Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2337
for nesten en uke siden kjøpte jeg ett billig sett med ratt og pedaler av en slektning, å nå sitter jeg her å fikler... settet skal støtte ps2, ps3 og pc, men jeg får ingen kontakt med windows 7. jeg har installert medfølgende driver uten problemer, men finner ingen spor etter den. jeg har også søkt en del etter en ny driver, men det ser mørkt ut...
så mitt spørsmål er da, kan noen hjelpe meg med å få kontakt med settet? finne en fungerende driver? eventuelt ett fullt modellnavn så det blir mulig å søke opp?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Finner du den i enhetsbehandling?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Trolig vil den vel dukke opp som en standard HID-enhet i enhetsbehandlingen uten drivere.

Virker til å være jalla resell av noe chinapiss som dog har fått gode skussmål, men jeg klarer ikke finne noen faktisk supportside for produktet selv om jeg tror dette er distributørenhttp://www.bigben-interactive.co.uk/

Du har ikke noe modellnummer under utstyret eller eventuelt i en av .inf-filene som følger med ?
OSTEPOP!
vangsfreaken's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Du har ikke noe modellnummer under utstyret eller eventuelt i en av .inf-filene som følger med ?
Vis hele sitatet...
den var ikke dum! BB8054
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har det samme ratt/pedalsettet. Men jeg sitter og irriterer over at jeg ikke får det i analog/digital mode (vet ikke ossen mode det er nå). Men den andre moden skal gjør sånn for. eks bilen ikke gasser full gass når du såvidt trykker ned gasspedalen.
Sist endret av Samhot79; 9. april 2012 kl. 02:52.
OSTEPOP!
vangsfreaken's Avatar
Trådstarter
Sitat av Samhot79 Vis innlegg
Har det samme ratt/pedalsettet. Men jeg sitter og irriterer over at jeg ikke får det i analog/digital mode (vet ikke ossen mode det er nå). Men den andre moden skal gjør sånn for. eks bilen ikke gasser full gass når du såvidt trykker ned gasspedalen.
Vis hele sitatet...
jeg glemte å oppdatere tråden, men jeg fikk settet til å funke men jeg sliter med det samme som deg, jeg får ikke byttet modus
Det står i brukermanualen at man skal trykke ned den knappen i midten (bigben knappen som lyser rødt) sånn at det blir grønt. men den eneste måten jeg får det grøndt på er vis jeg holder ned prg knappen i 2 sec. og da lyser den foresten grønt og rødt + at det programerer rattet, ikke skifter modus.

Btw : jeg finner den under HID kompitabel spillkontroller. og jeg har foresten oppdatert firmwire

Så litt rund på nettet og fant denne denne tråden.