Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  98 19743
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Hei!


Jeg har egentlig veldig lyst til å prøve meg på litt hacking, jeg har veldig lite peiling fra før av egentlig.

Hva er det letteste å begynne med? Trenger jeg noe særlig utstyr? Hvilke programmer bruker dere, og hvilke burde jeg bruke?

Håper faktisk jeg får litt respons, og ikke noe ''SØK PÅ GOOGLE'' svar.

Takk på forhånd .
Vis hele sitatet...
Vel først og fremst vil jeg anbefale og ha god motivasjon, og til og med ha det når du er umotivert.

Når du har bestemt deg for noe så hold ut helt til du føler du er verdig nok for å hoppe til neste trinn. Lær deg basic programmering, utdyp deg videre i det og til slutt kan du "alt" i det. Hopp så videre til et annet programmeringsspråk som f.eks passer godt for hva du har lyst til å åpne, med det forige programmspråket.

Deretter kan du f.eks starte i det små ved å lage deg en hjemmeside fra scrath, legge inn feil med vilje, for å teste deg selv i om du kan fikse dem, endre osv.

Du trenger ikke bruke programmer som allerede finnes der ute, du kan f.eks bygge dine egne og være en "Ekte" hacker. Scriptkiddie kan alle være liksom, og hacking er ikke å trykke på knappen "HACK" også får du login + passord til facebook til morra di. (Det er kanskje gøy).

Uansett, en god start er vel kanskje "Backtrack" dette operativ systemet får du lastet ned på en usb penn om du vil, også kan du gjøre alt mulig fancy.
(Ellers kan du f.eks kode alle disse programmene selv).

Du trenger en pc eller mobil f.eks med nett tilgang.
Du trenger en HJERNE som tåler å ikke få til alt på engang og kunne være tålmodig er f.eks en fin ting.
Du trenger kanskje en wlan antenna (alfa) for større prosent på nettverket.
Riktig chipset osv i pcen. (et nettverkskort som støtter monitor mode)

Lær deg også hvordan du søker etter ting på google. Dette er essensielt.

+ Holder du på med ulovlige aktiviteter så ville jeg anbefalt og lære og anonymisere deg selv.
Dog er dette ikke noe jeg anbefaler i det hele tatt.
Sist endret av Saint123; 26. oktober 2011 kl. 20:57.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Ok, da får jeg bare lese litt da.

Jeg har ikke noe i mot å lese mye, men det blir ganske kjedelig i lengda. Men selvfølgelig, man lærer mye og jeg tipper det er utrolig gøy når man har kommet inn i det.
Vis hele sitatet...
Jeg har bare brukt Firefox extensionen, men det du gjør er at du trykker slik at den søker, så vil den lagre alle som logger inn og hva de gjør. Så slipper du å skrive passord. For du får ikke opp passordet deres e.l. du kommer rett og slett bare inn på dem, om du skjønner? Prøve å starte søket, logg inn på face eller post noe, så ser du hva som skjer.

Men Droidsheep trenger jo root og en annen app for å fungere, hvert fall det jeg fikk opp da jeg lastet den ned...

- Serenity

Tissemann, prøv å lese How To'en på siden da! haha :P HOW TO.

Du trenger å roote tlfen... Søk på Youtube how to root "din tlf"...
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Jeg snakker generelt.

Aner ikke hvor mange ganger jeg får spørsmålet
"?

"Å NOEN HAR HÆKKA FACEBOOKEN MIN ÅV MAI GAD"[/i]





Vis hele sitatet...
utrolig nok kom en kid innom jobben her forleden dag og skulle reklamere på pc'en sin. noen hadde nemlig blitt faceraped, så pc'en hans måtte være ødelagt ^^

kommer noen priceless kunder innom noen ganger
Sitat av Spirituell Vis innlegg
RAT - Remote Administration/Access Tool

Finnes gratis slik software på HF ol. Skal du laste ned noe slikt hjemmebrygget programvare, husk å sjekk alle kommentarer.
Vis hele sitatet...
Er det noen her som vet om kjente løsninger for å ta over andre folks skype, gtalk eller facebook chat?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
nudo: Tror du ikke at, om noen på nFF visste om kjente måter å ta over andre folks skype, gtalk eller facebook chat på, at de som var ansvarlige for sikkerheten i disse tjenestene også ville visst om dem, og tettet sikkerhetshullene snarest?

Beste håp er vel å lure seg til å kunne kontrollere PC-en deres fra en annen datamaskin.
Sitat av nudo Vis innlegg
Er det noen her som vet om kjente løsninger for å ta over andre folks skype, gtalk eller facebook chat?
Vis hele sitatet...
Det finnes like mange løsninger som det finnes angrepsvektorer. Social engineering, fysisk tilgang til enten maskin eller nettverk, utnyttelse av sårbarheter i programvare (f.eks. browsere) og flaks (v/gjetting av passord) er alle kjente "løsninger" på det du forespør. Direkte angrep via en "hacke-knapp" eller andre banale fremstillinger er noen ganger mulig, men slike feil blir ofte SVÆRT kjapt fikset når det blir offentlig kjent. Unntaket er bruk av f.eks. Firesheep og andre sidejacking-teknikker som utnytter fundamentale feil med protokollen i seg selv.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Beste håp er vel å lure seg til å kunne kontrollere PC-en deres fra en annen datamaskin.
Vis hele sitatet...
Bare hvis den man vil holde leven med er på Windows tror jeg?
Sitat av nudo Vis innlegg
Er det noen her som vet om kjente løsninger for å ta over andre folks skype, gtalk eller facebook chat?
Vis hele sitatet...
Les tråden. Det snakkes om FireSheep/Droidsheep noen hakk lenger opp.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av c0der Vis innlegg
Gå for istealer - Kan ha det mye gøy med infoen du får (:
Har selv fått tak i en del paypals og Bank kontoer
Vis hele sitatet...
RATs er jo mye bedre?
Kan du kanskje fortelle hvorfor du foretrekker å bruke Istealer fremfor en rat som Blackshades?
Jeg er av den oppfatning at om man har noen forutsetning for å lære seg nok til å kalle seg en "hacker", er man også i stand til å tilegne seg kunnskapen uten å spørre på forum hvordan man blir en hacker.
Du kan jo gjøre et forsøk hjemme da;

sett opp en webside som du vet du kan SQL-injecte og XSS, deretter tetter du hullene etter litt testing for å forstå hvorfor injection funket eller hvorfor xss ikke funket i de forskjellige tilfellene.
Don`t Learn to HACK - Hack to LEARN.
Hva skal dere med dette egentlig? Hvorfor er det interessant å bryte seg inn i andre systemer eller på andre sider eller kontoer? Har dere så sykt kjedelige liv at dere må prøve å ødelegge for andre? Prøv å gjør noe for å hjelpe andre i stedet.

Hva skal dere med dette egentlig? Hvorfor er det interessant å bryte seg inn i andre systemer eller på andre sider eller kontoer? Har dere så sykt kjedelige liv at dere må prøve å ødelegge for andre? Prøv å gjør noe for å hjelpe andre i stedet.

La meg korrigere litt, jeg driter i om dere hacker banker og finanstilsynet eller karakterene deres osv. Men privat personer ville opplevd dette som et stort overtramp. Alle har ikke humoren til folk som hacker seg inn på kontoen til "venner" . Venner gjør ikke sånt mot hverandre.
Endre på kredittscore osv... Ja stå på. Inkasso selskaper fortjener dritt uansett.

Men ikke privat personer og selskapet som ikke er offentlige. Skad deg selv i stedet, mye bedre.
Svindle visa hvis dere vil det, bankene dekker dette likvel.
Det er forskjell på hva man gjør...noe er greit annet er ikke greit.
Sitat av fireless Vis innlegg
Hva skal dere med dette egentlig? Hvorfor er det interessant å bryte seg inn i andre systemer eller på andre sider eller kontoer? Har dere så sykt kjedelige liv at dere må prøve å ødelegge for andre? Prøv å gjør noe for å hjelpe andre i stedet.

Hva skal dere med dette egentlig? Hvorfor er det interessant å bryte seg inn i andre systemer eller på andre sider eller kontoer? Har dere så sykt kjedelige liv at dere må prøve å ødelegge for andre? Prøv å gjør noe for å hjelpe andre i stedet.

La meg korrigere litt, jeg driter i om dere hacker banker og finanstilsynet eller karakterene deres osv. Men privat personer ville opplevd dette som et stort overtramp. Alle har ikke humoren til folk som hacker seg inn på kontoen til "venner" . Venner gjør ikke sånt mot hverandre.
Endre på kredittscore osv... Ja stå på. Inkasso selskaper fortjener dritt uansett.

Men ikke privat personer og selskapet som ikke er offentlige. Skad deg selv i stedet, mye bedre.
Svindle visa hvis dere vil det, bankene dekker dette likvel.
Det er forskjell på hva man gjør...noe er greit annet er ikke greit.
Vis hele sitatet...
Først og fremst aner jeg litt hykleri mellom avsnittene dine.

Dessuten, hvem har sagt at man hacker for å ødelegge? Sider som FaceBook og lignende betaler folk for å rapportere feil i sikkerheten deres som kan utnyttes, og det er FaceBook som tjener på dette.
Mange hackere hacker jo også veldig tungt bevoktede steder hvor det kan ligge skjult info som myndighetene holder skjul på for folket. Dette er til folkets beste.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Først og fremst aner jeg litt hykleri mellom avsnittene dine.

Dessuten, hvem har sagt at man hacker for å ødelegge? Sider som FaceBook og lignende betaler folk for å rapportere feil i sikkerheten deres som kan utnyttes, og det er FaceBook som tjener på dette.
Mange hackere hacker jo også veldig tungt bevoktede steder hvor det kan ligge skjult info som myndighetene holder skjul på for folket. Dette er til folkets beste.
Vis hele sitatet...
Syns denne blir veldig tynn da det er tydelig at denne tråden er fylt med kvisete script-kiddies som vil hacke facebooken til kompisen/broren/søstra/eksen..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av SeReNiiTy Vis innlegg
Altså, jeg skal ikke "bashe" deg eller noe, men ikke at du helt forstår hva dette begrepet innebærer? Jeg kan personlig lite til ingenting om "hacking", men jeg vet hva det innebærer.

Se på det slik, for å kunne hacke, så må du forstå datasikkerhet. Du må kunne veldig, veldig mye om datasikkerhet. For det du faktisk skal gjøre er å manipulere eventuelle feil/exploits i systemet.

Det er det samme om du skal bryte deg inn i et hus eller lignende (noe som jeg faktisk kan litt av, grunnet data & elektronikk på skolen). Du må f.eks. kunne tenke deg til hvor de ville plassert evt. PIR-detektorer (sensorer), magnetkontakt(alarm v/ åpning av vindu, dør) og lignende. Du må altså tippe og tro at montøren som har installert systemet har montert utstyret hvor du tror de er. Du må vite hvordan man skal kutte tilførselen til alarmsentralen, vite hvor lenge batteriet vil kunne drive sentralen.

Ser du hvor jeg vil med dette? du må forstå hele systemet for å så utnytte de feilene eller begrensningene som systemet har. Det er ikke bare å skrive inn noe magisk i en konsoll, for å så få passordet i håndet eller lignende.

Som sagt, prøver ikke å være frekk eller å sette deg i dårlig lys, prøver bare å få deg til å forstå at det ikke bare er knips

Men jeg tror du kan lære masse av folk her på forumet, men det beste du kan gjøre er å kjøpe/laste ned e-books om hacking og lignende.... Lykke til!

- Serenity
Vis hele sitatet...
Hei! ja jeg vet at det ikke bare er knips, men jeg mente bare det fantes et program som var veldig lett og bruke. Skjønner hvor du vil, og kan en god del om datasikkerhet, har lært en del av begge brødrene mine som i sine yngre dager drev med litt hacking og cracking.
Hacking kan være så mye forskjellig, så vil anbefalle deg å finne veien du vil gå. Kan være greit å begynne som en script kiddie, men kansje se litt på source codes etterhvert.

Finn ut hva det forskjellige ordene som blir brukt innenfor hacking betyr.
Lær deg hvordan et virus fungerer, og hvordan du fjerner det, fordi script kids roter seg ofte bort i virus.
Lær mer om Windows enn en basic bruker gjør, og etterhvert kan du prøve deg på en Linux distro.
Lær og les om viktige profiler innenfor hacking. A.K.A kjente personer.
Prøv å lær deg å programmere, og da vil jeg anbefalle med å begynne på noe enkelt. Kansje så enkelt som PHP.

Forresten det finst tre type hackere; White hat, Grey hat, Black hat. Søk den om, og les om dem.
Må bare spørre, hvorfor er(var) det ikke lov å lage en mappe i windows med navnet "con"?
Sitat av Yochi Vis innlegg
Må bare spørre, hvorfor er(var) det ikke lov å lage en mappe i windows med navnet "con"?
Vis hele sitatet...
De er reservert tror jeg. Det er mange flere enn bare con. Tror det er fordi CON egentlig var en enhet til å avbilde alt som kommer på skjermen. Skal si dette usikkert, men er veldig rart da.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Yochi og Chrom3D: Herre. Start nå ikke denne diskusjonen igjen. I samme tråd til og med.

Scroll til omtrent halvveis ned på forrige side.
Last ned "The Hackers Underground Handbook" igjennom PB. Er en Utrolig utfyllende bok som besvarer mye og veileder! annbefales :-)
Njæ, det første man bør gjøre er å ta en avgjørelse på hva du vil hacke. Å si at man vil lære seg å hacke er som å si man vil lære seg å reparere maskiner, det er stor forskjell på å fikse en kaffemaskin og en kopimaskin.

Vil du knekke deg inn i linux-servere? Les om daemons, deres sikkerhetshull og hvordan benytte exploits. Dette krever basiskunnskap om linux, programmering og tcp/ip.

Vil du lære deg å knekke passord? Brute-force, dictionary attack, hash-filer osv.

Wifi-knekking og overvåking? Aircrack, kismet, ophcrack, ettercap, wireshark.
Sitat av paddus Vis innlegg
challenge nr 1.

lag en mappe på desktopen deres, kall den for con.

(dere som ikke har windows får ikke bli med)
Vis hele sitatet...
Opprett en mappe på skrivebord med navn "con" fra command prompt
Ikke værre
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av fetter Vis innlegg
Njæ, det første man bør gjøre er å ta en avgjørelse på hva du vil hacke. Å si at man vil lære seg å hacke er som å si man vil lære seg å reparere maskiner, det er stor forskjell på å fikse en kaffemaskin og en kopimaskin.

Vil du knekke deg inn i linux-servere? Les om daemons, deres sikkerhetshull og hvordan benytte exploits. Dette krever basiskunnskap om linux, programmering og tcp/ip.

Vil du lære deg å knekke passord? Brute-force, dictionary attack, hash-filer osv.

Wifi-knekking og overvåking? Aircrack, kismet, ophcrack, ettercap, wireshark.
Vis hele sitatet...
I`m not crazy about reality, but it`s the only place to get a decent meal.
Du kan jo begynne med å lære deg enkel SQL Injection
Definisjon Hacking:
http://wiki.docdroppers.org/index.ph...ion_of_hacking

Hvordan?
Steg1: http://distrowatch.com/
Steg2: http://www.iu.hio.no/~mark/CTutorial/CTutorial.html

Free tip of the day?!
http://en.wikipedia.org/wiki/Man_page

Ferdig med overstående punkter?
Gratulerer, dere kan nå begynne og hacke!
Kanskje prøve dere på en slørven redhat7.2 server dere setter opp hjemme med en gammel x386.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Nå er vel jeg på samme stadie som deg, men et/(flere) programmeringspråk er kjekkt å kunne ellers så anbefaler jeg å lese endel teori (ja, jeg vet det er kjedelig) om hvordan Internettet funker og om de forskjellige måtene å hacke på.
Vis hele sitatet...


Hvis du synes det er kjedelig å lese så kan du like godt gi opp med en gang.
Hvis du ikke er innstilt på å gjøre din egen research, dvs google, så er det bare å glemme å lære deg hacking.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tja, skru opp ting og tang, se hvordan de fungerer. Endre på det og se om du får det til å gjøre noe du selv vil, men som egentlig ikke skal gå. Men er det ikke egentlig cracking du mener? Se etter "crack-me"s, de er artige. Hellboundhackers.org har mange! Cookie-stealing er også gøy

Ting du kan google: backtrack, aircrack, metasploit, SET (social engineering toolkit), arpspoof, dnsspoof, arp poisoning (APR), sqli, xss, shell, cookie stealing, cookie editing. Det jeg kommer på i farta. Husk: det meste er ulovlig, og ddos/botnets suger og er teit.
Må bare få lov til å spørre en ting her:

Hvor oppholder hackerne seg? Finnes det lukkede rom hvor man med full sikkerhet kan skjerme seg for alle og enhver utenfor rommet? Har hørt noe om at det finnes mange på IRC; kan dette være riktig? Ellers skal det visst være mange på 4chan, men vil ikke tro de sitter der og diskuterer hvem de skal angripe. Hvor samler anonymous seg?

Takk. )
Sitat av MaG9z Vis innlegg
Må bare få lov til å spørre en ting her:

Hvor oppholder hackerne seg? Finnes det lukkede rom hvor man med full sikkerhet kan skjerme seg for alle og enhver utenfor rommet? Har hørt noe om at det finnes mange på IRC; kan dette være riktig? Ellers skal det visst være mange på 4chan, men vil ikke tro de sitter der og diskuterer hvem de skal angripe. Hvor samler anonymous seg?

Takk. )
Vis hele sitatet...
Regner med at det finnes endel skjulte chatterom på Deep Web
Sist endret av KjemikalieX; 12. juli 2012 kl. 02:18.
Sitat av MaG9z Vis innlegg
Må bare få lov til å spørre en ting her:

Hvor oppholder hackerne seg? Finnes det lukkede rom hvor man med full sikkerhet kan skjerme seg for alle og enhver utenfor rommet? Har hørt noe om at det finnes mange på IRC; kan dette være riktig? Ellers skal det visst være mange på 4chan, men vil ikke tro de sitter der og diskuterer hvem de skal angripe. Hvor samler anonymous seg?

Takk. )
Vis hele sitatet...
Det finnes flust av IRC-nettverk med SSL-støtte, samt TorChat som passer til all slags bruk. Men hvorfor hackere skulle ha behov for å kommunisere på et nettverk som de ikke selv kontrollerer kan jeg ikke forstå. Jeg tror nok du kun finner relativt åpne kanaler med alle slags personer og åpen, generell diskusjon enn noen "superhackerkanal" hvor man kan henge.
Noen som har en link til en tutorial slik at du er admin på hjemme-nettet ?
Ja, jeg har prøvd google
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Antidote Vis innlegg
Noen som har en link til en tutorial slik at du er admin på hjemme-nettet ?
Ja, jeg har prøvd google
Vis hele sitatet...
Et nettverk transporterer data. Det har ikkje konsept om administrator og whatnot.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Noen som har en link til en tutorial slik at du er admin på hjemme-nettet ?
Ja, jeg har prøvd google
Vis hele sitatet...
Tenker du på admin på rutern, eller?
▼ ... noen uker senere ... ▼
last ned backtrack 5 r2. Der har du terminalen med aircrack, du har airospript, gerix wifi cracker, prøv på din egen trådløse router. skal du kjøre dette i vmware kjøper du en netgear usb wifi fra elkjøp eller lignende.
vanlig wep cracking er lett med komandoer om det er litt trafikk på nettverket. til passord kan du f.eks prøve deg på ettercap/sslstrip, dette funker på pcene du er i lan med. Derfor er wepcracking og sslstrip/ettercap en kul ting å lære til å begynne med. men husk, dette gjør du på eget nettverk, og ikke naboens
Du vil bli politi, men du vil også hacke. Lykke til
Sitat av calo88 Vis innlegg
last ned backtrack 5 r2. Der har du terminalen med aircrack, du har airospript, gerix wifi cracker, prøv på din egen trådløse router. skal du kjøre dette i vmware kjøper du en netgear usb wifi fra elkjøp eller lignende.
vanlig wep cracking er lett med komandoer om det er litt trafikk på nettverket. til passord kan du f.eks prøve deg på ettercap/sslstrip, dette funker på pcene du er i lan med. Derfor er wepcracking og sslstrip/ettercap en kul ting å lære til å begynne med. men husk, dette gjør du på eget nettverk, og ikke naboens
Vis hele sitatet...
Gerix er jo bare et GUI for AirCrack-ng suite, og så lett som syntax-en til AirCrack-ng suiten er, så er det bare bortkastet med et GUI.
Sist endret av 23732; 7. august 2012 kl. 02:22.
Ikke glem metasploit, det er litt gøy Og om du ha GUI, så har jo metasploit armitage. Bare start armitage og trykk connect og yes til den kommer opp.

Btw, husk å oppdatere msf før du bruker det. for å gjøre det, bare åpne terminalen og skriv

Kode

msfupdate
enkelt og greit.

(Om du skal bruke noe av de wifi-dos greiene så trenger de lorcon2. Det kan være litt ekkelt å installere, så jeg kan hjelpe deg om du får behov for det)

En av mine favoritter må være exploiten til Internet explorer, men jeg husker ikke hva den heter i farta. Anbefaler deg å bruke en staged reverse meterpreter for dette, siden den er enkel å bruke.

En annen ting du også kan ta en titt på er SET (Social Engineering Toolkit), et slags skiddie-program som er så enkelt som 1-2-3-hacked! Prøv den java application exploiten, og velg shikata_ga_nai når den spør om det (eller backdoored executable om det valget kommer opp).

SET/metasploit + arpspoof + dnsspoof = win
Vet ikke om dette er riktig sted og spørre, men uansett.

Har nå i det siste fått stadig mere interesse for internettet, datasikkerhet og hvordan alt dette fungerer. Det jeg egentlig lurer på, er hvor jeg kan lese om alt dette, har funnet en masse engelske sider, men vil helst ha noen bra norske sider jeg kan lese om dette på.


Takker for alle seriøse svar! å ja, jeg har googlet.

NB: Hadde også vært fint og få en side hvor alt står forklart i detalj, altså best mulig forklart, hvordan alt virker : ISP, POP, NAP m.m

Hva som er "skjelettet", hva som holder det oppe og alt sånn

Er ute etter og lære mest mulig
PopeSweetJesus,

Om du har toldmodighet så har Michael Fornal en fin talk fra BSides LA 2012 om hvordan man kan begynne å komme seg inn og lese om og rundt InfoSec;

http://www.youtube.com/watch?v=tYjxfO-ecxY

~ Dual1ty
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Vet ikke om dette er riktig sted og spørre, men uansett.

Har nå i det siste fått stadig mere interesse for internettet, datasikkerhet og hvordan alt dette fungerer. Det jeg egentlig lurer på, er hvor jeg kan lese om alt dette, har funnet en masse engelske sider, men vil helst ha noen bra norske sider jeg kan lese om dette på.


Takker for alle seriøse svar! å ja, jeg har googlet.

NB: Hadde også vært fint og få en side hvor alt står forklart i detalj, altså best mulig forklart, hvordan alt virker : ISP, POP, NAP m.m

Hva som er "skjelettet", hva som holder det oppe og alt sånn

Er ute etter og lære mest mulig
Vis hele sitatet...
Det finnes ikke slikt stoff du spør etter på norsk, ihvertfall ikke på såpass grundig nivå som du ønsker. Du må på engelskspråkelige kilder.
Glemte også, om du har noen intensjon om å gjøre noe innenfor informasjonssikkerhet/InfoSec/InfoSikk så må du være såpass trygg på engelsk at du kan lese en lærebok om et tema på engelsk. Det finnes utrolig nærme til null gode bøker på temaer relatert til det.

Og forøvrig, å lese bøker om data på norsk er helt forjævelig da dem absolutt må så og si fornorske hvert uttrykk som eksisterer.

~ Dual1ty
Sitat av 23732 Vis innlegg
Gerix er jo bare et GUI for AirCrack-ng suite, og så lett som syntax-en til AirCrack-ng suiten er, så er det bare bortkastet med et GUI.
Vis hele sitatet...
Når var det vel helst for å nevne noe for gutten som ville begynne i det små. jeg nevnte jo også commando linja. terminal. altså fake mac sette i monitor og alt via terminal. som forøvrig også er enkelt når du har google
jeg kunne jo gjort som flere tøffe her også og sagt google is your friend, I will not help you
Vel takker for alle svar

Engelske sider går egentlig like godt som Norske, men tenkte bare og se om de finnes noe på Norsk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ettersom jeg er på jobb uten mulighet til trådløst nettverk for øyeblikket, har jeg ingen mulighet til å få testet det før jeg setter meg på bussen hjemover.

Så lurer bare, hvordan er det DroidSheep fungerer?
Henter den ut info, eller får du bare direkte tilgang?
Droidsheep gir deg direkte tilgang til nettsiden som offeret er logget inn på.