Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 421
Jeg har røyket ca vær dag i 3-4 mnd, og merker at jeg ikke blir så fjern som jeg ønsker, og har blitt tidligere. Jeg røyker oftest mulig joint, men også pipe hvis J ikke er tilgjengelig. Røyker oftest 0,5 i en J, siden mer enn det har jeg merket ikke gir så mye mer effekt. Jeg har nå ikke røyket siden 22.04.24 (fredag før påskeferien) og får ikke muligheten til å røyke før fredagen etter.

Jeg lurer på om det er noen andre muligheter eller "triks" for å bli mer skækk. Evt metoder, inntaksmende, utstyr, osv. Setter pris på alle svar!
Pause eller andre rusmidler
Noen halvitere med øl før du røyker fra bong
Trådstarter
Sitat av JayHova Vis innlegg
Noen halvitere med øl før du røyker fra bong
Vis hele sitatet...
hjemmelagd eller kjøpt bong?
Isåfall har du noen teknikker for å lage en bra bong?
Ta en god spiseskje smør i en skål. Ta vann i en kjele og vsrm opp til det småkoker. Kjør 02-05 med tjall i skåla med smøret. Legg skåla i kjelen med vann ( må selvfølgelig være så lite vann at skålen står) så lsr du det varme seg i 30 mim ish (skal være en flytende mørk gugge) så tar du det i en kopp kaffe. Eventuelt om du koker melk så kan du slenge hasjen reff oppi siden det er fett også lager du kakao. Skækk garanti
Edibles/skakkao eller lang toleransepause..
Har hørt at johannesurt gjør innrøyka folk bælleskeve igjen, som om de har røyka for første gang.