Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 928
Longboarder
zitare's Avatar
Hei freaks.
Har brått fått et lite problem her nå, isteden for at videoene vises på youtube, VGtv og DBtv så får jeg bare et grønt bilde. Dette er noe som ikke skjer hele tiden men ofte det går også brått bort noen ganger hvis jeg skifter kvaliteten på videoen.

Noen som har noen tanker om hva det eventuelt kan være? Har aldri hatt problemer med noen av sidene før og det bare brått begynte og skje idag, jeg har prøvd og starte maskinen på nytt også. Anyone?
Sitat av zitare Vis innlegg
Hei freaks.
Har brått fått et lite problem her nå, isteden for at videoene vises på youtube, VGtv og DBtv så får jeg bare et grønt bilde. Dette er noe som ikke skjer hele tiden men ofte det går også brått bort noen ganger hvis jeg skifter kvaliteten på videoen.

Noen som har noen tanker om hva det eventuelt kan være? Har aldri hatt problemer med noen av sidene før og det bare brått begynte og skje idag, jeg har prøvd og starte maskinen på nytt også. Anyone?
Vis hele sitatet...
Høyreklikk på videoen og skru av hardware acceleration? Virka for meg.
Problem med flash var det første jeg tenkte. Oppdater flash.
Longboarder
zitare's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Høyreklikk på videoen og skru av hardware acceleration? Virka for meg.
Vis hele sitatet...
Fungerte perfekt! En usynlig jævlig god bolle og KP on the way!


Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Problem med flash var det første jeg tenkte. Oppdater flash.
Vis hele sitatet...
Hadde gjort det, men fant problemet takker for all hjelp.