Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1339
Hei. Nå har jeg fått totalt nok av tett nese som følger av snorting av cola. Så min tanke nå er å prøve crack, og jeg vil gjerne gjøre dette så trygt/safe og økonomiskt som mulig, ettersom jeg har lest ryker jo crack raskere enn pulver.

Jeg lurer på, hva som er beste og tryggeste måten å røyke crack.

Er det best å bruke aluminiumsfolie eller pipe?

Og ved evt folie, så funker vel helt vanlig folie feks bra rema elns?

Bruker man samme metode som man skulle røkt heroin da?

Hvis noen her har prøvd å røyke før, hvilke metoder ville dere anbefalt?
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke har pipe så funker folie bra, men du trenger litt skills. Det blir helt flytende. Trekk det gjennom ett sugerør i glass.

Funker som faen.

Hvor har du vært da? Kjørt rundt uten lappen på skikkelig kokka-kjør siden sist eller?
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du ikke har pipe så funker folie bra, men du trenger litt skills. Det blir helt flytende. Trekk det gjennom ett sugerør i glass.

Funker som faen.

Hvor har du vært da? Kjørt rundt uten lappen på skikkelig kokka-kjør siden sist eller?
Vis hele sitatet...
Hei.

Nei, har ikke kjørt uten lappen. Ville bare høre med folk om det.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syntes du bør prøve å droppe kokainen, altså svelge den først før du tar steget videre til crack
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syntes du bør prøve å droppe kokainen, altså svelge den først før du tar steget videre til crack
Vis hele sitatet...
Bare helt idiotisk. Det funker ikke.


Kok det og røyk base. Finn et rør, stapp det med stålull og røyk
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Bare helt idiotisk. Det funker ikke.

Vis hele sitatet...
Har du virkelig brukt en tusenlapp og ofret ett forsøk på å bruke det oralt?

Kom colaen ut igjen hel altså?

Nå har ikke jeg erfaring med cola annet en 2-3 ganger under leppa, men hiv en grammer i gapet mitt, jeg hadde ikke dratt på jobb for å si det slik.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Har du virkelig brukt en tusenlapp og ofret ett forsøk på å bruke det oralt?

Kom colaen ut igjen hel altså?

Nå har ikke jeg erfaring med cola annet en 2-3 ganger under leppa, men hiv en grammer i gapet mitt, jeg hadde ikke dratt på jobb for å si det slik.
Vis hele sitatet...
Nei, men jeg har dratt mange hundre tusen kroner opp i nesa. Og med en gang det går den i magen så kommer det bare en rar stein følelse.

Om du bare har prøvd kola 2-3 ganger så har du ikke noe å komme med her.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Har du virkelig brukt en tusenlapp og ofret ett forsøk på å bruke det oralt?

Kom colaen ut igjen hel altså?

Nå har ikke jeg erfaring med cola annet en 2-3 ganger under leppa, men hiv en grammer i gapet mitt, jeg hadde ikke dratt på jobb for å si det slik.
Vis hele sitatet...
Biotilgjengeligheten på cola går drastisk ned når man tar det oralt. Kan nesten sammenlignes med å holde pusten en stund.
Trenger ikke å ha prøvd cola engang for å komme til den konklusjonen. Den orale tilgjengeligheten av stoffet er veldig lav, så hvis nesa er tett så har man ikke så mange valg. Noen går for baken, andre går for base, mens noen fortsetter å prøve med nesa i håp om at den plutselig begynner å virke igjen.

Skjønner ikke hvordan folk kan havne på binge med dette i årevis, etter en uke så er nesa mi så tett at det røsker i øra når jeg svelger. Den sjeldne gangen jeg bruker det så går jeg som regel rett på crack for å slippe unna, med mindre jeg drikker alkohol.