Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1980
Fikk høre av en bekjent om en butikk med billige gasspistoler ved nøstet eller noe. usikker, var billig og bra, EB......... et eller annet...

Eg fant eg fant.....:

http://www.mamut.net/controls/shop/s...unweb&pid=3241

http://www.mamut.net/controls/shop/s...unweb&pid=2862

http://www.mamut.net/controls/shop/s...unweb&pid=2881

Hvilken er kraftigst?
den øverste
Vil bare påpeke at den øverste er en luftpistol og du to nederste er softguns.
Sist endret av Xzip; 1. februar 2011 kl. 09:48.
Den øvereste er luftpistol og bruker Co2, de 2 nederste er softungs som drives av vanlig fjærkraft, ikke gass
Du kan se på utgangshastigheten på forskjellige for å se hvor kraftige de er.
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Du kan se på utgangshastigheten på forskjellige for å se hvor kraftige de er.
Vis hele sitatet...
Kraft er ikke alt, hadde en sniper med syk fps, kula gikk bare til helvette uansett hva man gjorde, nettopp fordi alt dem har passet på er høy fps, ''kraftig'' på 10 meter, og ubrukelig på alt over det. Null presisjon
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Kraft er ikke alt, hadde en sniper med syk fps, kula gikk bare til helvette uansett hva man gjorde, nettopp fordi alt dem har passet på er høy fps, ''kraftig'' på 10 meter, og ubrukelig på alt over det. Null presisjon
Vis hele sitatet...
Joda, men han spør ikke etter et presist våpen, han spør etter et kraftig et.
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Joda, men han spør ikke etter et presist våpen, han spør etter et kraftig et.
Vis hele sitatet...
Sant nok, men og bare kjøpe ett kraftig våpen uten at det er ett gram presist i utgangspunktet er idiotiskt, da du kun treffer dem på 10 meters avstand
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Sant nok, men og bare kjøpe ett kraftig våpen uten at det er ett gram presist i utgangspunktet er idiotiskt, da du kun treffer dem på 10 meters avstand
Vis hele sitatet...
Kansje du bare har testet Kina produkter?
Har aldri hatt problemer med kraftige Co2 airsofter
Sitat av Kain Vis innlegg
Kansje du bare har testet Kina produkter?
Har aldri hatt problemer med kraftige Co2 airsofter
Vis hele sitatet...
Som over nevnte jeg sniper, har erfaring med både kina dritt og kvalitetsmerker, marui, classic army osv osv, lang liste.

Har heller ikke hatt problemer med kraftige Co2, med mindre jeg har forventet det.

OM våpnene han linket til var gass, og til samme pris.. Hadde det vært søppel.

God produsent, kvalitet, og litt dyrere enn 299.- så har man ofte gode pistoler..

Hadde 2 stk Desert Eagle Co2 fra Marui med sånn langt fuckings magasin, 40-50 kuler tror jeg? DET var presist, men dem kostet 5000 tilsammen og, så..

Om man kjøper billige våpen, er dem alltid facka på 3 uker. ( vi snakker kina produkter som er lagd av tørrplast, knekker bre du ser på det) o.l kina våpen.

KWC, Mariu, Classic Army, og såklart G&G! https://softguns.secure.flexiweb.no/...view/20246839/ <-- rått !

Men ja, dagens tale
Dere som bruker 5000-10.000 kroner på forskjellige softguns, bruker dere de til noe særiøst (paintball spill osv) eller bare for og "leke" med?

Ser på www.redwolfairsoft.com at du får jo forskjellige typer som skyter plastkuler til priser du kan kjøpe en bruktbil for :S
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Dere som bruker 5000-10.000 kroner på forskjellige softguns, bruker dere de til noe særiøst (paintball spill osv) eller bare for og "leke" med?

Ser på www.redwolfairsoft.com at du får jo forskjellige typer som skyter plastkuler til priser du kan kjøpe en bruktbil for :S
Vis hele sitatet...
Vel, man har ikke painball spill med softungs, da det er to helt forskjellige ting. og dem som kjøper så dyre softgun er enten aktive, seriøse spillere, idioter eller samlere
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Kraft er ikke alt, hadde en sniper med syk fps, kula gikk bare til helvette uansett hva man gjorde, nettopp fordi alt dem har passet på er høy fps, ''kraftig'' på 10 meter, og ubrukelig på alt over det. Null presisjon
Vis hele sitatet...
Jeg har en 500fps sniper og du må kjøpe de tyngste kulene (0.28g) for at den skal være presis på lang distance.
Sist endret av Zaajko; 1. februar 2011 kl. 20:57.
Sitat av Zaajko Vis innlegg
Jeg har en 500fps sniper og du må kjøpe de tyngste kulene (0.28g) for at den skal være presis på lang distance.
Vis hele sitatet...
0.28 er da langt fra det tyngste, men ja, det stemmer. jo mer fps, jo tyngre kuler. men er noen facka våpen som sender kula dit peppern gror, uansett hva du gjør
Ta deg en tur innom Wasteland-butikken i Strandgaten. : )
De selger alt fra elektriske gevær til Co2-pistoler.