Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1850
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har googlet i flere timer om toleranse på LSD. Finner ikke noe klart svar, folk sier så mye forskjellig.

Tok rundt 220ug Syre på torsdagskvelden. Vil det være bortkastet å ta 200ug i kveld (Søndag) Det er også verdt å si at torsdag var første gang jeg prøvde syre. Følte ikke jeg var i helt riktig mindset, derfor jeg har lyst til å prøve igjen så fort.

Blir ikke klok på hvordan toleransen funker på syre. Noen som har harde fakta eller personlige erfaringer?
Hei,
Fant dette ved ett kjapt google-søk:


Edit: Siden ingen bildelenker vil gi bildet:
https://imma.gr/70368xd3f59
Sist endret av Kierkegaard; 18. mars 2018 kl. 19:34. Grunn: Ingen bildelenker fungerer hittil
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei,
Fant dette ved ett kjapt google-søk:


Edit: Siden ingen bildelenker vil gi bildet:
https://imma.gr/70368xd3f59
Vis hele sitatet...
Har også sett det bildet. Men plutselig står den en annen plass at all toleranse skal være borte etter 3 dager. Så det er umulig å ai hva som stemmer. Har lyst til å få en mer positiv trip nå som jeg har muligheten, men vil ikke kaste bort 2 hits med legit syre.
Jeg ville spart den til det har gått 14 dager siden siste dose.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Jeg ville spart den til det har gått 14 dager siden siste dose.
Vis hele sitatet...

Hvor har du det tallet fra? Er det noe fasit på dette?
Sist endret av Needle; 18. mars 2018 kl. 20:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bildet som er postet tidligere i denne tråden. Det står også flere steder på Internett ved å google. Dessuten har jeg personlig erfaring med det
Det er nok høyst individuelt. Men etter det jeg har sett, ser det ut til å være en enighet om at toleransen synker ganske hurtig de første 5-6 dagene og at det tar omtrent 14 dager før toleransen er nullstilt.

Dette er en graf som går igjen, og som virker akseptert av folkene som henger på forskjellige rusmiddel fora:

http://i47.tinypic.com/2qvcw79.jpg
Sist endret av Relevant; 19. mars 2018 kl. 01:03.
Interessant, har aldri troddd det var en faktisk fysisk tolleranse på lsd man kunne bygge opp. Trodde det handlet mer om hva man tåler mentalt (minst 2 uker mellom hver dose) og erfaring med stoffet.
Sitat av Ridge Vis innlegg
Interessant, har aldri troddd det var en faktisk fysisk tolleranse på lsd man kunne bygge opp. Trodde det handlet mer om hva man tåler mentalt (minst 2 uker mellom hver dose) og erfaring med stoffet.
Vis hele sitatet...
Du er ikke så langt unna sannheten heller, eller -jeg- mener at det ikke er bra for hodet og få den belastningen så ofte, og for ofte vil ødelegge hodet. Både for toleranse men da også den psykiske; "Dette har jeg lyst til å gjøre mer"

Men ja, man skal vel heller ikke bli for vandt til noen rusmidler
Du får garantert bedre effekt av å vente 1 uke.
Du vil få noe effekt, men det er ikke maksimalt av hva det kunne vært - om du hadde ventet.