Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2385
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er på utkikk etter unike og "fine" bonger! Vil helst ha en norsk side og bestille fra, men skal til Oslo i februar så har kanskje mulighet til å kjøpe noe da.
Blir jeg stoppet vist de ser bongen i bagasjen min? Blir ikke å ta med noe annet "ulovligheter" eller kanskje... Hvem vet
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bong er 100% lovlig så sant den ikke er brukt og har rester av cannabis.

Shangrila og Happy-Price er 2 headshops i Oslo med greit utvalg.

Har også betstillt en del bonger over Ebay uten problem. Ekstremt mye å spare her.
Se f.eks:
https://www.ebay.com/itm/Long-Straig...BTJ5:rk:4:pf:0
https://www.ebay.com/itm/Purple-Vort...VGl:rk:21:pf:0 (Holy Shit!!)
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den nederste var kul!! Men grunnen til at jeg er litt redd for å bestille på ebay er fordi ofte så ser bongen stor ut, men så kommer den hjem til meg og er egentlig drit liten! Kan jo legge til at jeg er jente, så rosa og feminimt er et pluss!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den nederste var kul!! Men grunnen til at jeg er litt redd for å bestille på ebay er fordi ofte så ser bongen stor ut, men så kommer den hjem til meg og er egentlig drit liten! Kan jo legge til at jeg er jente, så rosa og feminimt er et pluss!
Vis hele sitatet...
Vet ikke om dette gir et klarere bilde, men på siden er det jo spesifisert hvor stor den er.

Specification:
High: 22cm=8.7"
Joint : 14.5mm Female joint
Thickness: about 4mm
Base diameter: 10cm=4"
Net weight: 0.52kg

Litt kortere enn et standard linjal, basen er litt større enn en appelsin-ish og selve leddet opp til munnstykket rekker nok munnen din om du holder den ved mellomgulvet...Du kan nok fint holde den med to hender

Men her er det jo snakk om leveringstid og da, bestiller du den nå burde du ha den i starten av Februar en gang.
Trykk på "item description"? Der bør det stå mål og annen info om varen.
Oops. Litt for sen...
Sist endret av Splooge999; 14. januar 2019 kl. 23:19.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den nederste var kul!! Men grunnen til at jeg er litt redd for å bestille på ebay er fordi ofte så ser bongen stor ut, men så kommer den hjem til meg og er egentlig drit liten! Kan jo legge til at jeg er jente, så rosa og feminimt er et pluss!
Vis hele sitatet...
Ja den var kjempekul, helt til den skal vaskes og du innser at den må i glassavfall eller smake gammelt bongvann. Utseende kan da ikke være så viktig, men åssen det fungerer, hvor lett den er å vaske når du er stein og ikke minst om du kan miste den i gulvet uten å måtte frem med støvsugeren og rizlapapir, det er viktig. Sikkert røyk 10 kilo på denne og den gikk i arv når jeg la weeden på hylla. Enjoy

Og om det ikke er åpenlyst, kjøp en annen brønn.

https://www.shady.no/products/black-...glassbong-33cm
Sist endret av Kloakk; 15. januar 2019 kl. 00:35.
Anonym bruker
"Rik Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
last ned Wish app på mobilen, kjøpte min percolator bong der til 250kr, 44cm høy og funker som bare det!
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Ja den var kjempekul, helt til den skal vaskes og du innser at den må i glassavfall eller smake gammelt bongvann.
Vis hele sitatet...
Hyv oppi fint salt og blårens, rist den i fem minutter og avslutt med å skylle gjennom glodvarmt vann. Vips, bongen er som ny.
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Hyv oppi fint salt og blårens, rist den i fem minutter og avslutt med å skylle gjennom glodvarmt vann. Vips, bongen er som ny.
Vis hele sitatet...
Jau, det er snakk om en jente som vil ha rosa bong med glitter og drømmefanger på
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Jau, det er snakk om en jente som vil ha rosa bong med glitter og drømmefanger på
Vis hele sitatet...
Så da må hun ha rosarens istedet?
Eller mener du at hun dermed er for svak og sart til å riste litt på en bong?
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Så da må hun ha rosarens istedet?
Eller mener du at hun dermed er for svak og sart til å riste litt på en bong?
Vis hele sitatet...
Jeg mener at det hørtes ut som ho ville ha råd til valg av bong, og jeg mener, hvordan den ser burde være nedprioritert, brukervennlighet, kvalitet og deler som kan erstattes er hva som burde prioriteres.

Og ja, jeg velger å tro at å styre med salt og blårens kontra å sette den i oppvaskmaskinen er enklere og siden jeg mener den gjennomsnittlige kvinnen er mer opptatt av utseende, også på ting som bonger og telefoner, så valgte jeg å prøve å legge vekt på at en bong burde velges av andre grunner. Like mye verdt? Klart vi er. Like? Nei vettu hva
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det ikke lov å ville ha en pen bong å se på som samtidig er god å bruke? Utseende er ikke alt, men det er et pluss i mine øyne ja. Kan ha den på display når den ikke blir brukt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det ikke lov å ville ha en pen bong å se på som samtidig er god å bruke? Utseende er ikke alt, men det er et pluss i mine øyne ja. Kan ha den på display når den ikke blir brukt
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er det lov, eller nei egentlig er det jo ikke det om den blir brukt til å røyke hasj Så display blir jo kun når du har folk som aksepterer hasj. Uansett, det finnes helt sikkert en gjeng av bonger som er både bra og ser pen ut, pen er jo subjektivt da, men den som det var linket til og som jeg kommenterte er ikke en av de.

Jeg tenker at om du røyker daglig, har gode varer og er opptatt av at hvert trekk smaker "reint" er det greit å ha noe som er enkelt å rengjøre, gir gode og myke trekk og ikke minst tåler en stoners klumsete bevegelser og da var den bongen i linken himla klein. I min oppfatning.

Noe utover det er det jo fritt fram, jeg dømmer ingen ass
Jeg er forsåvidt enig i alt du sier om bong, og den du linket til virker som et utmerket valg.
Er bare den ordlyden med glitter og sånt jeg reagerte på, men ser at det blir storm i et vannglass, og at hele den diskusjonen hører hjemme et annet sted!
Hei!
Hvorfor er du redd for å bli kontrollert med en bong i bagasjen? Det er da vel ingen som kan nekte deg å ta med en blomstervase.
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Jeg er forsåvidt enig i alt du sier om bong, og den du linket til virker som et utmerket valg.
Er bare den ordlyden med glitter og sånt jeg reagerte på, men ser at det blir storm i et vannglass, og at hele den diskusjonen hører hjemme et annet sted!
Vis hele sitatet...
Jeg tar det hele på min kappe ass, jeg klarer ikke dy meg noen ganger, glemmer at ikke freak er som hjemme, shit når sant skal sies glemmer jeg at det fins en hel verden der ute med normer og regler, har levd så lenge på innsiden av dette hodet at jeg kjenner snart ikke annet.

Liker en god storm jeg, så lenge ingen tar skade, men joda blei litt for engasjert i en blingbong som jeg tror de fleste er tjent med å styre unna, noen ganger går kloakken tett og da kommer all dritten opp av gapet, beklager. Som sagt, tar det hele på min kappe
I fylla inatt bestilte jeg div fra appen Wish og da inkludert bong

https://imma.gr/78082x92e38

https://imma.gr/78083xacda3



Bonga kosta 116kr og 73kr i frakt, relativt gode tilbakemeldinger, men er veldig skeptisk. Shit happens when drunk.

Kan poste en udpate ang kvalitet når den ankommet
Sist endret av Sibbanac; 16. januar 2019 kl. 11:17.
▼ ... noen uker senere ... ▼
UPDATE:

Fikk bongen i posten igår, og har absolutt ingenting å klage på!
Var akkurat som vist på bildet og kvalitet var MYE høyere enn forventet.
Kan tippe som den lokale headshoppen i mitt nærområde hadde typ denne kostet 5-600kr uten tvil.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nice! Skal faktisk sette meg ned å bestille den nå!
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
http://https://www.wish.com/search/s...&source=search

^Bestilte en slik for noen dager sia, kanskje på den minste siden men til mitt bruk som student som vill opptre diskre o bor i studenthybel så er den midt i blinken