Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2418
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som tittelen lyder, Hvor kan man handle bilskilt som ligner de norske? Gjerne med kort leveringstid og innenfor Skandinavia
Anonym bruker
"Parallell Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hehe, da tror eg du like godt kan bruke tusj
Anonym bruker
"Parallell Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får også kjøpt klistermerker
Finnes mange leverandører av skilter, om de direkte prøver å være helt like som orginale er en annen sak. Google etter skilt å vurder selv hva du syntes ser bra nok ut til ditt formål.

Ekstra skilt/uorginalt skilt brukes en god del til f. Eks sykkelstativ o.l og importbiler som ikke passer samme skiltdimensjon.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av znapshot Vis innlegg
Lator.no.
Vis hele sitatet...
Har du kjøpt fra dem selv? Ligna de på de originale ?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du kjøpt fra dem selv? Ligna de på de originale ?
Vis hele sitatet...
Kjøpte for endel år siden,var ikke lov og ha parkert uregistrert bil der jeg bodde.Så kjøpte kopier av bilens skilt. Så greie ut,og var aldri noe spørsmål rundt dem.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er et svensk selskap som selger skilter som til forveksling likner originale. De selger også skilt i mindre størrelse, i usa format og små skilt til mc. En av naboene kjører tidvis med lite mc skilt, men han har blitt stoppet og fått pes for det men ingen bot fordi original skiltet var medbrakt. Hørt at noen har kjøpt et knippe forskjellige skilt, de har tatt bilder av tilsvarende biler og fått laget falske skilt for å unngå parkeringsbot, bompenger og fotobokser. Det tror jeg ikke er smart, blir nok klekkelig straff om noen blir tatt med falske skilt. En ting er å kjøre med usa skilt med egne kjennetegn. Men er det falske skilt så blir det dokumentfalsk og sikkert mer til.
Ville brukt Showplate.se om jeg var deg. Om du tar kontakt med de og sier det haster så sendes det på dagen
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Polkos Vis innlegg
Ville brukt Showplate.se om jeg var deg. Om du tar kontakt med de og sier det haster så sendes det på dagen
Vis hele sitatet...
Vurderer dem ja, hvordan er de norske skiltene ? Nok til å lure en ved første øyekast?
Ja de ser så og si helt identisk ut. Ikke møtt på noen som kan fortelle at de er falske, med mindre man studerer nøyere med ett orginal skilt ved siden av.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finn en lik bil å kopier skiltet på bilen gjerne til en eldre person å vipps du kan kjøre så fort du vil
Lator funker fjell. Helt like originale.