Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 1927
Ja, finnes det ulemper ved det?
Du kan ikke aktivere det, og der er et par updates du ikke kan installere.

Men om du kan med å gå rundt aktiveringsupdates og å skru av automatiske oppdateringer ser jeg virkelig ikke problemet med cracked Windows 7, da jeg har brukt det siden det kom uten noen nevneverdige problemer.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Ingen ulemper. Brukte det selv på gamle-pcen - og det fungerte helt ypperlig. Bare pass på å last ned torrents som har gode tilbakemeldinger. Og jo, man kan aktivere det.
Takk for svar! Jo, det har kommet en activator, så det funker fint å aktivere

Men jeg er veldig usikker på hvilken versjon jeg skal laste ned. Nå har jeg Vista 64-bit. Så hva anbefales?
Windows 7 ultimate 64-bit
Sitat av shonny Vis innlegg
Takk for svar! Jo, det har kommet en activator, så det funker fint å aktivere

Men jeg er veldig usikker på hvilken versjon jeg skal laste ned. Nå har jeg Vista 64-bit. Så hva anbefales?
Vis hele sitatet...
Ja, det kom det vell for tre år siden hvis jeg ikke tar feil

Ingen egentlige ulemper, bortsett fra at du kan slite litt med aktiveringen. Men dette har som regel gått glatt for meg.

Du får også huske på at Windows 7 faktisk er et veldig godt OS, som mange har jobbet med. Jeg endte opp med å kjøpe windows 7 etter en stund, så jeg slapp reaktivering ved hver bidige service pakke og noen opdateringer, og utviklerne tjener penger (greit nok at det er Micro$oft, men fortsatt )
Sist endret av Membranplan; 4. april 2012 kl. 13:10.
Dette er nok i gråsonen for forumet, men det er flere programmer tilgjengelig på nett som aktiverer Windows 7. Det eneste unntaket er vel Enterprise versjoner, men man trenger skjeldent mer enn Ultimate - som forøvrig er både gratis og lovlig å hente ned fra internett.
Sitat av waf Vis innlegg
som forøvrig er både gratis og lovlig å hente ned fra internett.
Vis hele sitatet...
Ja så lenge man bruker en kjøpt lisenskey, ikke ellers.

Ultimate og Enterprise er helt like.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Ja, det kom det vell for tre år siden hvis jeg ikke tar feil
Vis hele sitatet...
Jeg får skylde på at jeg ikke har fulgt med så mye! hehe.

Sitat av waf Vis innlegg
Dette er nok i gråsonen for forumet, men det er flere programmer tilgjengelig på nett som aktiverer Windows 7. Det eneste unntaket er vel Enterprise versjoner, men man trenger skjeldent mer enn Ultimate - som forøvrig er både gratis og lovlig å hente ned fra internett.
Vis hele sitatet...
Joda, men nå lurte jeg bare på hva ulempene var, ikke hva jeg trenger.

Men, Ultimate = gratis og lovlig? Kall meg gjerne dum nå, men det koster jo over 2k ?
Sitat av shonny Vis innlegg
Jeg får skylde på at jeg ikke har fulgt med så mye! hehe.



Joda, men nå lurte jeg bare på hva ulempene var, ikke hva jeg trenger.

Men, Ultimate = gratis og lovlig? Kall meg gjerne dum nå, men det koster jo over 2k ?
Vis hele sitatet...
Ingen ulemper!
Sitat av shonny Vis innlegg



Men, Ultimate = gratis og lovlig? Kall meg gjerne dum nå, men det koster jo over 2k ?
Vis hele sitatet...
selve plata kan du laste ned med god samvittighet, men lisensen må du enten betale for eller passere på noen mindre lovlige måter

EDIT: som nevnt ingen ulemper, du bare aktiverer hele dritten med removewat
Sist endret av vangsfreaken; 4. april 2012 kl. 13:21.
jeg har hatt det i 1 år nå å absolutt INGEN ulemper
Takk for svar igjen, alle sammen!!


Har et siste spørsmål, istedenfor å lage en helt ny tråd. Leser at jeg kan installere via en minnepenn. Funker det å bruke f.eks mobilen og legge hele greia over på den? Evt en ekstern harddisk?
Sist endret av shonny; 4. april 2012 kl. 13:24.
Ett google søk ga meg disse linkene, og en annen bruker på freak har vist til dem tidligere. Man får testet operativsystemet i 30-90 dager, deretter må det aktiveres.

Professional x64
Professional x86
Home Premium x64
Home Premium x86
Ultimate x64
Ultimate x86
Sitat av waf Vis innlegg
Ett google søk ga meg disse linkene, og en annen bruker på freak har vist til dem tidligere. Man får testet operativsystemet i 30-90 dager, deretter må det aktiveres.

Professional x64
Professional x86
Home Premium x64
Home Premium x86
Ultimate x64
Ultimate x86
Vis hele sitatet...
Takk! Så da kan jeg bare bruke en activator?
Sitat av shonny Vis innlegg
Takk for svar igjen, alle sammen!!


Har et siste spørsmål, istedenfor å lage en helt ny tråd. Leser at jeg kan installere via en minnepenn. Funker det å bruke f.eks mobilen og legge hele greia over på den? Evt en ekstern harddisk?
Vis hele sitatet...
tviler sterkt på at det funker med mobilen, hardisk skal funke.
Adapter til minnekortet, så det blir en USB-stick, så kan du bare bruke win 7 Usb tool

http://www.microsoftstore.com/store/...usbdvd_dwnTool
Jeg har brukt Windows 7 i 2 år.
En pirat.

Installert alle oppdateringer (inkludert aktiveringsoppdateringene) og har hatt null problemer.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Jeg har brukt Windows 7 i 2 år.
En pirat.

Installert alle oppdateringer (inkludert aktiveringsoppdateringene) og har hatt null problemer.
Vis hele sitatet...
Samme her. Brukte Windows 7 Daz loader for å aktivere.
Har brukt pirat windows 7 siden det kom ut,ikke noe problem. Bruker windows update. Det kjipeste er at jeg ikke får tilgang til microsoft security essentials.
Ingen ulemper, jeg får updates fra Microsoft.
Stjeler tråden litt.

Kan noen forklare med en mini-guide hvordan jeg kan brenne W7 Ultimate 64 bit på CD og sette inn på min nye PC?

Trenger man ikke 25 talls kode? Hvor finner jeg den?
Sitat av ScottPott Vis innlegg
Stjeler tråden litt.

Kan noen forklare med en mini-guide hvordan jeg kan brenne W7 Ultimate 64 bit på CD og sette inn på min nye PC?

Trenger man ikke 25 talls kode? Hvor finner jeg den?
Vis hele sitatet...
1. Last ned windows 7 iso fil.
2. Last ned poweriso
3. Trykk på windows 7 filen du lastet ned og åpne i poweriso.
4. Legg en dvd i dvd-brenneren din.
5. Trykke på ''burn'' inne i poweriso, og velg å brenne på dvden på en en speed ikke høyere enn x4.
6. Restart og bytt boot order til Dvd-brenneren.
7. Installer.
8. Last ned en activator og crack.
Ferdig.
Sist endret av Knäppgök; 4. april 2012 kl. 19:38.
Hvis du har en minnepenn på ca 4gb eller mer, gjør heller slik andre her har foreslått og installer fra minnepenn. Ett raskt google søk gir deg instruksjonsvideoer på youtube. Lykke til

Sitat av ScottPott Vis innlegg
Stjeler tråden litt.

Kan noen forklare med en mini-guide hvordan jeg kan brenne W7 Ultimate 64 bit på CD og sette inn på min nye PC?

Trenger man ikke 25 talls kode? Hvor finner jeg den?
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke noen kode. Når du r spørsmål om aktivering, trykker du på activate online later eller noe sånt. Så laster du ned activator og instalerer denne
Sitat av Knäppgök Vis innlegg
1. Last ned windows 7 iso fil.
2. Last ned poweriso
3. Trykk på windows 7 filen du lastet ned og åpne i poweriso.
4. Legg en dvd i dvd-brenneren din.
5. Trykke på ''burn'' inne i poweriso, og velg å brenne på dvden på en en speed ikke høyere enn x4.
6. Restart og bytt boot order til Dvd-brenneren.
7. Installer.
8. Last ned en activator og crack.
Ferdig.
Vis hele sitatet...

Altså sånn?

1. Last ned W7 fra TPB? Er alle ISO eller må jeg se etter iso?
2. last ned poweriso
3. Høyre klikke og åpne i poweriso?
4. Putte i DVD på dvd-brenneren? (må det være spesiell? tror du min laptop (acer) som kostet 3 000 kr kan brenne det?
5. markere W7 filen og trykke på burn og velge å brenne det på DVD? hva menr du med speed?
6. restarte hva? bytte boot order hva? altså, etter at jeg er ferdig med nr 5, skal jeg putte DVD i min nye maskin, så restarte maskinen? bytte boot order?
7. altså si ja at jeg godkjenner bla. bla.?
8. Hvordan skal jeg laste ne Cracken og activitator? TPB? men jeg kan jo ikke laste den ned på den nye maskinen? Må jeg gjøre det på min gamle maskin, så åpne og skrive av fra min gamle maskin?

Har noen video som vil svare på alle mine spørsmål?
Sitat av ScottPott Vis innlegg
Altså sånn?

1. Last ned W7 fra TPB? Er alle ISO eller må jeg se etter iso?
2. last ned poweriso
3. Høyre klikke og åpne i poweriso?
4. Putte i DVD på dvd-brenneren? (må det være spesiell? tror du min laptop (acer) som kostet 3 000 kr kan brenne det?
5. markere W7 filen og trykke på burn og velge å brenne det på DVD? hva menr du med speed?
6. restarte hva? bytte boot order hva? altså, etter at jeg er ferdig med nr 5, skal jeg putte DVD i min nye maskin, så restarte maskinen? bytte boot order?
7. altså si ja at jeg godkjenner bla. bla.?
8. Hvordan skal jeg laste ne Cracken og activitator? TPB? men jeg kan jo ikke laste den ned på den nye maskinen? Må jeg gjøre det på min gamle maskin, så åpne og skrive av fra min gamle maskin?

Har noen video som vil svare på alle mine spørsmål?
Vis hele sitatet...
1. Er som regel iso-fil, ja. Bare ta den som er mest seed'a, pass på at du velger riktig, altså enten 32-bit eller 64-bit.
2. Riktig
3. Ja, om det ikke allerede er standardprogram.
4. Om du har dvd-drive, så skal den nok også klare å brenne.
5. Riktig, med speed mener jeg speeden du velger å brenne på. Du kan velge noe som x4, x8 osv, men over x4 skal det vist ikke gå eller sånn. Husker ikke detaljene, men det er da mulig at det ikke funker.
6. Restart pcen, og ved oppstart trykker du på F7, eller F12 elns. Kommer an på biosen tror jeg. Du velger da hva du vil boote, og da velger du altså at du vil starte på disken (dvden) som du har brent windows 7 på. det står nok noe lignende som DVD-DRIVE, eller WINDOWS.7.ISO etc.
7. Riktig.
8. Når windows 7 er ferdig installert, er det med 30 dagers trial-verson, og for å få den legit må du aktivere den. Bare søk noe sånt som windows 7 crack på tpb, og da skal det nok komme opp mange alternativer. Du kan også laste ned removeWAT, men jeg anbefaler det ikke, da jeg mange ganger har måtte blitt nødt til å aktivere flere ganger.
Sist endret av Knäppgök; 4. april 2012 kl. 19:55.
Jaja, finner ut av det.

Er crack og activitator samme?

Kan man aktivtere når som helst eller når trial er ferdig?
Sitat av ScottPott Vis innlegg
Jaja, finner ut av det.

Er crack og activitator samme?

Kan man aktivtere når som helst eller når trial er ferdig?
Vis hele sitatet...
Ja, er vel omtrent det samme.
Og, ja. Det kan man. Eneste som skjer når trial er over er at bakgrunnsbildet går vekk og man blir også konstant minnet på at windows ikke er genuine, altså ekte.
Sist endret av Knäppgök; 4. april 2012 kl. 20:04.
http://www.youtube.com/watch?v=bAr6NkMvImA

Her viser det seg at man ikke trenger poweriso, bare bruker vanlig windows funksjon som brenner det på CD..

Går dette? Skjønte ikke en dritt av poweriso, lasta det ned, men..
Sitat av ScottPott Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=bAr6NkMvImA

Her viser det seg at man ikke trenger poweriso, bare bruker vanlig windows funksjon som brenner det på CD..

Går dette? Skjønte ikke en dritt av poweriso, lasta det ned, men..
Vis hele sitatet...
Joda, men jeg bruker poweriso og liker det. Jeg bruker det til mange andre ting som f.eks mounting av spill etc også.
Veldig praktisk program. Ser bra ut den videoen, så bare følg den om du mener det er lettere å forstå.