Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 8070
Anonym bruker
"Trygg Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freaks!

Jeg har et litt sporadisk bruk av heroin, hvor jeg inntar en kveld hver eller annenhver uke. Men dømmekraften min var litt på ferie, så jeg tok mer enn planlagt og endte opp med 0,5g. Spørsmålet mitt er hvor lang tid tar det før det går ut av systemet? Går det raskere hvis jeg drikker mye vann og trener? Eventuelt andre tips?

Alle svar (utenom moral-prekner) tas gladelig imot
Du har tatt 0,5g nå, og lurer på når du er edru igjen? Isåfall tar det fort en 12timer før det er ute av blodet helt, men du skal føle deg okei i formen etter en 5-ish timer.
0,5 er en ganske stor dose etter min erfaring, hvordan tok du det?
Sist endret av moret; 31. mars 2017 kl. 12:21.
Anonym bruker
"Trygg Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Du har tatt 0,5g nå, og lurer på når du er edru igjen? Isåfall tar det fort en 12timer før det er ute av blodet helt, men du skal føle deg okei i formen etter en 5-ish timer.
0,5 er en ganske stor dose etter min erfaring, hvordan tok du det?
Vis hele sitatet...
Tok ikke alt på en gang altså, var fordelt utover et par kvelder. Formen er fin, men lurer på når det er ute av urinen. Ser at jeg var litt utydelig der
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok ikke alt på en gang altså, var fordelt utover et par kvelder. Formen er fin, men lurer på når det er ute av urinen. Ser at jeg var litt utydelig der
Vis hele sitatet...
Ohhhkei, det forandrer jo saken litt. Heroin er ute av blodet etter noen timer som regel, men kan bli funnet selv etter 1-2dager. Og urin er som regel safe etter et par dager men kan bli funnet opp til en uke etter.
Sist endret av moret; 31. mars 2017 kl. 13:05.
kommer helt an på forbrenninga (noe som avhenger om du er rask eller langsom forbrenner osv). Veiledende er 3-4 dager i urin, men har selv opplevd å være positiv helt opp i 6 dager etter store/langvarige inntak- men er dokumentert langsom forbrenner.
Min erfaring er at store mengder vann ikke hjelper det å gå fortere ut, kun tynner ut urinen så du kanskje kommer under clearance-grensen hvis du tar en hurtigtest når du nesten er rein allerede. Om prøven sendes inn vil de imidlertid se at du har for lite kreatinin og at prøven derfor er tynnet ut. Da kan de be om en ny (men innen den tid er alt ute uansett og du har ditt på det rene).
Håper svaret var til hjelp!
Skal du på pissing? Isåfall hjelper ingen av de idiotiske rådene som å drikke zalo eller liter med vann, eneste som hjelper er å vente.
Sist endret av hypperpoppa; 3. april 2017 kl. 01:43.
Hvis det er med tanke på avhengighet og toleranse du tenker så blir ingen av delene nullstilt ved at det ikke lenger finnes spor av det i kroppen. Ellers har vel moret gitt deg svarene du trenger.
Anonym bruker
"Trygg Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenkte mest på hvor lenge det kan spores i urin, går på urinprøver. Tror jeg har fått svaret jeg trenger, takk!
Ett skudd er ute etter 12-24 timer, mest sannsynlig. Men noen skudd bør du regne 72 timer for å være sikker
Bruker heroin i perioder (alt fra kvarting til nesten et gram pr skudd). Går jevnlig på urinprøver, aldri opplevd at heroin påvises etter tre dagers opphold selv ved bruk av ett -tre gram pr døgn i ett par uker. Kort påvisningstid, du er safe etter hvertfall 2-3 dager ved urinprøve, og blodprøve etter ca 12-16 timer.
Pissa reint i dag mandag kl 11, etter å ha satt 4 kvartinger på torsdag og fredag. Siste var dotteskudd kl 18 fredag!
Anonym bruker
"Umulig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Exactly�� Hero er det stoffet med kortest sporingstid både i blod og urin nemlig�� I know, fordi jg bruker i perioder og har gått på urinprøver 1-2 ganger opr mnd i tre år med kun negative prøver (selvom jg inntil kvelden før i blant også). Det man i verste fall påvises i 1-3 dager etter siste inntak hos kvinner (ved regelmessig bruk i flere mnd), men kortere på menn visstnok, so "you're safe" in that way stort sett�� Selvom hero omdannes til morfin og morfin kan påvises lenger, så har jg som sagt kun trengt max 1 dags avhold før prøve, i 3 år. Lykke til videre da��
Det er så forskjellig, så jeg syns det er dumt å si at "du er safe etter x antall dager" bare fordi man selv ble det.
Det kommer som sagt helt an på forbrenninga til hver enkelt, mengde, om man går på andre medisiner eller har sykdommer i lever/nyrer osv osv. Enig i at man SOM REGEL er rein innen 3 dager, men jeg ville ikke satsa på det hvis svaret kan medføre konsekvenser. Da ville jeg ikke levert prøve før tidligst 4.dag, men gjerne med en dag ekstra margin... Men det er jo fordi jeg kjenner meg selv og vet ca hvor lang tid jeg bruker på å bli rein.
Husk også at prøver som sendes inn kan vise spor av ting som er for lite til at det slår ut på hurtigtest. Sier det ikke for å skremme, men er greit å vite det... Hvis man leverer prøver ofte anbefaler jeg å følge litt med på hvor lang tid de bruker på å bli rein, så man har et eget anslag for seg selv siden det KAN være individuelle forskjeller. Evt få tak i hurtigtester og måle selv noen ganger, men det blir jo dyrt hvis man ikke kan ta med seg noen fra noe sted...

PS har ALDRI blitt rein på 3 dager UANSETT hvor lite jeg har tatt. Syns det er veldig spesielt hvis anonym bruker i posten over har kommet unna med kun 1 dags avhold og ikke blitt tatt en eneste gang.. bra for deg, men dette er virkelig unntaket og ikke regelen!
Sist endret av SplAna; 12. april 2017 kl. 00:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Helt sant, selvfølgelig er det individuelle forskjeller, men også på Helsetilsynets oversikt over rusliddelanalyser og stoffenes påvisningstid i blod og urin er vel 1-3 dager oppgitt, men som de rusfrie uten problemer sier: Det beste er å aldri bruke noe, DA er man hvertfall safe. Men 4 dager er innafor stort sett hvertfall, selvf.mer sikkert at ikke noe påvises jo lengre tid etter bruk det går. Lykke til
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet at dette er en gammel tråd, men da jeg googlet urinprøve+heroin dukket denne opp. Derfor ønsker jeg å tilføre noe.

Jeg avleverte en negativ urinprøve en mandag. Etter prøven, samme dag, røyka jeg 0,5g heroin. Jeg inntok ingen flere rusmidler resten av uken, men var i særdeles lite aktivitet (var mer eller mindre sengeliggende hele uken og drakk lite væske). I utgangspunktet har jeg ganske høy forbrenning, men avla likevel positiv prøve påfølgende mandag. Jeg har flere ganger røyka 4 dager før testingen og testet negativt, men da har jeg hatt et langt høyere aktivitetsnivå.

Det er på ingen måte normalt å teste positivt 7 dager etter å ha inntatt heroin, men jeg vil likevel påpeke at det altså er mulig. Det jeg skriver er jo nødvendigvis kun anekdotisk, men det virker jo påfallende at når aktivitetsnivået har vært svært lavt har jeg testet positivt 7 dager etter inntak mens jeg har testet negativt 3-4 døgn etter med høyt aktivitetsnivå.

Igjen; dette er anekdotisk, men jeg ville likevel tilføre dette i tråden.