt at jeg har hørt alle disse tingene flere ganger, og mange av gangene er det folk som setter sprøyter intravenøst som har sagt disse tingene..

Folkens, hvorfor er dere så usikre? Boofing er faktisk den beste metoden, og listen av fordeler er lang.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min gamle hobby var å skyte amfetamin. Prøvde noen gang å boofe, men var langt i fra den samme følelsen. Milevis.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke stuerent på grunn av at man ikke kan gjøre det sosialt. Det er tabu å stikke ting i rumpa, selv om man går på badet for å gjøre det, så det egner seg best i stillhet/når man er alene. Det er jo litt ekkelt når andre gjør det.

Jeg boofer, men jeg holder det for meg selv, og jeg anbefaler det ikke til andre som jeg gjør her inne.
Kjenner mange som tyr til det når de ikke får til å sette smellen, men om folk drar det opp ellers så later folk som de ikke hørte det, eller reagerer med å si hva faen.


Jeg har aldri brukt sprøyter og har rusa meg i nesten 20 år, har boofet diverse i rundt 10 år og har ingen planer om å teste sprøyte. Er helt enig i at det er den beste metoden, men den er ikke sosialt akseptert av åpenbare grunner, men jeg begynner å se en oppmykning der.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Min gamle hobby var å skyte amfetamin. Prøvde noen gang å boofe, men var langt i fra den samme følelsen. Milevis.
Vis hele sitatet...
Ikke det samme kicket nei, men etter få minutter er det same same.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Min gamle hobby var å skyte amfetamin. Prøvde noen gang å boofe, men var langt i fra den samme følelsen. Milevis.
Vis hele sitatet...
Nei den skjønner jeg jo. Følelsen man får av å skyte er den beste av alle administrerings metoder. Så sammmenlignet med den forstår jeg godt at du ikke syns mye om det. Som en som ikke skyter er boofing den beste metoden syns jeg.

En bedre sammeligning er snorting, da begge måter innebærer at virkestoffer blir tatt opp igjennom slimhinner. Boofing er mye bedre enn å snorte og du får i deg mer virkestoff pga økt biotilgjenglighet.

Boofing er den metoden som kommer nærmest skyting sin biotilgjenglighet. Skyting ligger vel på 100%. Boofing ligger på rundt 99% for de fleste rusmidler.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke stuerent på grunn av at man ikke kan gjøre det sosialt. Det er tabu å stikke ting i rumpa, selv om man går på badet for å gjøre det, så det egner seg best i stillhet/når man er alene. Det er jo litt ekkelt når andre gjør det.
Vis hele sitatet...
Kommer vel ann på sosiale sirkelen da, i min sirkel prøvde vi boofing en gang og når gjør vi det være gang det blir en speed binge. Vi går på badet og gjør det hver for oss, ingen av oss tenker noe rart med det.

Det er jo trossalt bare en annen inntaks metode, men skjønner at det ikke fungerer med alle mennesker, men vi er generelt en veldig åpensinnet gjeng.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke 99% for boofing, men ofte veldig høyt allikevel, over dobbelte av oral tilgjengelighet ofte, da særlig opiater. Den raske on-set’en gjør at effekten oppleves enda kraftigere.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke 99% for boofing, men ofte veldig høyt allikevel, over dobbelte av oral tilgjengelighet ofte, da særlig opiater. Den raske on-set’en gjør at effekten oppleves enda kraftigere.
Vis hele sitatet...
https://www.chemeurope.com/en/encycl...phetamine.html

I følge denne siden er biotilgjenglighetet slik for ulike inntaksmetoder.

Oral 20–25%; nasal 75%; rectal 95–99%; intravenous 100%

Skal da sies at dette var den eneste kilden jeg fant nå på kort tid, virker som det ikke er mye informasjon rundt det,

Men i teorien burdet det stemme, tarmen er laget for å ta opp vann og vil ta opp alt vannet du putter inn, så all amfetaminen burde jo havne i blodet.

Så lenge du klarer å holde det inne selvfølgelig, kjenner noen idioter som mener du skal bæsje ut vannet etter noen minutter, men da sløser du jo virkestoff..

Når du sniffer faller noe ned i lungene, og kanskje ut av nesen, i tillegg til det som faller ned halsen og blir tatt opp i magen der biotilgjengligheten er lavere.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei den skjønner jeg jo. Følelsen man får av å skyte er den beste av alle administrerings metoder. Så sammmenlignet med den forstår jeg godt at du ikke syns mye om det. Som en som ikke skyter er boofing den beste metoden syns jeg.

En bedre sammeligning er snorting, da begge måter innebærer at virkestoffer blir tatt opp igjennom slimhinner. Boofing er mye bedre enn å snorte og du får i deg mer virkestoff pga økt biotilgjenglighet.

Boofing er den metoden som kommer nærmest skyting sin biotilgjenglighet. Skyting ligger vel på 100%. Boofing ligger på rundt 99% for de fleste rusmidler.
Vis hele sitatet...
Det er en følelse som er så heftig at jeg bør unngå å tenke på den.

Boofing synes jeg var litt ubehagelig. Fort at det ble litt søl. Men skjønner at mange kan like det.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge skal man la væsken være inne i endetarmen for å sikre maksimalt opptak?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå snakker du om ett spesifikt stoff, det er ikke vanlig med så høy tilgjengelighet som du nevner. Det finnes også ting som fungerer dårligere på måten, som ketamin.

Boofing fungerer svært bra til opiater og stimulanter, men 99% er dessverre en sjeldenhet.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lenge skal man la væsken være inne i endetarmen for å sikre maksimalt opptak?
Vis hele sitatet...
Det skal ikke være ubehagelig, glemmer det som regel ut faktisk, jeg vil tippe alt over 5-10 minutter er godt nok. Kanskje mindre enn det også siden det blir tatt opp så fort.

Jeg foretrekker å bruke en del vann for å treffe mest areal. Gjør det stående, er gjort på 15 sekund lunket vann! Øv deg med vanlig vann først.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er en følelse som er så heftig at jeg bør unngå å tenke på den.

Boofing synes jeg var litt ubehagelig. Fort at det ble litt søl. Men skjønner at mange kan like det.
Vis hele sitatet...
Er derfor jeg aldri skal skyte, vet med meg selv at jeg ikke må vite hvordan det føles

Skal ikke bli noe søl egt. Liten guide på hvordan jeg gjør det uten søl hver gang.¨

Bland ønsket mendge amf med 1-2ml varmt/lunkent vann. Trekk opp og sørg for at det er ingen luft i pumpen.

Legg deg på ryggen med rumpen opp.

Bruk litt spytt for å lube pumpen opp litt og dytt den 1-2cm inn og squirt det inn.

I mens du strammer rassen alt du kan trekker du den sakte ut, og fortsetter og stramme imens du ligger med rumpen hevet. Ligg slik i et min for at det skal renne ned tarmen(mer overflate område, fortere funk).

Så kan du reise deg og fortsette og stramme i et par min. Blir aldri søl her.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er derfor jeg aldri skal skyte, vet med meg selv at jeg ikke må vite hvordan det føles

Skal ikke bli noe søl egt. Liten guide på hvordan jeg gjør det uten søl hver gang.¨

Bland ønsket mendge amf med 1-2ml varmt/lunkent vann. Trekk opp og sørg for at det er ingen luft i pumpen.

Legg deg på ryggen med rumpen opp.

Bruk litt spytt for å lube pumpen opp litt og dytt den 1-2cm inn og squirt det inn.

I mens du strammer rassen alt du kan trekker du den sakte ut, og fortsetter og stramme imens du ligger med rumpen hevet. Ligg slik i et min for at det skal renne ned tarmen(mer overflate område, fortere funk).

Så kan du reise deg og fortsette og stramme i et par min. Blir aldri søl her.
Vis hele sitatet...
Bra. Aldri ta det steget. Selv om jeg har vært nykter et halvt år så klarer jeg ikke å slutte å tenke på nåla. Får nesten vann i munnen.

Takk for tips
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det hørtes veldig stress ut. Jeg bøyer meg såvidt litt frem, og setter den rett innenfor sprekken. Skyver det sakte inn, tørker for sikkerhetsskyld og så kaster jeg greiene i søppelet. Ingen behov for glidemiddel eller noe, den skal sitte rett i åpningen. Ingen grunn for å legge seg ned heller.

«Whenever someone tells me they tried boofing and didn’t get anything out of it, it’s an easy fix. Without exception, 100 percent of the time, boofing had not worked for them because they thought the syringe is supposed to go, like, fully up your butt.

It’s supposed to go about half an inch up your butt. You’re aiming for the tissue just inside the rim, which will absorb things into your bloodstream. Any deeper and you’re just kind of shooting the drugs into space.»

Myths:
« Some people I’ve had the boofing conversation with had previously had been told that for it to work properly, they needed to lie down and leave the plunger in for at least 20 minutes.»

https://filtermag.org/booty-bumping-harm-reduction/
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg synes ikke det er homofilt, heterofilt eller bifilt.

Inntaksmåte av rus sier ingenting om seksualitet.

Det virker bare jævlig ukomfortabelt.
Anonym bruker
"Orange Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan fungerer dette når det gjelder oxycontin? Keg har et par utenlandske, røde oxy. De blir litt gelé-aktig blandet med vann. Vil det funke bedre å plugge det enn å ta det oralt? Og med subutex, er det bedre å plugge enn å snorte?
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig synes jeg boofing er mindre kontroversielt enn å insjisere, men grunnen til at jeg synes det er ikke "stuerent" å boofe, er av følgende grunner:

1, det er mye større innsats enn å svelge eller Snorre stoffer
2, med unntak av noen drugs, er det ikke så mye mer gevinst på å boofe det
3, ei sprøyte for insjisering er ikke grusomt ekkel i seg selv, mens hvis du bruker et instrument for å boofe, så er det et skittent verktøy som erekstremt ekkelt. Tenk deg å boofe på dassen til vennen din. Hva skal du gjøre med sprøyta som du boofa med? Vaske den i vasken hans? Yikes? Synes det er disrespektfult.

4: hvis du boofer fremfor å svelge/droppe, så mister du kroppens evne til å passe påseg selv hvis du overdoserer. Du er i mye større stand til å regulere rusen ved spy hvis nødvendig, hvis du svelger stoffet og ikke boofer.

5: hva hvis du plutselig må drite noe jævlig? Orker ikke tanken om å måtte sjonglere mellom å drite og å la rusen fullt komme.

6:

Boofing i smug (i f.eks sosiale sammenhenger) er så mye mer tidkrevende og komplisert, for hva gevinst da? Jeg bruker ikke drugs ofte nok til at jeg trenger å være gnien bioviability eller hva enn det heter, og siden jeg ikke bruker drugs ofte uansett, har jeg ikke en toleranse som tilsier at jeg på død å live må melke på prosenter av effektivitet.

Hvis du liker å få ting opp i tassen tho så kjør på, da er det jo bare win win, gitt at du ikke overdoserer og gjør det umulig for deg selv å la kroppen passe på seg selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan fungerer dette når det gjelder oxycontin? Keg har et par utenlandske, røde oxy. De blir litt gelé-aktig blandet med vann. Vil det funke bedre å plugge det enn å ta det oralt? Og med subutex, er det bedre å plugge enn å snorte?
Vis hele sitatet...
Alt funker kompis, det er det som er så gøy!

Jeg tar ting rektalt rett som det er, kan ikke se problemet, og hvert drug virker for meg også som noe helt annet, som jeg synes er merkelig
Anonym bruker
"Orange Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har oxy like lang virketid ved plugging som det har om man knuser og tar den oralt?
Hva er ulempene med rektal administrering av rusmidler?

Ikke gidd å svar hvis du sier at det ikke finnes noen.
Feks så ødelegger snorting bihulene, så jeg vil tippe at hvis du gjør det samme i rompa så blir det endel slitasje der og(?)
Hva er bedre enn litt stimulerende i rompa, på to måter
Jeg ekke homofob i det hele tatt,kun usikker på metoden
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av JayHova Vis innlegg
Jeg ekke homofob i det hele tatt,kun usikker på metoden
Vis hele sitatet...
Bare å teste det. Det funker som faen. Skulle ønske vi hadde ett annet hull som var like effektivt men mer stuerent.
Fuck Mr. Plod!
skulle ønske at anus kunne absorbere thc uten MCT olje
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
skulle ønske at anus kunne absorbere thc uten MCT olje
Vis hele sitatet...
Hva er problemet med å bruke oljer? Du må jo gjøre thc’en flytende uansett, det er jo ikke sånn at du har smaksløker der bak som begynner å klage heller, det er like ubehagelig om du bruker vann som olje?

Har du prøvd det mange ganger?
Neste gang jeg bruker speed skal jeg teste det rektalt heheh.Misbrukte speed over en alt for lang periode,men hakke brukt det på et snaut år.
Hvor mye Suboxone trengs det til en boofing ? Bare å blande det med lunket vann ?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Chip Charley Vis innlegg
Hvor mye Suboxone trengs det til en boofing ? Bare å blande det med lunket vann ?
Vis hele sitatet...

Start med maks halvparten av det du vanligvis tar for ca lik effekt.

Jepp, eller romtemperert iallfall. Knus pillen på forhånd også kanskje, aldri prøvd subuxone før selv.

Jeg anbefaler alltid at man tester det først med bare vann, i tilfelle noe går galt, så slipper man å sløse en dose på det.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av JayHova Vis innlegg
Neste gang jeg bruker speed skal jeg teste det rektalt heheh.Misbrukte speed over en alt for lang periode,men hakke brukt det på et snaut år.
Vis hele sitatet...
Bare ikke overdriv da, kan bli veldig brutalt uten toleranse. Aldri gøy å spinne rundt totalt med hjertebank og så videre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Start med maks halvparten av det du vanligvis tar for ca lik effekt.

Jepp, eller romtemperert iallfall. Knus pillen på forhånd også kanskje, aldri prøvd subuxone før selv.

Jeg anbefaler alltid at man tester det først med bare vann, i tilfelle noe går galt, så slipper man å sløse en dose på det.
Vis hele sitatet...
Mange takk for info og tips !
Interessant. Jeg måtte undersøke om dette funker med ketamin, og det gjør det vist, og er mer effektivt. Penger spart. Jeg har ikke til vane å ta ting opp i rumpa, men dere som gjør dette, hvordan får man sniffet pulver opp i rumpa? eller må man løse ketamin opp i vann, noen med erfaring?
Sist endret av Hans Høyhet; 11. november 2023 kl. 21:27.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Interessant. Jeg måtte undersøke om dette funker med ketamin, og det gjør det vist, og er mer effektivt. Penger spart. Jeg har ikke til vane å ta ting opp i rumpa, men dere som gjør dette, hvordan får man sniffet pulver opp i rumpa? eller må man løse ketamin opp i vann, noen med erfaring?
Vis hele sitatet...
Må løses opp i vann ja. Bruk en 2-3ml sprøyte.

Angående ketamin så er dette det eneste stoffet jeg er usikker på. Har opplevd god effekt noen ganger, mens andre ganger så har det ikke funket. Tror det er ganske blandede meninger om hvor effektivt det er rektalt.


Bland i vann, sett det rett i stumpen. Sprøyta skal ikke langt inn, selv tar jeg kun den lille tuppen av sprøyten innenfor. Tar du den for langt inn så funker det veldig dårlig da du går forbi slimhinnene.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må løses opp i vann ja. Bruk en 2-3ml sprøyte.

Angående ketamin så er dette det eneste stoffet jeg er usikker på. Har opplevd god effekt noen ganger, mens andre ganger så har det ikke funket. Tror det er ganske blandede meninger om hvor effektivt det er rektalt.


Bland i vann, sett det rett i stumpen. Sprøyta skal ikke langt inn, selv tar jeg kun den lille tuppen av sprøyten innenfor. Tar du den for langt inn så funker det veldig dårlig da du går forbi slimhinnene.
Vis hele sitatet...
Jeg har fått for meg å få den helt inn så absolutt ingenting kan renne ut. Menmen, funker gjør det uansett for jeg tok en i går og det var like sjukt som å skyte, eneste forskjell er at jeg trengte mer selvfølgelig. Så til dere som vil ha en heftig kveld uten sprøyta, boof. tok selv 0.6 men dette var en ny marsipantype som tydeligvis var helt insane, hatt smålig halliser utpå morakvisten, alle bilene på morran trodde jeg skulle til meg osv.
Kan være pga jeg måtte være stille og følte at alt jeg gjorde vekte folk også noia jeg over alt plutselig. dette var vel 4 timer inn, rundt 14 idag ( 21:30 - 14:00, så rundt 15 timer ca av en boof) så begynte jeg å bli trøtt og få lyst på mat osv. Og dere som tenker på det; aldri skyt. Amf blir bare ikke det samme. var uten et år en gang, tok en vanlig liten/cola liner, null og niks, litt våken og ødelagt matlyst, var som kaffe. Må jeg snorte tar jeg typ 0.2 - 0.3 liner til å starte, så ser jeg ann etter det.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
skulle ønske at anus kunne absorbere thc uten MCT olje
Vis hele sitatet...
Cannabutter fryst i tampongform, og rett inn (sitt eget glidemiddel). Gir dog en litt annen rus, men varte mye lenger.
Sitat av cazber Vis innlegg
Cannabutter fryst i tampongform, og rett inn (sitt eget glidemiddel). Gir dog en litt annen rus, men varte mye lenger.
Vis hele sitatet...
særiøst? Trodde du ikke kunne absorbere det gjennom rassen. Mener å huske det må gjennom leveren, noe som det ikke gjør når du bruker æssen.
Sitat av Willyknickers Vis innlegg
særiøst? Trodde du ikke kunne absorbere det gjennom rassen. Mener å huske det må gjennom leveren, noe som det ikke gjør når du bruker æssen.
Vis hele sitatet...
Hørt det samme. Mener det først går i blodet, så gjennom leveren. Funket i alle fall, men gav en litt annen mer "mellow bodyhigh" som er den beste beskrivelsen jeg kan gi, og varte mye lenger. Merket det når jeg våknet dagen etterpå (tok det vel ca i 20 tiden dagen før).

Her er beskrivelsen som gjorde at jeg testet:
https://sensiseeds.com/en/blog/recre...d-for-science/
Sitat av cazber Vis innlegg
Cannabutter fryst i tampongform, og rett inn (sitt eget glidemiddel). Gir dog en litt annen rus, men varte mye lenger.
Vis hele sitatet...
Enda lenger? Det varer så sykt lenge at jeg gjerne kunne forkorte det med minst 4 timer og det hadde vært mer enn nok.

Boofing fungerer utmerket for en rekke stoffer og legemidler. Noen har det ikke så mye å si, men andre nærmest dobles effekt og varighet da opptak er 100%

Det er tabu kanskje spesielt blant gutta fordi det er "homo" å gjøre det. I realiteten er det bare noe en roa, men det kan være masete og gjort feil med litt søl som.nevnt. har prøvd det med så og si alt, og det får en annen klang uavhengig hvordan en ser på det. Glidemiddel i en eller annen form er et must ellers blir det vondt og man skal være forsiktig.

Gjøres det riktig blir plutselig 1 valium til 2 og effekten varer lenger og virker noe annerledes