Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3880
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes det bra legemidler som ikke er typ benzo, adhd amf eller neurontin/lyrica som funker bra mot angst? Vil ikke ha forslag om antidepressiva heller da jeg har prøvd alt. Til nå syntes jeg Lamictal er ok, men skulle hatt noe bedre..
fra wiki: "Virkningsmekanismen er ukjent", -der fløy det jeg kunne komme med av ting å evt snakke med legen om som kanskje kunne fylt kriteriene dine
Anonym bruker
"Lei Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilke Ssri har du prøvd?
Effexor hjalp mye for meg.
Anonym bruker
"Lei Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og terapi såklart. Metoder, eksponering, endre krets og miljø, flytte
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilke Ssri har du prøvd?
Effexor hjalp mye for meg.
Vis hele sitatet...
Har prøvd effexor, cipralex, zoloft, tolvon og ett par til som jeg ikke husker navnet på
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
fra wiki: "Virkningsmekanismen er ukjent", -der fløy det jeg kunne komme med av ting å evt snakke med legen om som kanskje kunne fylt kriteriene dine
Vis hele sitatet...
Det skjønte jeg ikke...
remeron kan sjekkes ut, det er visst litt annerledes enn vanlige ssri i virkningsmåte og hjelper litt på både søvn og angst i tillegg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det skjønte jeg ikke...
Vis hele sitatet...
siden du nevnte noe som funka litt sjekka jeg hva det er og hvordan det funker i håp om å se noe jeg føler verdt å nevne
Sist endret av Munted Artist; 19. februar 2020 kl. 15:26. Grunn: endret "ts" til "du"
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
remeron kan sjekkes ut, det er visst litt annerledes enn vanlige ssri i virkningsmåte og hjelper litt på både søvn og angst i tillegg.



siden du nevnte noe som funka litt sjekka jeg hva det er og hvordan det funker i håp om å se noe jeg føler verdt å nevne
Vis hele sitatet...
Åja okey, men lamictal funker faktisk og jeg har vært innom MYE. Det hjelper mest mot depresjon da
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hadde generalisert angst da jeg var yngre. Prøvde det meste men det som hjalp meg var esctilaopram. Ikke hatt pannikangst siden det.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd Xanax av en kompis som kjøpte det når han var i sverige (Trur det er reseptfritt der), og det fjerna angsten min, føler aldri angst lenger. Det fungerer skikkelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finnes det bra legemidler som ikke er typ benzo
Vis hele sitatet...
hvorfor er det sånn at hver gang noen stiller akk dette spørsmålet så er halvparten av svarene en type benzo? -_-
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finnes det bra legemidler som ikke er typ benzo, adhd amf eller neurontin/lyrica som funker bra mot angst? Vil ikke ha forslag om antidepressiva heller da jeg har prøvd alt. Til nå syntes jeg Lamictal er ok, men skulle hatt noe bedre..
Vis hele sitatet...
Hei. Buspirone kan kanskje være noe for deg..
Anonym bruker
"Lei Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har prøvd Xanax av en kompis som kjøpte det når han var i sverige (Trur det er reseptfritt der), og det fjerna angsten min, føler aldri angst lenger. Det fungerer skikkelig.
Vis hele sitatet...
Really? Kan du spørre han om dette og hva de heter på svensk /åssen pakka ser ut så man slipper å avsløre seg som pilleturist.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Really? Kan du spørre han om dette og hva de heter på svensk /åssen pakka ser ut så man slipper å avsløre seg som pilleturist.
Vis hele sitatet...
nei, er ikke lov bare for en random sier det er lov.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_narkotika
sverige som ca alle andre land vet hva dette er.
Jeg har god erfaring med mikrodosering av LSD - jeg har brukt det mot depresjon og angst. Tidligere pilleslave sjøl, og ingenting har gitt mer mening medisinsk sett, enn nettopp mikrodosering.
Sitat av FabelFreak Vis innlegg
Jeg har god erfaring med mikrodosering av LSD - jeg har brukt det mot depresjon og angst. Tidligere pilleslave sjøl, og ingenting har gitt mer mening medisinsk sett, enn nettopp mikrodosering.
Vis hele sitatet...
ikke akk godkjent legemiddel i norge, men både sopp, syre og en rekke tryptaminer er veien jeg hadde gått også.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skulle ønske det fantes noe jeg bare kunne ta resten av livet for å forbedre livskvaliteten.. Rusa på meg en helvetes angst en gang i tiden som ikke gir seg. Har lang rusfri tid nå...
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God erfaring med Zoloft.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva med "selvtillits pille"? Finnes det? Og er ikke interressert i benzo og adhd medisiner
Anonym bruker
"Lei Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med "selvtillits pille"? Finnes det? Og er ikke interressert i benzo og adhd medisiner
Vis hele sitatet...
Nei. Men 5-htp og maca root hjelper deg nok.

Anyways så er ikke livet så lett at man bare kan ta en pille. Dette her er noe du må grave og jobbe med med ordentlig innsats inni deg selv og med hjelpende tiltak som en helt annen rutine og oppgaver enn før som du må gå ordentlig inn for og ikke bare prøve litt og gi opp.

Se for deg det som et drit viktig skoleår, du må stå på hardt som faen, gjøre ting du ikke liker osv et år for å få positivt utbytte resten av livet. Bare at istedet for at dette er en skoleutdannelse går det på det indre planet i deg sjæl. Stå på hardt og ikke gi opp.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skulle ønske det fantes noe jeg bare kunne ta resten av livet for å forbedre livskvaliteten.. Rusa på meg en helvetes angst en gang i tiden som ikke gir seg. Har lang rusfri tid nå...
Vis hele sitatet...
Gjort akkurat det samme. Anbefaler deg å lese deg opp på nootropics. Hundrevis av produkter, mange av de mot angst. Endret livet mitt drastisk!
Start med examine.com

Har mye å bidra med her!
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Inflammasjon Vis innlegg
Gjort akkurat det samme. Anbefaler deg å lese deg opp på nootropics. Hundrevis av produkter, mange av de mot angst. Endret livet mitt drastisk!
Start med examine.com

Har mye å bidra med her!
Vis hele sitatet...
Har prøvd aniracetam som skal være the shit mot angst og noopept. Funker ikke ass. Og jeg har fått taki den beste kvaliteten og... ingenting funker!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har prøvd aniracetam som skal være the shit mot angst og noopept. Funker ikke ass. Og jeg har fått taki den beste kvaliteten og... ingenting funker!
Vis hele sitatet...
Prøv noe annet enn racetams, har ingen god erfaring der selv..prøvd noopept, aniracetam,piracetam, adrafinil, Phenylpiracetam med mer

Derimot:
-Ashwagandha
-Magnesium glycinate
-Kava
-NAC
-Bacopa
-Inositol
-St Johns Wort
Disse har jeg utrolig god erfaring med.
Anonym bruker
"Lei Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har prøvd aniracetam som skal være the shit mot angst og noopept. Funker ikke ass. Og jeg har fått taki den beste kvaliteten og... ingenting funker!
Vis hele sitatet...
Hvor lenge har du prøvd? Tiltak må gjøres fast og ikke bare innimellom, og over tid, ikke bare 2-3 uker.
Sjekk vitaminnivåer og testosteronnivåer

Ashwaghanda, maca, reishi, rosenrot, mucuna pruriens, bacopa, ltheanine, cordyceps, chaga etc etc

Evt microdose lsd / sopp

Evt aniracetam, noopept, uridine, semax, selank, bromantane
Xanax som angstmedisin ja *ler*
Så kan du sjekke hvordan det er når du ikke har mer igjen. Ligger deg å svetter som ett heroin-vrak. Xanax mot angst over lengre tid, no.....
Quetiapin har noe effekt mot angst på meg, da jeg brukte det for angst, men så ble jeg satt på 3 x dose pga schizofreni..
Sist endret av Behring09; 24. februar 2020 kl. 02:08. Grunn: adda noe
Anonym bruker
"God Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mitrogyna Speciosa aka Kratom. Funket for meg.
Anonym bruker
"Uenig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du føler de fysiske symptomene på angst er de verste; spør legen din om å prøve betablokkere.

Fjerner klamme hender, skjelving, og lignende (det du opplever før fremlegg, jobbintervju osv.) veldig fint.

For meg hjelper betablokkere, da de fysiske angstsymptomene forsterker angsten som faen, da jeg tenker at "alle" ser hvor redd/svett jeg er.