Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 466
Jeg tar svært sjeldent amfetamin, typ to ganger i året. Jeg har tatt ca 0,5 gram i dag, og nå sitter jeg og prøver å finne roen før natta. Men uansett hvordan jeg sitter eller står så verker det i ryggen, tror jeg trekker sammen musklene ubevisst. Jeg har ksasol, øl og seroquel til å lande på.

Har noen tips til hvordan få en ok natt?
Jeg pleier ikke å ha problemer med søvn når jeg tar speed. Jeg må i et møte i morgen ettermiddag. Ja, jeg veit at det er dumt å ta speed dagen før et viktig møte
Magnesium Citrat og 500mg phenibut
Trådstarter
31 5
Takker for svar

Har nå tatt magnesium, phenibut vet jeg ikke hva er
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anita83 Vis innlegg
Takker for svar

Har nå tatt magnesium, phenibut vet jeg ikke hva er
Vis hele sitatet...
Er en noortropic, som i følge hva jeg har lest som den samme effekten som sentralstiumulerende bare på en mye snillere måte. Må bestilles fra utlandet da det ikke er lovelig her til lands. Sjekk youtube ved å søke på "Phenibut" så får du det forklart i mer dybde.

Men Magnesium er veldig greit mot muskelplager eller lett for å få krampe i leggen etc pga sitte i ei og samme stilling i time på time. Det og noe skikkelig slapsemat typ kebab/pizza whatever med mye kallorier, evt benzo og søvn Da recouper du fint og blir kvitt ubehaget på en grei måte.