Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1638
Jeg klarte å avbryte en oppdatering av pceen min igår og når jeg skrur den på nå så får jeg opp windows logoen og "Kritisk feil C0000034 ved bruk av oppdatering 201 av 127485 (_00000....)

Hva betyr det og hva gjør jeg for å fikse det???

Takk
Prøve å reinstallere Windows?
Finn deg en Windows CD og kjør systemoppretting.
Sist endret av DikkeDikk; 10. april 2012 kl. 16:04.
Trådstarter
43 6
Jo men da mister jeg alt, er det ingenting jeg kan gjøre for å ikke miste noe?
Sitat av Illyria Vis innlegg
Jo men da mister jeg alt, er det ingenting jeg kan gjøre for å ikke miste noe?
Vis hele sitatet...
Du mister ingenting hvis du gjør sånn som jeg sier.
lefsespiser
lefze's Avatar
Du kan prøve å starte opp i sikkerhetsmodus (bombarder F8-knappen under oppstart)
Når/hvis du kommer inn i sikkerhetsmodus åpner du services.msc (Hold inne Windowstast + R og skriv services.msc)
Høyreklikk på automatiske oppdateringer / automatic updates og velg egenskaper , trykke på stopp-knappen og velg oppstartstype til Disabled.

Da skal windows update under oppstarten være avslått og maskinen skal kunne boote som normalt (dog uten windows update)
Sist endret av lefze; 10. april 2012 kl. 16:11.
Trådstarter
43 6
jeg får inn masse "lastet inn:windows/system32/drivers/ osv osv :S
Boot inn i Sikkerhetsmodus som lefze sier, deretter kan du forsøke og fjerne siste installerte updates;
http://www.sevenforums.com/tutorials...ll-update.html
eller ta en titt på denne:
http://www.sevenforums.com/tutorials...ate-reset.html

Eller du kan som DikkeDikk sier bruke systemgjennoppretting til et tidligere tidspunkt, da skal du normalt ikke miste noen filer, gitt at du ikke gjennoppretter til så altfor lenge siden i kombinasjon med at du har lagret alle filene dine i f.eks. windows-mappa.

Har du flere partisjoner kan du også formatere systempartisjonen uten å miste data lagret på andre partisjoner.
Har du kun en partisjon kan du f.eks. boote opp fra en eller annen Live CD/USB og kopiere filene på harddisken din over til en ekstern HDD før du formaterer.

PS: ALLTID ha backup av ting du helst ikke ønsker å miste.


Edit: det er alltids vært et forsøk å kjøre "sfc /scannow" i cmd, enten fra sikkerhetsmodus eller i recoveryconsol'en.
(scanner integriteten til beskyttede systemfiler og fikser endel feil)
Sist endret av Butterfly; 10. april 2012 kl. 18:23.