Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 796
Altså, det har seg slik at jeg snart får noen pyrazolam i mine klamme hender.

Har søkt litt rundt for å finne informasjon om dette stoffet, men har ikke lykkes i å finne spesielt mye vettugt.

Er det noen her som har prøvd det og kan fortelle meg litt om hvordan de virker, hvilket benzo det er sammenlignbart med osv. ?
Jeg ville samenlignet dem med Xanor, de er ikke søvndyssende i hvert fall. Du må passe deg for å ikke ta for mye. Da kan det være du ikke husker så mye
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Undified Vis innlegg
Jeg ville samenlignet dem med Xanor, de er ikke søvndyssende i hvert fall. Du må passe deg for å ikke ta for mye. Da kan det være du ikke husker så mye
Vis hele sitatet...
Har aldri prøvd pyrazolam, men har hørt at det er den muskelrelakserende effekten som ikke er tilstedeværende. Den skal være sedativ/hypnotisk og angstdempende i følge andre kilder.
Trådstarter
2 0
Ja, de kan kankje minne litt om alprazolam når det kommer til å dempe angst, men blir på langt ner like slått ut av dem. Alt i alt et ganske greit benzo, hadde det ikke vært for den ustoppelige hikken etter å ha inntatt et par stykker :-)