Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 4100
Skal kjøpe meg Crest Strips, og handlet disse fra han her: https://www.ebay.com/itm/Crest-3D-Wh...72.m2749.l2649

Bor i Hong Kong, men har jo plenty med positive reviews, ingen negative og høy score. Fikk stripsene i posten idag, og dem ser ekte ut dem. Bør jeg bruke dem, eller er det real sjanse for at dem er fake?
Tannbleking? selger de ikke slikt på typ, alle apotek.

Men han virker legit.
Trådstarter
Sitat av Gladixi Vis innlegg
Tannbleking? selger de ikke slikt på typ, alle apotek.

Men han virker legit.
Vis hele sitatet...
Du finner ikke Crest strips i Norge, bare i utlandet.

Men han virker troverdig? Mange som tror han er fake iom at han er fra HongKong, men merkelig med så mye positive reviews da.
Du kan jo se på feedbacken til selgeren da, dette er noe du burde gjøre uansett når du handler på Ebay.

Ut av de som har handlet og lagt igjen feedback så er det 209 positive og 1 negativ.

Tror sjansene er store for at du får varen din, men kvaliteten og om varen din fungerer som den skal kan jeg ikke svare på.

Feedback til selgeren; https://feedback.ebay.com/ws/eBayISA...rld=true&rt=nc
Trådstarter
Sitat av Marriese Vis innlegg
Du kan jo se på feedbacken til selgeren da, dette er noe du burde gjøre uansett når du handler på Ebay.

Ut av de som har handlet og lagt igjen feedback så er det 209 positive og 1 negativ.

Tror sjansene er store for at du får varen din, men kvaliteten og om varen din fungerer som den skal kan jeg ikke svare på.

Feedback til selgeren; https://feedback.ebay.com/ws/eBayISA...rld=true&rt=nc
Vis hele sitatet...
Er fremdeles usikker om de stripsa er ekte ass. Testa ene stripsen idag, og det iser litt i ene tanna når jeg heller på noe ekstremt kaldt på den tanna.

Skeptisk pga selgeren der er fra Hong Kong. Visstnok UK/Usa man skal handle fra. Men merkelig med så mange positive reviews isåfall?
Sitat av smash00 Vis innlegg
Er fremdeles usikker om de stripsa er ekte ass. Testa ene stripsen idag, og det iser litt i ene tanna når jeg heller på noe ekstremt kaldt på den tanna.

Skeptisk pga selgeren der er fra Hong Kong. Visstnok UK/Usa man skal handle fra. Men merkelig med så mange positive reviews isåfall?
Vis hele sitatet...
Har ikke lest meg opp på disse, men mye av tannbleking fungerer ved at emaljen blir etset bort. Tennene blir bleket, men mister beskyttelsen. Dette kan være grunnen til isingen.
Trådstarter
Thank you for your message.

I have purchase my white-strips from Mannings, our largest pharmacy chain. I have sent you a message earlier to confirm Mannings is an authorized Crest Whitestrips seller. The receipts of mannings were uploaded on ebay for further regular verification.

I personally contacted Crest USA for use instructions. After providing the product code on pouch of white-strips, they could locate the product specifications and told me that the strips were safe to use. Additionally, the white-strips has been using advance seal technology. The texture of white-strips were dryer than previous versions. In the past Crest sold Advanced Seal White-stips and professional effect white-strips as two separate items. The current professional effects carried the advance seal technology.

Please let me know if you need further information or assistance.

Fikk dette svaret av Ebay-selgeren vedgående om stripsa var ekte eller fake. Høres jo troverdig ut?
Sist endret av smash00; 2. mai 2019 kl. 19:34.
Trådstarter
Sitat av smash00 Vis innlegg
Thank you for your message.

I have purchase my white-strips from Mannings, our largest pharmacy chain. I have sent you a message earlier to confirm Mannings is an authorized Crest Whitestrips seller. The receipts of mannings were uploaded on ebay for further regular verification.

I personally contacted Crest USA for use instructions. After providing the product code on pouch of white-strips, they could locate the product specifications and told me that the strips were safe to use. Additionally, the white-strips has been using advance seal technology. The texture of white-strips were dryer than previous versions. In the past Crest sold Advanced Seal White-stips and professional effect white-strips as two separate items. The current professional effects carried the advance seal technology.

Please let me know if you need further information or assistance.

Fikk dette svaret av Ebay-selgeren vedgående om stripsa var ekte eller fake. Høres jo troverdig ut?
Vis hele sitatet...
Hva tenkes? Burde jeg stole på han?
Sannsynligvis er dette uttørking av tenner og/eller fjerning av emalje. Hjemmebleking av tenner er stortsett det.

Begge deler kan potensielt skade tennene dine. Hvitere tenner derimot vil du sikkert få. Inntil neste gang du drikker kaffe eller rødvin.
https://caliwhite.no/collections/crest-whitestrips
jeg har kjøpt fra her før men d er utsolgt
Sitat av lame Vis innlegg
https://caliwhite.no/collections/crest-whitestrips
jeg har kjøpt fra her før men d er utsolgt
Vis hele sitatet...
funker detta greiene ?
Sitat av lame Vis innlegg
https://caliwhite.no/collections/crest-whitestrips
jeg har kjøpt fra her før men d er utsolgt
Vis hele sitatet...
Tidenes mest useriøse nettbutikk basert på førsteinntrykk hvertfall, står plutselig ett avsnitt på tysk under fraktvilkårene.

Men som de sier: "tillitt er bare ett klikk unna"
Sist endret av random105675; 7. mai 2019 kl. 21:38.
Trådstarter
Sitat av Rosander Vis innlegg
Tidenes mest useriøse nettbutikk basert på førsteinntrykk hvertfall, står plutselig ett avsnitt på tysk under fraktvilkårene.

Men som de sier: "tillitt er bare ett klikk unna"
Vis hele sitatet...
https://www.ebay.com/itm/26419821932...&ul_noapp=true

Hva tenker du om han her? Kjøpte en 20-pack for 200-lappen. 95.5 på reviews, og over 900 produkter solgt siste uken. Ser jo rimelig troverdig ut? Men folk drar jo hele tiden "han er fra Hong Kong-kortet".
Nå kjøper ikke jeg veldig mye tannbleking, men har sikkert motatt nærmere 100 forskjellige pakker fra Kina de siste 8 årene, og av de har jeg hatt problemer med 3 av de, og det har kun vært på grunn av postevesenet, og i alle tilfelle fikk jeg pengene tilbake, no questions asked. Tror ikke du skal være så forferdelig bekymret over at butikken er fra Hong-Kong
Trådstarter
Sitat av Sinken Vis innlegg
Nå kjøper ikke jeg veldig mye tannbleking, men har sikkert motatt nærmere 100 forskjellige pakker fra Kina de siste 8 årene, og av de har jeg hatt problemer med 3 av de, og det har kun vært på grunn av postevesenet, og i alle tilfelle fikk jeg pengene tilbake, no questions asked. Tror ikke du skal være så forferdelig bekymret over at butikken er fra Hong-Kong
Vis hele sitatet...
Hvordan kan jeg vite at han selgeren fra Hong Kong er ekte? Bør jeg stole på reviewsa? De ser jo rimelig ekte ut.
Sitat av smash00 Vis innlegg
https://www.ebay.com/itm/26419821932...&ul_noapp=true

Hva tenker du om han her? Kjøpte en 20-pack for 200-lappen. 95.5 på reviews, og over 900 produkter solgt siste uken. Ser jo rimelig troverdig ut? Men folk drar jo hele tiden "han er fra Hong Kong-kortet".
Vis hele sitatet...
Helt umulig å si, alle reviews kan være kjøpt og betalt, det du bør se på er hvor lenge selgeren har vært på platformen. Dersom selgeren har vært der lenge er det større sjanse for at alt er ok.
Men at selgeren er fra Hong Kong betyr ikke automatisk at det ikke er legit.

Uansett så er vel ikke beløpet allverdens å tape.
Tannbleking med kjemikalier fra utlandet er ikke å anbefale så du bør vel styre unna uansett.
520 tilbakemeldinger er jo ikke kjempemange da, ihvertfall ikke hvis det er et firma.

Mine selgere har gjerne 20000 og oppover.
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
520 tilbakemeldinger er jo ikke kjempemange da, ihvertfall ikke hvis det er et firma.

Mine selgere har gjerne 20000 og oppover.
Vis hele sitatet...
Sant det.

Men han selgeren min ser jeg har solgt 700 produkter på en uke. Må vel tyde på at de funker bra.

Hadde du kasta stripsa? Har testa dem, og jeg fikk litt ising i tenna, så må vel tyde på at de funker.
Må le litt, først skeptisk pga ising i tennene om stripsene var ekte. Så konkludere i siste innlegg med at det iser i tenna og derfor må det funke. Kontakt produsent om du vil finne ut om det er ekte vare.
Sist endret av bullshit..; 9. mai 2019 kl. 00:55.
Må nesten understreke hvor idiotisk det er å kjøpe totalt uregulerte, sterke kjemikalier på nett. Null kvalitetssikring eller regulering. Om man velger å ta denne risikoen for hvitere tenner (!!!) så sier det litt om hvor overfladisk/ureflektert det er mulig å være.
Trådstarter
Sitat av bullshit.. Vis innlegg
Må le litt, først skeptisk pga ising i tennene om stripsene var ekte. Så konkludere i siste innlegg med at det iser i tenna og derfor må det funke. Kontakt produsent om du vil finne ut om det er ekte vare.
Vis hele sitatet...
Har kontaktet selgeren. Fikk dette i svar:

Thank you for your message.

I have purchase my white-strips from Mannings, our largest pharmacy chain. I have sent you a message earlier to confirm Mannings is an authorized Crest Whitestrips seller. The receipts of mannings were uploaded on ebay for further regular verification.

I personally contacted Crest USA for use instructions. After providing the product code on pouch of white-strips, they could locate the product specifications and told me that the strips were safe to use. Additionally, the white-strips has been using advance seal technology. The texture of white-strips were dryer than previous versions. In the past Crest sold Advanced Seal White-stips and professional effect white-strips as two separate items. The current professional effects carried the advance seal technology.

Please let me know if you need further information or assistance.
Vel, da kan du ta det for god fisk at selger har kontaktet produsent og fått bekreftet at det er ekte vare, eller du kan kontakte produsent selv og finne ut om det er ekte vare.
Crest white er bare tull... har prøvd, og funket ikke.
Trådstarter
Sitat av StellaWild Vis innlegg
Crest white er bare tull... har prøvd, og funket ikke.
Vis hele sitatet...
Funker ekstremt bra for noen, andre ikke.

Andre får ikke hvite tenner selv av tannblekking hos tannleggen. Er forskjellig.

Sitat av bullshit.. Vis innlegg
Vel, da kan du ta det for god fisk at selger har kontaktet produsent og fått bekreftet at det er ekte vare, eller du kan kontakte produsent selv og finne ut om det er ekte vare.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle han juge om det? Ta i betrakning at han har masse positive reviews(åpenbart ikke fake, iom at det står brukernavn på de ulike reviewerne), så må en nesten stole på han
Sist endret av smash00; 9. mai 2019 kl. 16:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av smash00 Vis innlegg
Hvorfor skulle han juge om det? Ta i betrakning at han har masse positive reviews(åpenbart ikke fake, iom at det står brukernavn på de ulike reviewerne), så må en nesten stole på han
Vis hele sitatet...
Må nesten spørre hvorfor du lagde denne tråden? Du virker jo selv å endre mening for hver gang du skriver her. Hvis det er åpenbart at selgeren er legit, og at produktet funker for deg, så kjør på?