Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2216
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God kveld. Jeg er i England nå, og ser CBD weed overalt, i sånne hermetikk bokser. Om jeg skulle tatt med en sånn boks hjem til Norge, det er vel rundt 3 gram i disse. Om jeg blir stoppet hva ville evt straffen blitt? 0,2% THC 10% CBD
Høres ut som metall. Blir ikke det et problem?
Sitat av Sondre Vis innlegg
Høres ut som metall. Blir ikke det et problem?
Vis hele sitatet...
Nei, tipper det blir cannabisen som blir problemet. Metallet går nok fint.
Det blir innførsel av narkotika.. Kunne du like så godt tatt årntli weed
Hvis du har lyst til å ha politiet på nakken er det bare å kjøre på. Hvis ikke, drit i det. Du får ikke weed gjennom tollen, uansett hvor lite thc det er i den uten resept.
Anonym bruker
"Bred Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har erfaring med dette. Blir du tatt med f.eks 3 gram får du bare en bot da det blir regnet som "personlig bruk".
Sjansen er derimot stor for at du blir holdt noen timer på glattcelle.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Hvis du har lyst til å ha politiet på nakken er det bare å kjøre på. Hvis ikke, drit i det. Du får ikke weed gjennom tollen, uansett hvor lite thc det er i den uten resept.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig får du weed gjennom tollen uten resept, du må bare være litt kreativ eller ha en full kvote flaks.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har erfaring med dette. Blir du tatt med f.eks 3 gram får du bare en bot da det blir regnet som "personlig bruk".
Sjansen er derimot stor for at du blir holdt noen timer på glattcelle.
Vis hele sitatet...
"Bare en bot" har kanskje ikke så mye å si dersom du har en haug saker på deg fra før, men hvis du har rent rulleblad vil det følge deg for livet hver gang du er i kontakt med politiet. Det kan utgjøre forskjellen på om de stopper deg når de kjører bak deg i sivil eller ikke, hvor nøye eller OM de ransaker deg eller bopelen din ved mistanke osv. "Bare en bot", er du snut eller?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har erfaring med dette. Blir du tatt med f.eks 3 gram får du bare en bot da det blir regnet som "personlig bruk".
Sjansen er derimot stor for at du blir holdt noen timer på glattcelle.
Vis hele sitatet...
Det er innførsel og der er det nulltoleranse, finnes ingenting som heter innførsel til personlig bruk..
Bot og rulleblad ja, slipper vel å sone men for no dritt å ha på rullebladet
Du får kjøpt det i Sverige på grensen litt mindre sjanse for å bli tatt
Sitat av lund8289@gmail. Vis innlegg
Du får kjøpt det i Sverige på grensen litt mindre sjanse for å bli tatt
Vis hele sitatet...
Du tenker sikkert på ekstrakt. Har aldri sett plante i butikk i Sverige.
Anonym bruker
"Bred Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til Gekko4u og anonym "vred sild":

Svelga et par g hasj før jeg skulle fly hjem. Mye bedre vare enn jeg får tak i hjemme, derfor jeg ikke hadde hjerte til å kaste det. Satt hos tollerne i timesvis og nekta for at jeg hadde noe. De jævlene der KAN faktisk se på deg om du lyver, til forskjell fra de fleste snut. Ikke verdt det!

Sto ingenting i mine papirer (boten) om innførsel, bare besittelse. Vet ikke hvor dere har det der fra. Selvfølgelig er det forskjell på å ha med seg 2 GRAM kontra 3 hekto/kilo. Det sier nesten seg selv gjør det ikke? Ingen som betaler for flybilletter ++ for så å skulle "smugle" 3 gram. For noe tull...og dere mener tar feil og kaller meg snut. HAHA.... Mange på det forumet her som ikke aner hva de snakker om.


Som jeg sa, jeg har personlig erfaring med det.

Kjører forresten ikke bil og bor ikke på egen adresse
Anonym bruker
"Bred Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sone for å ha med seg litt (la oss si max 15g) cannabis til eget bruk? For en som har greie på det blir det bare latterlig å lese innleggene deres.

Blir du tatt på flyplassen/grensa med mindre enn 15 (eget bruk) får du ikke noe mer i bot enn om du hadde blitt tatt hjemme eller ute på byen. Eneste forskjellen er at du er mer eller mindre garantert noen timer på glattcella.