Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2910
Vært der, gjort det.
Er dette mulig, i lik grad som med blå-valium etc.? Og må man ha store kunnskaper? Legen er litt vanskelig på det for tiden, men får 20stk ca. pr måned, han er redd for at jeg bygger opp en for stor toleranse(noe som er fakta hvis man går på det i lengre tid). Grunnen til at jeg spørr og muligens vil teste ut og lage dette er pga. kroniske ryggsmerter, og jeg nekter plent Dolcontin. Noen som har noe svar på dette? Sliter veldig med ryggen og orker ikke og "krangle" med legen hver gang...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg er ingen kjemiker, men de google resultatene jeg fikk tilsier at ja, du må ha temmelig godt grep på organisk kjemi og labteknikk.

Synteseringfremgangsmåte 1
Synteseringsmetode 2 [PDF]
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Er ikke tramadol opiat(lignende)? Kan du i så fall bare dyrke opiumsvalue og få ut kodein og morfin? Etter å ha flyttet et sted det er lov selvsagt
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Takker masse for svar ^^ Kommer til og hjelpe!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Choobe Vis innlegg
Er ikke tramadol opiat(lignende)? Kan du i så fall bare dyrke opiumsvalue og få ut kodein og morfin? Etter å ha flyttet et sted det er lov selvsagt
Vis hele sitatet...
vi snakker vell heller syntetisk fremstillte opiater her, og ettersom han vil lage reseptpliktige opiat-legemidler tror jeg ikke han bryr seg om det er lov
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av drittsekken Vis innlegg
vi snakker vell heller syntetisk fremstillte opiater her, og ettersom han vil lage reseptpliktige opiat-legemidler tror jeg ikke han bryr seg om det er lov
Vis hele sitatet...
Neinei, men er jo ikke lov å oppfordre til lovbrudd, så jeg sier han kan dyrke opium i et land det er lov, om han velger å ta det rådet får være opp til han.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Hehe, takk for svar
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ikke bland Tramadol/Nobligan med Antidepressiver eller antiepilektia, det står beskrevet i fleeskatalogen.no at de "kræsjer" : Du får mindre effekt, og det de går ikke bra sammen. De øker påvirkningen av hverandre uteom den smertestillende effekten som blir redusert.

Legen og apoteket visste ikke dette før jeg viste de det på Felleskatalogen.no, er står det under "Interraksjoner "

Ekkelt at en må følge med selv..!"
Fikk faktisk vite dette av apoteket da jeg tok ut resepten på antidepressiva og tramadol samtidig. Den andre gangen. Men utenom det var det lite informasjon å få ja.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av SaerDnAX Vis innlegg
Er dette mulig, i lik grad som med blå-valium etc.? Og må man ha store kunnskaper? Legen er litt vanskelig på det for tiden, men får 20stk ca. pr måned, han er redd for at jeg bygger opp en for stor toleranse(noe som er fakta hvis man går på det i lengre tid). Grunnen til at jeg spørr og muligens vil teste ut og lage dette er pga. kroniske ryggsmerter, og jeg nekter plent Dolcontin. Noen som har noe svar på dette? Sliter veldig med ryggen og orker ikke og "krangle" med legen hver gang...
Vis hele sitatet...

Du kan bare glemme å prøve å lage syntetiske/semisyntetiske opiat-preparater,det blir alt for komplisert.Be legen din om 0,4mg temgesic eller 10mg oxycontin/dolcontin ,du skal ikke behøve å krangle
Tramadol/nobligan og neurontin kan blandes. Får det på resept av lege som sjekket ut dette. Tegretol "krasjer" , lyrica hvet jeg ikke.
Prøv Lyrica 150-600mg!
Sitat av mercen Vis innlegg
Ikke bland Tramadol/Nobligan med Antidepressiver eller antiepilektia, det står beskrevet i fleeskatalogen.no at de "kræsjer" : Du får mindre effekt, og det de går ikke bra sammen. De øker påvirkningen av hverandre uteom den smertestillende effekten som blir redusert.

Legen og apoteket visste ikke dette før jeg viste de det på Felleskatalogen.no, er står det under "Interraksjoner "

Ekkelt at en må følge med selv..!"
Vis hele sitatet...
En sikker løsning for å finne ut hva som forsterker og hva som minsker effekten av de forskjellige medisinene er å gå inn på DRUID analyse på felleskatalogen sine sider