Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3293
Hei, leste et sted at snus er "banned" i israel. Betyr det at man ikke kan ta med til eget bruk eller bare at det ikke er til salgs? noen snusere som har vært der nede?

Takker for alle innspill
Sitat av caperno Vis innlegg
Vis hele sitatet...
om eg tørr spørre, hva skal det der forestille?
Sitat av norwegianhobo Vis innlegg
om eg tørr spørre, hva skal det der forestille?
Vis hele sitatet...
Hvorfor må du spørre? Har du ikke øyne?

EDIT: Testa i en annen browser, og der kom det på hebraisk. Det er snus, og helt oppe til høyre på siden kan du velge engelsk oversettelse.
Sist endret av caperno; 26. februar 2013 kl. 21:20.
Sitat av caperno Vis innlegg
Hvorfor må du spørre? Har du ikke øyne?

EDIT: Testa i en annen browser, og der kom det på hebraisk. Det er snus, og helt oppe til høyre på siden kan du velge engelsk oversettelse.
Vis hele sitatet...
trenger ikke vær kjepphøy, sorry. det eg lurte var om dei er imot snus, og det der var uten nikotin eller noe sånt?
Snusen de selger er produsert i Sverige, så jeg regner med at det stort sett er den samme snusen som vi også får her i Norge. Det er iallefall flere typer å velge mellom. Dersom man trykker på "Produkter", så kommer man til snusline.com, og de har ett stort sortiment.
Sitat av caperno Vis innlegg
Snusen de selger er produsert i Sverige, så jeg regner med at det stort sett er den samme snusen som vi også får her i Norge. Det er iallefall flere typer å velge mellom. Dersom man trykker på "Produkter", så kommer man til snusline.com, og de har ett stort sortiment.
Vis hele sitatet...
Tusen takk du
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Brodern var på skoletur der, i følge han så var det folk som var med på turen der som snusa, så det er nok ikke umuligt.
De selger snus i samtlige arabiske land, blant annet i Syria. Så jeg regner med det er lovlig i Israel og, som er det frieste landet i området.
Sitat av caperno Vis innlegg
Vis hele sitatet...
hehe kanskje ikke det beste navne valget