Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 581
Jeg kjørte akkurat et forbedringsprogram (TuneUp Utilities) og gjorde en del oppdateringer for å forbedre ytelsen på pcen. Det som skjedde var at jeg fikk Windows Vista vist i XP-modus, noe jeg ikke er veldig lykkelig over. Noen som vet hvordan jeg kan endre dette tilbake igjen? har lett litt rundt og ikke funnet noe nyttig hittil..

Takk for all hjelp


http://s150.photobucket.com/albums/s96/headhugger/?action=view&current=Windows.jpg
Kjører du programmet i turbo mode? Om du gjør det, så er dette normalt. For å fjerne det, åpne programmet trykk under turbo mode (progressbaren) trykk turbo mode i listen og fjern turn off special visual effects for windows. Tror dette funker
Edit: mener fjern switch to classic windiws design
Sist endret av SanderKulen; 4. april 2012 kl. 16:49.
Lubbii's Avatar
Trådstarter
Funket ikke
Kjørte turbo mode, ja. Skrudde det av nå
Du fjernet switch to classic windows design? Skrev feil først og etter du har endret det, kjør turbo på nytt
Sist endret av SanderKulen; 4. april 2012 kl. 17:04.
Lubbii's Avatar
Trådstarter
Nei, jeg fjernet Turbo mode, men har skrudd det på nå. Det jeg gjorde istad var å skru på "Standard"-funksjonen, men har altså skrudd på Turbo igjen nå. Skrudde av Classic design, men det funker fortsatt ikke