Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 485
Hei.. hadde masse tull med windows etter noe cmd-bruk. Så fikk jeg logget inn men windowskontoen ville ikke logge på, så fikk ikke tilgang til personlige filer eller lagrede passord i chrome osv.

Har to fysiske disker. En HDD for lagring og en SSD for operativsystemet. Så jeg tenkte da lager jeg en partisjon på 25 gb av 250gb SSD disk, for å ikke overskride noe affekte filer på hoveddisken C: (ssd), installerte windows på den men når jeg booter fra usb igjen, ser jeg:



Er livredd, hadde mye filer på C: disken, trykket på ny og valgte en annen partisjon men er redd jeg har formatert hele disken?? Noen her som vet råd? Tusen takk for hjelp!
Sitat av Politietsuger Vis innlegg
men når jeg booter fra usb igjen
Vis hele sitatet...
Der ligger nok problemet ditt, du booter fra windows installation media. Etter du har installert windows på partisjonen og booter fra disk, vil du få opp et valg om hvilket OS du vil boote inn i.
Sist endret av Maiskolben; 21. juni 2023 kl. 18:32. Grunn: feil med quote bbkode
Nei. Booter fra disk C:
Den ssd’en er på 256 gb, men nå står d at den snart er full, 470mb av 25gb. Skulle liksom lage en virtual harddrive