Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1210
Hei,

Har blitt kalt inn til Sivilforsvaret og fått kurs på Starum leir.
Jeg som da er stoner av stor klasse er bekymret for hvordan mulighetene for røykings blir der!

Regner med at det blir mest røykings ute hvor jeg går meg en tur.
Og det burde ikke være noe problem så lenge jeg trekker meg litt unna de mest traffikerte stier.
Men er også nysgjerrig på hvordan forholdene ligger til rette for nattings på rommene. Spesielt tenker jeg på enkeltrommene da jeg har ordnet meg et slikt under oppholdet.

Noen som har erfaring fra dette stedet om hvordan det ligger an?
Noe jeg bør passe på? Har hørt at det også er en militær leir, som kanskje har narkohunder på området? Eller andre måter å merke det på? Vil ikke ta noen sjanser på å bli tatt på noen som helst måte. For om det er hunder der, kan jeg jo ikke ta med meg noe i det hele tatt.

Kan legge til at jeg har søkt om dette men ikke funnet noen svar.

Takker for alle svar
Veit ikke hvordan det er i sivilforsvaret, men er vel meget mulig at de krever en pisseprøve om de har mistanke.
Og hvis de bestemmer seg for en surprise opptelling/oppstilling er det ganske kjipt å være fjern kan jeg tenke meg.