Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1047
Hei, trenger litt hjelp da jeg kan nada kunnskap om slikt og klarer ikke å finne noe på webben heller.

Altså problemet mitt er at Nedlasting hastigheten min har havnet på 5 Mb\s etter vi har skiftet Internett linja fra 16/0.7 til 25/5 Mbit fra Telenor, så jeg lurer på om det kan være feil med modemet eller at modemet ikke takler 25 Mb\s?
Modemet takler det. Ring kundeservice

Evt prøv:
1. Ta ut strømledningen av modemet i 1 minutt
2. Fabrikkreset modemet, står hvordan på telenor.no
Sist endret av disneyman; 5. mars 2013 kl. 23:50.
Jeg regner med at du mener at nedlastingen er på 5Mbit/s, ikke 5Mb/s ?
Jeg har også denne routeren (Zyxel P-2812HNU-F3) med 25/5 og alt fungerer som det skal så prøv å restart den elns... Jeg får rundt 3Mb/s ned.
***
Dette er litt off tocip men, ville ikke lage en helt ny tråd.
Det jeg ikke får til er å "Port Forwarde" får å sette opp en VPN og hoste ei lita nettside, jeg har prøvd veldig lenge med dette og prøvd på mange forskjellige måter. Noen som kan hjelpe meg? PM meg hvis du kan hjelpe
Jeg setter stor pris på det!

Versjon V3.10(BLN.12)
Hele greia er bottleneck, ta hastigheten du betaler for og del med /8. Har selv 2mb linje og får Max 250kb/s, selv om du har 1gb linje får du ikke mer en 125mb/s




Edit: eller kansje jeg mis forsto og du mente linja bare viser 5mb/s
Sist endret av Carlozero; 6. mars 2013 kl. 00:29.