Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 639
Setting er et vekjent begrep for psykonauter, og begrep innefor hallusinogener, men av de tre undergruppene psykedelika, disosiativer og delirianter er det først og fremst psykedelika hvor dette er viktig, eller ?

Delirianter betyr jo egentlig en form for påført galskap, eller svikt i hjernens normale funksjon så her er det vel vanskelig å påsi settingens betydning ? For psykedelika er betydningen velkjent, dog varierer det med substans, for DMT/5-MEO DMT er det visstnok spessiealt viktig.

Men hva med dissosiativer ? Har en anelse om at ketamin ikke er et stoff hvor setting er særlig relevant, fordi bruker kan flykte inn i en drømmeverden mer eller mindre uavhengig av den ordinære. Da må jo Ketamin være greit å utforske om en ikke har omgivelser som er de aller beste for psykedelika ? Bor selv på 50 kvadrat i et passe tettbygd strøk og mistenker at det ikke er helt ideelt for syre, som jeg tok i en villa alle tre gangene til nå.

Hva med Salvia ? er dette kraftig nok til å overstyre setting kanskje ? Set er noe annet, en skal jo inn i ens hode.
50 kvadrat funker fett for ketamin. Resten virker det som du er egentlig svarer på selv. Du er mer hardfør på ketamin, men det er fortsatt mulig å forvirre seg inn i en slags bad trip. Gode nyheter er at det varer ikke i 12 timer daså
Det heter ikke å ture for Ingenting. Jeg får en veldig trang til å gå en tur og trives ikke i små rom.

på sopp osv
Sist endret av Bothrops; 21. desember 2019 kl. 02:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tar man nok ketamin så vil jeg si at det har ingenting å si på om du har god plass eller ikke. Kommer nok til å bli sittende, eller legge seg ned, i sofa eller seng
Bena fungerer ikke i det hele tatt når man får i seg ketamin. Bare å legge seg ned å slappe av
Alt man tenger for ketamin er en komfortabel stol, isolasjon og en spaca sang på repeat. Psykedeliske derimot, er en helt annen ting mtp setting.