Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1735
Lurer på hvilken game-mode folk spiller her på forumet?
Hvilket våpen er favoritt?
Hva gir mest xp?

Har selv akkurat kommet til 9 prestige, spiller airborne med alle type smg våpen. spilt mye hardpoint, som gir alt fra 5k-20k hver match..
Yep!

spiller nesten bare FFA, og egentlig hver eneste class, kommer an på hvilket map.

SMG:m1928, grease gun
Infantry: stg44, Volkstrumgewehr
Mountain; m1903, kar98k.

Nå skal det sies at jeg bruker rifleman basic training i mountain, sniper som main, og shotgun i "offhand" Dette er definitivt den morsomste classen, og den er overlegen på en 3-4 maps. Fått 3 nukes med denne setupen. KDR er nesten 2.

Og er i prestige 9 jeg også, klarte å få tripplekill med ett sniperskudd i FFA, synd jeg ikke fikk filmet det
Sist endret av Selex; 7. mars 2018 kl. 12:22.
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
mhmm, hørtes fett ut! skal prøve den setupen seinere idag
har værtfall en double xp class hvor jeg går hardpoint med requ. som gjør at scorestreaks ikke resetter seg. Dette gjør at du ligger mellom 60-80 kills i hvert game med en avarge score på sånn 8000k Men akkurat nå har jeg som mål å få diamond på SMG, hvor jeg kun mangler et våpen nå
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nå har jeg vel spilt tilsammen en 7 dager alt i alt. Forsatt så er dette spillet langt i fra kjedelig. Domination er min soleklare favoritt.
Når det gjelder våpen må jeg sverge til Lewis og Chatterbox. Elsker ammunisjonen med extended mag, vil nesten tørre påstå at dette i flere tilfeller er en bedre enn sniper. Ihvertfall med tanke på rapid fire og at de fleste i kamuflasjefarge ikke rekker reagere like fort. Sleng på en ordentlig kikkert så er dette mitt førstevalg i alle baner som har litt størrelse.

Grease gun har jeg spilt mest med. Hipfire er lekent lett med denne. Do-Re-Mi likeså.

Rart ikke flere har slengt seg på denne tråden. I mine øyne er dette det mest omfattende spillet som finnes per dags dato og på høyde med GTA.

heartslava