Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3219
Hei

Er det noe andre farer ved å skyte imovane i forhold til andre piller? Kjenner en som skyter oxycontin, dolcontin, xanor og rivotriler, men han har aldri prøvd imovane før. Har sett noen innlegg på div. forum om folk som skutt imovane, men for lite til å konkludere om det blir som å skyte andre tabletter (som nevnt ovenfor) eller om det er en helt annen fremgangsmåte eller flere farer forbundet med dette.

Både jeg og vedkommende som skyter vet de generelle farene ved skyting av piller, så jeg vil ikke se noe moralposter ang. dette. Det vil bli rapportert som nettsøppel/spam, siden det ikke bidrar til spørsmålet jeg stiller.
Sist endret av Mexxy; 5. juni 2013 kl. 12:20.
Trur ikke Imovane går an og Injisere, Men Stilnoct derimot skal gå.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hei

Er det noe andre farer ved å skyte imovane i forhold til andre piller? Kjenner en som skyter oxycontin, dolcontin, xanor og rivotriler, men han har aldri prøvd imovane før. Har sett noen innlegg på div. forum om folk som skutt imovane, men for lite til å konkludere om det blir som å skyte andre tabletter (som nevnt ovenfor) eller om det er en helt annen fremgangsmåte eller flere farer forbundet med dette.

Både jeg og vedkommende som skyter vet de generelle farene ved skyting av piller, så jeg vil ikke se noe moralposter ang. dette. Det vil bli rapportert som nettsøppel/spam, siden det ikke bidrar til spørsmålet jeg stiller.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal du skyte sovepiller? Du sovner jo bare.
Hei trådstarter! Bare skyt i vei, men ikke for mye
Sitat av imortaltech Vis innlegg
Trur ikke Imovane går an og Injisere, Men Stilnoct derimot skal gå.
Vis hele sitatet...
Det går jeg skjøt en gang 3 stk 7,5 mg Imovane. Gikk greit, men fikk ikke forventet effekt, ble liksom ingen buzz, men trøtt ble jeg, samt rusa på en slik måte at jeg ikke merket det Stilnoct derimot, merka alt, buzz, effekt og greier, MEN det er et ordentlig apedop. Man blir helt syyyyyk i hodet, og gjør rare ting!

Sitat av punkfreak Vis innlegg
Hvorfor skal du skyte sovepiller? Du sovner jo bare.
Vis hele sitatet...
Nei. Imovane er ikke en sovepille, men en innsovingstablett. Det er to helt forskjellige ting, man får en rus av det. Blir jo trøtt osv, men først rus
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av punkfreak Vis innlegg
Hvorfor skal du skyte sovepiller? Du sovner jo bare.
Vis hele sitatet...
Seriøst? Har du noen gang prøvd slike tabletter? Det er ikke slik at man automatisk sovner av fordi man tar en innsovningstablett. Har tatt 4-5 slike tabletter i slengen og blir såpass god form at det siste jeg tenker på, er å legge meg.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Seriøst? Har du noen gang prøvd slike tabletter? Det er ikke slik at man automatisk sovner av fordi man tar en innsovningstablett. Har tatt 4-5 slike tabletter i slengen og blir såpass god form at det siste jeg tenker på, er å legge meg.
Vis hele sitatet...
Samme tenker jeg, man sovner ikke automatisk av slike tabletter som Muradi skriver. Da skal man gjerne ha lagt seg i sengen og være avslappet fra før av. God formen kommer først og jeg blir alltid veldig kreativ av ett par imovane.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hei

Er det noe andre farer ved å skyte imovane i forhold til andre piller? Kjenner en som skyter oxycontin, dolcontin, xanor og rivotriler, men han har aldri prøvd imovane før. Har sett noen innlegg på div. forum om folk som skutt imovane, men for lite til å konkludere om det blir som å skyte andre tabletter (som nevnt ovenfor) eller om det er en helt annen fremgangsmåte eller flere farer forbundet med dette.

Både jeg og vedkommende som skyter vet de generelle farene ved skyting av piller, så jeg vil ikke se noe moralposter ang. dette. Det vil bli rapportert som nettsøppel/spam, siden det ikke bidrar til spørsmålet jeg stiller.
Vis hele sitatet...
Imovane er ikke egnet fort å skytes,rivotril(kryssere)rohypnol(flunipam),xanor,stilnoct er stort sett de eneste pillene(benzoer) som er verdt/egnet å skytes intravenøst