Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 9382
Hei, trenger noen råd/tips til hva jeg eventuelt burde gjøre. situasjonen er som følger:
Var i lag med en herlig jente, alt virket å være bra.
Ho begynte å jobbe som servitør. Fikk stor interesse for vin, spesielt å smake nye viner. for 2 mnd siden ca gikk det fort fra en gang i uken, til 3-4.
Jeg prøvde å si at det gjerne ikke var helt heldig, og for å sette ting på spisse sa jeg at neste steg er dop. Hun sa "det skjer aldri", og såg dumt på meg. Dagen etter fant ho ut at ho sku flytte hjem, etter å ha bodd hos meg i 4 mnd, henne og hunden (hadde da vært i lag i halvannet år). Skulle i utgangspunktet bare bo hos meg i 3 uker, men pga jobben hun fikk hadde ho aldri klart å komme seg til og fra jobb fra
der ho opprinnelig bodde med faren.
Faren hadde nettopp funnet seg dame på andre siden av landet, så det var ingen hjelp å få av han i og med at han stort sett reiste vekk flere dager i uken.
Jeg og min familie har då fått ho til og fra jobb, dag og natt i 4 mnd. Når ho så reiser hjem drikker ho seg dritings en søndagskveld uten å svare meg på noe som helst. fant etter hvert ut at ho var med en annen, men det er ikke det viktige i historien. dagen etter dette får jeg knapt noe svar av ho,
hvor jeg til slutt slår opp.
hadde da hatt 120 i puls hele natten og ikke fått blund på øyet. ho spurte om vi ikke skulle heller ha pause i stedenfor, eg sa blankt nei. Har hatt en del hendelser tidligere hvor ho sier ho gjør en ting, men så har det vært ganske åpentbart at ho har gjort noe annet.
Så følte det var nok for min del, men angret fort. Fortalte dette til ho, ho var fortsatt blass i svarene, men jeg fikk sagt ka jeg mente og følte, ho sa ho trengte tid til å finne seg selv og tilbake til venner. Ho har ingen venner. kun en venninne som ho konstant har snakket drit om. Jeg ga ho tid, 2 uker gikk og eg hadde det helt jævlig, før ho lørdag for en uke og 2 dager siden sendte meg en videosnap på kvelden, av at ho holder rundt 2 karer og kysser han ene på kinnet.
ble litt lettet, for da visste eg på en måte hvor jeg hadde henne. Jeg svarte "Har alltid sett på deg som en sjarmerende, hyggelig og søt jente som tilsynelatende har vært oppriktig glad i meg. Jeg har hvertfall vært oppriktig glad i deg. Så feil kan man tydeligvis ta. Håper du får et godt liv."
anså meg selv som ferdig med ho.
Var selv på vei til fest, så jeg satt meg i bilen med sjåføren rett etter, hvorpå jeg fikk 3 snaps til. Det stod blant annet at ho var ekstremt glad i meg, og at ho ikke visste korfor ho gjorde som ho gjorde. og at ho var begynt å dope seg. Jeg reiste då direkte til ho som befant seg i byen 45 min unna, prøvde å snakke fornuft i hodet på ho angående dopen.
Ho har nok mye ho sliter med, en del ho har fortalt meg, en del man bare merker, og en del ho helt sikkert ikke har sagt. snakker med ho i 3 timer, tørker tårer. Etter hvert sier ho at ho hadde knu*t en kar for en uke siden. Fikk ekstremt vondt inni meg, men det siste ho trengte var antageligvis at jeg skjelte ho ut, så forholdt meg rolig og prøvde å hjelpe henne.
Ho har alt fått i seg cola, amfetamin, og tilbud om å skyte ting. Dette har vært så langt unna oss og vår hverdag, og hennes tanker om har vært i retning "det er bare styggedom og for taper", gjerne ikke helt enig der, men sunn tankegang for en jente som sliter med det meste.

Beklager for at dette ble langt, kan gjerne utdype ting om det trengs. Mitt problem er at jeg føler jeg bør informere familien om dette, helst faren siden det er de som har mest kontakt. er 9 dager siden vi snakket i lag, vi er ferdig, men jeg er ekstremt glad i ho. Så noen som har tips eller lignende erfaringer?
Sist endret av Dodecha; 13. november 2018 kl. 14:39. Grunn: avsnitt
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Det virker som at du er ekstremt kontrollerende og henger deg for mye opp i hennes liv. Informer familien hennes om rusbruken hennes hvis du tror at det vil hjelpe, men jeg hadde droppet all kontakt med personen asap. Fortsetter du å ha kontakt med noen som manipulerer og bruker deg såpass mye så er det lett å bli dratt med ned i grusen, og det har du jo forsåvidt blitt allerede med tanke på søvnløse netter og at du tenker mye på dette.
Slett jenta fra alt av sosiale medier, blokk nummeret. Det er helt obvious at dette ikke er sunt for deg. Ikke er det noe særlig til closure å få snaps poppende opp i tid og utide heller liksom. Få litt avstand mann.

Hva angår din egentlige problemstilling; man kan ikke være barnevakt for voksne folk. Hun får finne ut av hva som funker for seg selv uten at du skal blande deg opp i det og ihvertfall ikke sladre til pappa.

Sett pris på hva du har hatt men ikke se deg tilbake, lev ditt liv på dine egne premisser og la andre leve sine egne.
Hun er jo heeeeeeeelt ute på kjøret.

Du vil jo fucke ditt forhold til hun og ganske farens forhold til hun men tidlig hjelp for missbruk er jo definitivt noe man vil.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Det virker som at du er ekstremt kontrollerende og henger deg for mye opp i hennes liv. Informer familien hennes om rusbruken hennes hvis du tror at det vil hjelpe, men jeg hadde droppet all kontakt med personen asap. Fortsetter du å ha kontakt med noen som manipulerer og bruker deg såpass mye så er det lett å bli dratt med ned i grusen, og det har du jo forsåvidt blitt allerede med tanke på søvnløse netter og at du tenker mye på dette.
Vis hele sitatet...
Vi har nok vært ganske kontrollerende ovenfor hverandre ja. Ho må bare dope seg for min del, men er hardt å se en man er glad vende om på den måten, tanken er jo at jeg skal kunne leve med meg selv eventuelt uten å si ifra, om ho blir funnet dau i en grøft i fremtiden. Ho trenger hjelp på mange områder allerede før ho begynte å dope seg. Jeg tenker at de fleste hadde vel prøvd å hjelpe sin kjæreste/nylig eks visst noe slikt dukket opp? Men godt mulig jeg prøver å være for god. eeeeeeeeeeeg vet ikke, derfor eg skriver her

Sitat av moret Vis innlegg
Slett jenta fra alt av sosiale medier, blokk nummeret. Det er helt obvious at dette ikke er sunt for deg. Ikke er det noe særlig til closure å få snaps poppende opp i tid og utide heller liksom. Få litt avstand mann.

Hva angår din egentlige problemstilling; man kan ikke være barnevakt for voksne folk. Hun får finne ut av hva som funker for seg selv uten at du skal blande deg opp i det og ihvertfall ikke sladre til pappa.

Sett pris på hva du har hatt men ikke se deg tilbake, lev ditt liv på dine egne premisser og la andre leve sine egne.
Vis hele sitatet...
Det har jeg alt gjort! bortsett fra å blokke nr. jeg kommer ikke til å kontakte henne, har fortalt hun at hun kan ta kontakt med meg, visst det skulle være noe ho trengte å snakke om eller hjelp til.

Vanskelig å sette pris på noe slik, føler aller helst at vi aldri skulle truffet henne. Får bare ta tiden til gode!
Sist endret av ThinksAlot; 12. november 2018 kl. 17:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ho trenger hjelp på mange områder allerede før ho begynte å dope seg. Jeg tenker at de fleste hadde vel prøvd å hjelpe sin kjæreste/nylig eks visst noe slikt dukket op
Det er jævlig vannskelig å hjelpe noen som ikke vil det selv...
Sitat av Cloor Vis innlegg
Hun er jo heeeeeeeelt ute på kjøret.

Du vil jo fucke ditt forhold til hun og ganske farens forhold til hun men tidlig hjelp for missbruk er jo definitivt noe man vil.
Vis hele sitatet...
Har aldri fått møte noen i familien hennes, av sikkert mange forskjellige grunner. Er redd for at de skal tro at jeg har fått henne til å begynnne med slikt også. Så noe forhold til familien hennes er ikke på bekymringssiden min, er mest dette som du sier mtp tidlig hjelp for eventuelt missbruk...

Sitat av moret Vis innlegg
Ho trenger hjelp på mange områder allerede før ho begynte å dope seg. Jeg tenker at de fleste hadde vel prøvd å hjelpe sin kjæreste/nylig eks visst noe slikt dukket op
Det er jævlig vannskelig å hjelpe noen som ikke vil det selv...
Vis hele sitatet...
True! ho gikk til psykolog når ho var yngre, pga en del massiv kutting. Ho mener slikt (psykolog) ikke hjelper. Men ho sluttet jo å kutte seg....
Sist endret av ThinksAlot; 12. november 2018 kl. 17:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Folk som legger problemene sine over på andre innser ofte aldri den harde realiteten før det er for sent, de har bare ridd på bølgen av oppmerksomhet. Kast realiteten i ansiktet hennes, anbefal henne å dra til psykolog og si at du ikke kan ta valg for henne men at du ønsker henne lykke til i fremtiden. Det er ikke uvanlig at folk ikke klikker med psykologen sin, det er godt mulig at hun får mye større utbytte hvis hun får en ny en nå. Det er også viktig å være smertelig ærlig med psykologen. Du kan jo lufte akkurat dette i samme slengen.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Folk som legger problemene sine over på andre innser ofte aldri den harde realiteten før det er for sent, de har bare ridd på bølgen av oppmerksomhet. Kast realiteten i ansiktet hennes, anbefal henne å dra til psykolog og si at du ikke kan ta valg for henne men at du ønsker henne lykke til i fremtiden. Det er ikke uvanlig at folk ikke klikker med psykologen sin, det er godt mulig at hun får mye større utbytte hvis hun får en ny en nå. Det er også viktig å være smertelig ærlig med psykologen. Du kan jo lufte akkurat dette i samme slengen.
Vis hele sitatet...
Akkurat det har jeg sagt ifra om og prøvd på lenge. har til og med snakket om parterapi, mest for at ho skal kunne få ut det ho sitter inne med. jeg har tatt farvel nå og ønsket henne alt bra, så det blir litt dumt å plukke opp tråden igjen no og snakke om psykolog og slik.
Personlig venter jeg selv på psykologtime, ble ganske mye for meg det her, og det hadde nok bare vært lurt for meg å få luftet ut til en psykolog. det kan hvertfall ikke skade
Sitat av ThinksAlot Vis innlegg
Akkurat det har jeg sagt ifra om og prøvd på lenge. har til og med snakket om parterapi, mest for at ho skal kunne få ut det ho sitter inne med. jeg har tatt farvel nå og ønsket henne alt bra, så det blir litt dumt å plukke opp tråden igjen no og snakke om psykolog og slik.
Personlig venter jeg selv på psykologtime, ble ganske mye for meg det her, og det hadde nok bare vært lurt for meg å få luftet ut til en psykolog. det kan hvertfall ikke skade
Vis hele sitatet...
Lykke til hos psykolog, du gjor nåkk den rette avgjørelsen.

Blocker personen over alt vis du sliter der du sjekker mye på profilene hennes osv.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Lykke til hos psykolog, du gjor nåkk den rette avgjørelsen.

Blocker personen over alt vis du sliter der du sjekker mye på profilene hennes osv.
Vis hele sitatet...
Takk for det. ja har blokkert ho over alt bortsett fra nr.
Hadde kutta hu ut 100 prosent, hva skal du liksom kunne bidra med hvis du bare er bruk og kast i hennes øyne? Samt hu virker til å være helt på trynet.
Du er en god og bra mann. Du har gjort nok nå. Kom deg videre.
Sitat av ThinksAlot Vis innlegg
Takk for det. ja har blokkert ho over alt bortsett fra nr.
Vis hele sitatet...
Har gjort det. Min problemstilling om jeg skal si ifra til faren så han er klar over ting, og la vær å fucke til livet sitt når ho bare er 18, eller om eg skal la vær.

Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Du er en god og bra mann. Du har gjort nok nå. Kom deg videre.
Vis hele sitatet...
Håper det, er noe eg har et fokus på. Takk!
Sist endret av ThinksAlot; 12. november 2018 kl. 19:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ikke rot deg mer inn i hennes problemer, forstår at du ønsker å hjelpe men i beste fall vil du uansett ha involvert deg mer enn det som er sunt for deg og i verste fall vil valget om å involvere faren hennes skyve henne enda lengre utpå.

Det er vanskelig å forutsi hva en slik beslutning vil føre med seg (altså å «sladre» til faren hennes), men dersom hun har såpass mange issues hun ikke har bearbeidet enda så er det en stor risiko for at tvunget involvering av faren vil slå uheldig ut.

Jeg tror jeg ville rådet deg til å la det gå, for begges del.
Sitat av smurfine Vis innlegg
Ikke rot deg mer inn i hennes problemer, forstår at du ønsker å hjelpe men i beste fall vil du uansett ha involvert deg mer enn det som er sunt for deg og i verste fall vil valget om å involvere faren hennes skyve henne enda lengre utpå.

Det er vanskelig å forutsi hva en slik beslutning vil føre med seg (altså å «sladre» til faren hennes), men dersom hun har såpass mange issues hun ikke har bearbeidet enda så er det en stor risiko for at tvunget involvering av faren vil slå uheldig ut.

Jeg tror jeg ville rådet deg til å la det gå, for begges del.
Vis hele sitatet...
Er det jeg heller mot, selv om føler at eg burde. Rart å gå fra god stemning og herlige smil for litt over 3 uker siden, til dette. Men man er vel en erfaring rikere. Takk for svar!
Sitat av ThinksAlot Vis innlegg
Når ho så reiser hjem drikker ho seg dritings en søndagskveld uten å svare meg på noe som helst. fant etter hvert ut at ho var med en annen, men det er ikke det viktige i historien.
Vis hele sitatet...
Tvert imot, det er ganske sentralt. Du skulle dumpet henne der og da. Kuttet all kontakt.

Jeg skjønner at du er glad i henne og alt det der, men hun behandler deg som dritt og vil bare dra deg ned i søla med seg. Du er ikke ansvarlig for livet hennes. Hadde hun ikke behandlet deg som gårsdagens middagsrester så kunne du vært der for henne, men hun har null respekt for deg og det er ingenting du kan gjøre for henne nå.
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Tvert imot, det er ganske sentralt. Du skulle dumpet henne der og da. Kuttet all kontakt.

Jeg skjønner at du er glad i henne og alt det der, men hun behandler deg som dritt og vil bare dra deg ned i søla med seg. Du er ikke ansvarlig for livet hennes. Hadde hun ikke behandlet deg som gårsdagens middagsrester så kunne du vært der for henne, men hun har null respekt for deg og det er ingenting du kan gjøre for henne nå.
Vis hele sitatet...
Du sier noe der, og slik har det egentlig vært hele veien. Ser på meg selv som en oppegående kar, men har ikke klart å kutte ho ut selv om det har vært tusen grunner. Helvete kjærlighet er hardt
Nå må dere gutter vokse opp snart. Dårlige jenter skal man holde seg ufattelig langt unna. Det finnes 100000 vis av jenter der ute som er bedre enn det der. Løp.

Det er ikke kjærlighet, det er frykten for å være alene. Hva faen ser du i en jente som har vært utro mot deg flere ganger? Så sveiseblind kan du ikke oppriktig være.

Det her bunner ut i selvrespekt og troen på seg selv. Du vet du kan få bedre, du vet hun er dårlig for deg. Voks opp.
Sist endret av SkyMarshal; 12. november 2018 kl. 20:44.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Nå må dere gutter vokse opp snart. Dårlige jenter skal man holde seg ufattelig langt unna. Det finnes 100000 vis av jenter der ute som er bedre enn det der. Løp.

Det er ikke kjærlighet, det er frykten for å være alene. Hva faen ser du i en jente som har vært utro mot deg flere ganger? Så sveiseblind kan du ikke oppriktig være.

Det her bunner ut i selvrespekt og troen på seg selv. Du vet du kan få bedre, du vet hun er dårlig for deg. Voks opp.
Vis hele sitatet...
Ho har "bare" vært det en gang, alle andre ganger det har virket slik har ho bare vært redd for at det skal bli diskusjoner av ka ho egentlig har gjort. Når ho no var det så hadde vi pause/det var slutt, men utroskap er det uansett for eventuelle retningslinjer og slik under en pause har vi snakket om flere ganger før. Ellers helt enig med deg, lagt mye av sjelen min i det her, aldri vært i et forhold før dette, ville være sikker på at ting skulle fungere før jeg knyttet meg. Men er ikke lett å unngå når noe fremstår så skjønt og herlig, men heller egentlig er det motsatte. Derfor venter jeg på psykologtime, sitter igjen med sinnsykt mange inntrykk som aldeles ikke var slik eg trodde.
Du skal bare slette hun helt ut av livet ditt. Vi har alle blitt dumpet/dumpet noen før. Ta ordentlige bilder og begynn på Tinder.
Les alt: Blackdragonblog.com og Girlschase som er linket til litt oppi her.

Jeg har hoppet litt over på å date flere fremfor dame. De siste 4 årene har jeg vært i 1 forhold på 3 år (samboer) og et på 10 måneder. Det gjør like vondt å bli dumpet hver gang, så nå har jeg satt meg opp med 3/4 casual forhold som går i sex og kos uten noe særlig mer. Det funker overaskende godt.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Du skal bare slette hun helt ut av livet ditt. Vi har alle blitt dumpet/dumpet noen før. Ta ordentlige bilder og begynn på Tinder.
Les alt: Blackdragonblog.com og Girlschase som er linket til litt oppi her.

Jeg har hoppet litt over på å date flere fremfor dame. De siste 4 årene har jeg vært i 1 forhold på 3 år (samboer) og et på 10 måneder. Det gjør like vondt å bli dumpet hver gang, så nå har jeg satt meg opp med 3/4 casual forhold som går i sex og kos uten noe særlig mer. Det funker overaskende godt.
Vis hele sitatet...
Ypperlig om den vrien funker for deg! Har fjerna ho fra alt, sliter litt med å slette bildene av ho, men det er mest pga mengden. Har satt standarden for kordan eg vil være som person i og på vei inn i et forhold, og det ønsker eg å forholde meg til livet ut. Har heldigvis en stor og god søskenflokk rundt meg, så bra vet eg dette går uansett. Takk for gode svar☺
Synes det virker som du har løst dette veldig fornuftig. Man kan hate og være glad i èn og samme person, det er dèt som gjør det vanskelig. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men siden eksen din er 18, så går jeg utifra at du heller ikke er så gammel, og det er ekstremt vanskelig å bli enig med seg selv i enkelte vanskelige situasjoner når man er ung, og ikke har den livserfaringen slike ting bærer med seg.

Du virker som en god og ansvarsfull person. Du kommer til å finne noen som fortjener deg.
Beklager å si det: men 18 år gamle jenter er svært ustabile i forhold. Det er helt andre ting en fast forhold som surrer rundt i hodene på dem. Kanskje ikke alle er sånn, men veldig mange nå har du en mulighet til å lære dine verdier! Jeg oppdaget etter et turbulent forhold at mine verdier hos en partner er at de er snille lykke til broder
Sitat av Kamma Vis innlegg
Synes det virker som du har løst dette veldig fornuftig. Man kan hate og være glad i èn og samme person, det er dèt som gjør det vanskelig. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men siden eksen din er 18, så går jeg utifra at du heller ikke er så gammel, og det er ekstremt vanskelig å bli enig med seg selv i enkelte vanskelige situasjoner når man er ung, og ikke har den livserfaringen slike ting bærer med seg.

Du virker som en god og ansvarsfull person. Du kommer til å finne noen som fortjener deg.
Vis hele sitatet...

Takk for det, men føler eg ikke har løst det helt enda går konstant å tenker på om jeg bør si ifra om ting. Prøvde å få søsteren hennes til å ringe meg på søndag for en uke og to dager siden, men i stedenfor å gidde å åpne mld min i messenger engang, ringte ho bare eksen min og sa jeg hadde sagt ho måtte spør om det gikk bra. Endte jo i en del tekstmeldinger fra eksen hvor ho var ganske så hissig..

Sitat av gummipetter Vis innlegg
Beklager å si det: men 18 år gamle jenter er svært ustabile i forhold. Det er helt andre ting en fast forhold som surrer rundt i hodene på dem. Kanskje ikke alle er sånn, men veldig mange nå har du en mulighet til å lære dine verdier! Jeg oppdaget etter et turbulent forhold at mine verdier hos en partner er at de er snille lykke til broder
Vis hele sitatet...
Nei det er nok ganske så sant! Ho lå å grein oppå meg fordi jeg helt i begynnelsen sa at dette ikke var noe å satse på, etter ho da hadde sendt nudes, og rota med to stk på en kveld. Etter evig med trygling så ga eg ho en sjangse, og ba ho om å ikke få meg til å angre på det. Då fikk eg jo inntrykk av at det var et forhold ho ville ha.. menmen!

Takk, mann

Folk må gjerne komme med fler innspill, setter stor pris på det.

Ho var sykelig sjalu. Typ når vi såg på en vanlig komisk serie, og det dukket opp gjerne bare en dame i topp eller tights, så ville ho at eg skulle snu meg vekk. dette skjedde bare noen dager før ho flyttet hjem igjen. Går det an å være så sykt sjalu, men å ikke ha følelser for personen det gjelder? er så mye man ikke klarer å skjønne
Sist endret av ThinksAlot; 13. november 2018 kl. 17:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ts hvor gammel er du? Er du på samme alder? Om du er det så er jo ting egentlig som de skal være i den alderen. Det er helt normalt og vanlig å skifte ut partnere hyppig i den alderen. Få er vel egentlig superklare for lange forhold i den alderen, eller at det alltid er så mye annet som frister at det blir vanskelig å holde seg på matten? Kjipt at hun har startet med knark, men det er ikke så mye du får gjort med akkurat det. Det er hennes valg, og hun må selv stå for det valget. Uansett hva du velger å gjøre i forhold til å varsle familien hennes så kan det slå feil ut. Kanskje trigger det henne til å øke rusbruken, eller at det blir en stor oppvask og det kan jo ende i akutt overdose eller noe annet dritt. Jeg tror at når en person er blitt såpass voksen som 18 og likevel velger rus da hjelper det ikke stort om "fattern sier hva han mener". For valget er alt tatt, og hun er myndig og gjør som hun vil.

Bruk tiden på noe hyggeligere fremover og finn deg ny dame eller kanskje bare kjøre litt one night stands fremover bare for å slippe å kjenne på savnet?
Sitat av random67489 Vis innlegg
Ts hvor gammel er du? Er du på samme alder? Om du er det så er jo ting egentlig som de skal være i den alderen. Det er helt normalt og vanlig å skifte ut partnere hyppig i den alderen. Få er vel egentlig superklare for lange forhold i den alderen, eller at det alltid er så mye annet som frister at det blir vanskelig å holde seg på matten? Kjipt at hun har startet med knark, men det er ikke så mye du får gjort med akkurat det. Det er hennes valg, og hun må selv stå for det valget. Uansett hva du velger å gjøre i forhold til å varsle familien hennes så kan det slå feil ut. Kanskje trigger det henne til å øke rusbruken, eller at det blir en stor oppvask og det kan jo ende i akutt overdose eller noe annet dritt. Jeg tror at når en person er blitt såpass voksen som 18 og likevel velger rus da hjelper det ikke stort om "fattern sier hva han mener". For valget er alt tatt, og hun er myndig og gjør som hun vil.

Bruk tiden på noe hyggeligere fremover og finn deg ny dame eller kanskje bare kjøre litt one night stands fremover bare for å slippe å kjenne på savnet?
Vis hele sitatet...
Jeg er en del eldre enn henne, og tenker jo det at oppførselen har litt med alderen å gjøre selvsagt. Men ho har på mange måter virket ganske oppegående for alderen på de fleste andre ting. Ganske fornuftig det du sier, største bekymringen oppe i det hele er jo at ho antageligvis ikke er helt frisk, og at det de siste ukene er blitt veldig mye verre. Kanskje ho og bare har hatt for mange fristende folk rundt seg på jobb, for var etter ho begynte å jobbe det gikk åt skogen, personen ho knu*te er jo en fra jobb også. Som kjører henne til og fra arbeid. Så da må han jo selvsagt få betalt for det. Akkurat nå tenker jeg at jeg bare skal la bosset ordne seg selv, ho har jo behandlet meg som drit, det ser jeg klarere for hver dag som går. Tenker å få i gang et bra treningsopplegg, håper jeg tilfeldigvis støter på ho en dag i fremtiden så skal ho få angre seg i stykker.

Har helt sykt godt av denne tråden her kjenner jeg, hjelper på å få ut ting, og spesielt å få andres input!
Sitat av ThinksAlot Vis innlegg
Du sier noe der, og slik har det egentlig vært hele veien. Ser på meg selv som en oppegående kar, men har ikke klart å kutte ho ut selv om det har vært tusen grunner. Helvete kjærlighet er hardt
Vis hele sitatet...
Ja det er det. Been there, done that, osv. Ikke så ille som i ditt tilfelle, men de forbanna følelsene gjør ting jævlig vanskelige.
Var det snakk om selvskading eller husker jeg feil? Om hun har historie med selvskading så er det jo noe som ligger bak selvskadingen. Ting hun må være villig og i posisjon til å jobbe seg gjennom. Kanskje er hun ikke der nå, at hun har den styrken hun trenger får å bli ferdig med bagasjen? Selvmedisinering er jo også en mestringsstrategi, ikke ulikt selvskading.

Skjønner godt du ønsker å hjelpe og at du vil henne alt godt, men kanskje kan du forsøke å se dette i en større kontekst? At hun handlet slik hun gjorde med å ligge med andre, mest sannsynlig så hadde det null med deg å gjøre. Det kan være ting hun bærer på som gjør henne ustabil og kanskje med litt dårlig impulskontroll. At hun ruser seg kan være akkurat det samme, en måte å få fri fra indre smerte på.

Da nytter det ikke å ha gode intensjoner og forsøke å hjelpe, for hun må komme dit i livet at hun faktisk er mottakelig for hjelp. At hun selv skjønner at de valgene hun har tatt ikke tar vekk den indre smerten men bare døyver den der og da. Og selv når den erkjennelsen kommer, så kan det være en lang vei å jobbe seg gjennom alt. For det krever en viss stabilitet og indre styrke å stå i situasjonen til tross for alt det bringer med seg.

Jeg ville valgt henne bort nå, først og fremst for din egen del slik at du slipper å bli dratt inn i alt som foregår rundt henne nå. Og kanskje er det faktisk det hun trenger nå, at hun får kjenne litt på hva disse valgene hun har tatt medfører. Om du stadig hopper når hun kontakter deg så har hun fortsatt en trygg havn når hun har vært utpå. Og da kan hun komme til deg når ting blir veldig kjipt. Så lader hun batteriene også er det ny runde på akkurat samme vis.
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Ja det er det. Been there, done that, osv. Ikke så ille som i ditt tilfelle, men de forbanna følelsene gjør ting jævlig vanskelige.
Vis hele sitatet...
Så sant.. Prøvde hele veien å demme opp for slik og, sa at man må være ærlig med hverandre, snakket om ka slikt kunne gjøre med en person. Hele veien snakket hun drit om venninnen og typen hennes, som konstant var stygg med hverandre på den måten...

Sitat av random67489 Vis innlegg
Var det snakk om selvskading eller husker jeg feil? Om hun har historie med selvskading så er det jo noe som ligger bak selvskadingen. Ting hun må være villig og i posisjon til å jobbe seg gjennom. Kanskje er hun ikke der nå, at hun har den styrken hun trenger får å bli ferdig med bagasjen? Selvmedisinering er jo også en mestringsstrategi, ikke ulikt selvskading.

Skjønner godt du ønsker å hjelpe og at du vil henne alt godt, men kanskje kan du forsøke å se dette i en større kontekst? At hun handlet slik hun gjorde med å ligge med andre, mest sannsynlig så hadde det null med deg å gjøre. Det kan være ting hun bærer på som gjør henne ustabil og kanskje med litt dårlig impulskontroll. At hun ruser seg kan være akkurat det samme, en måte å få fri fra indre smerte på.

Da nytter det ikke å ha gode intensjoner og forsøke å hjelpe, for hun må komme dit i livet at hun faktisk er mottakelig for hjelp. At hun selv skjønner at de valgene hun har tatt ikke tar vekk den indre smerten men bare døyver den der og da. Og selv når den erkjennelsen kommer, så kan det være en lang vei å jobbe seg gjennom alt. For det krever en viss stabilitet og indre styrke å stå i situasjonen til tross for alt det bringer med seg.

Jeg ville valgt henne bort nå, først og fremst for din egen del slik at du slipper å bli dratt inn i alt som foregår rundt henne nå. Og kanskje er det faktisk det hun trenger nå, at hun får kjenne litt på hva disse valgene hun har tatt medfører. Om du stadig hopper når hun kontakter deg så har hun fortsatt en trygg havn når hun har vært utpå. Og da kan hun komme til deg når ting blir veldig kjipt. Så lader hun batteriene også er det ny runde på akkurat samme vis.
Vis hele sitatet...

Ja, ho drev med selvskading i 12/13 års alderen. grunnen hun sa til meg var et urolig hjem. Jeg er eneste personen som faktisk har sett arrene hennes, moren visste at ho holdt på med det, men ikke i hvilke grad. ho ønsket og å dø på samme tidspunktet ho holdt på. Spurte ho rett før ho gikk etter at det ble slutt om det var mer til disse arrene enn ho sa, då svarte ho ja, og at ho ikke ville snakke om det.

Jeg og har tenkt at det gjerne kan være indre årsaker til at ho gjorde som ho gjorde. Men ho sa og at ho "måtte jo komme seg til og fra jobb", det er da det denne karen hjelper ho med.

Høres veldig fornuftig ut det du sier i de 2 siste avsnittene og, hos meg hadde ho det stabilt, noe eg tror ho aldri har hatt før. Jeg er ekstremt snill, gjerne altfor snilt. Tenkt at ho har trengt det. Sett vekk bare en dame i tights har poppet opp på tvskjermen, fordi ho ikke taklet at jeg såg på det. Uansett hvor dumt jeg har tenkt det var, så har jeg tenkt at ho trenger det og at det blir bedre med tiden. men det har det jo ikke blitt.

Eg tenker som du sier å bare legge alt fra meg no, konsentrere meg om meg selv. setter utrolig pris på gode svar. For min del kunne vi preiket litt på PM (om det går, er helt ny her), tror det hadde vært bra for meg. Det går helt fint visst du ikke syntes noe om det, men greit å spør.
Sist endret av ThinksAlot; 13. november 2018 kl. 21:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er grei terapi der og da å få skrevet det ut, men det hjelper ikke om du ikke klarer å holde deg unna. Nytter ikke kutte kontakt når du begynner via søstera igjen, det blir bare helt feil, og du blir den patetiske eksen som blander seg, selv om du rettferdiggjør det overfor deg selv med at det er til hennes eget beste, pga dop etc. Men du har ikke noe med livet hennes å gjøre lengre, selv om det er litt rått og brutalt nå. Du kommer til å pine deg selv så lenge du holder på slik. Vet hvor vanskelig det kan være å "slippe" folk man har vært med hver eneste dag i måneder og år, og spesielt om de sliter, men når det nå en gang ikke fungerer og tar slutt, så er det ikke mer og hente der. Ikke la deg bli den utnyttbare backupen hun har stående som emosjonell booster, så fort eventyrene/marerittene hennes går til helvete.
Sitat av trilobites Vis innlegg
Er grei terapi der og da å få skrevet det ut, men det hjelper ikke om du ikke klarer å holde deg unna. Nytter ikke kutte kontakt når du begynner via søstera igjen, det blir bare helt feil, og du blir den patetiske eksen som blander seg, selv om du rettferdiggjør det overfor deg selv med at det er til hennes eget beste, pga dop etc. Men du har ikke noe med livet hennes å gjøre lengre, selv om det er litt rått og brutalt nå. Du kommer til å pine deg selv så lenge du holder på slik. Vet hvor vanskelig det kan være å "slippe" folk man har vært med hver eneste dag i måneder og år, og spesielt om de sliter, men når det nå en gang ikke fungerer og tar slutt, så er det ikke mer og hente der. Ikke la deg bli den utnyttbare backupen hun har stående som emosjonell booster, så fort eventyrene/marerittene hennes går til helvete.
Vis hele sitatet...
Har ikke tatt kontakt med søsteren i etterkant. Tok eksen med hjem fra byen, siden ho insisterte på å reise inn i byen for å dope seg videre etter vi var ferdig med samtalen. når ho då reiste fra meg dagen etter, kontaktet jeg søsteren for å si ifra. når ho ikke klarte å åpne meldingen jeg sendte engang. lot eg saken ligge i en uke, før eg skrev her.

Helt enig i det du sier med å være backup og det her. Har sletta ho fra alt, har bare ikke blokket nr hennes. Jeg kommer ikke til å kontakte henne. Kontakter ho meg så sier jeg bare at jeg ikke vil ha noe kontakt med ho.
Sitat av ThinksAlot Vis innlegg
Jeg og har tenkt at det gjerne kan være indre årsaker til at ho gjorde som ho gjorde. Men ho sa og at ho "måtte jo komme seg til og fra jobb", det er da det denne karen hjelper ho med.
Vis hele sitatet...
Så... Grunnen til at hun hadde sex med denne fyren var at hun «måtte jo komme seg til og fra jobb»...? Har hun følt seg presset til dette, eller synes hun bare det er en ålreit byttehandel å bytte sex mot skyss med denne fyren?


Hvor gammel er du?
Sitat av ThinksAlot Vis innlegg
Høres veldig fornuftig ut det du sier i de 2 siste avsnittene og, hos meg hadde ho det stabilt, noe eg tror ho aldri har hatt før. Jeg er ekstremt snill, gjerne altfor snilt. Tenkt at ho har trengt det. Sett vekk bare en dame i tights har poppet opp på tvskjermen, fordi ho ikke taklet at jeg såg på det. Uansett hvor dumt jeg har tenkt det var, så har jeg tenkt at ho trenger det og at det blir bedre med tiden. men det har det jo ikke blitt.
Vis hele sitatet...
Tror heller hun trenger en sterk mann, kanskje en "farsfigur" som setter ned foten og setter henne på plass. Egentlig trenger hun antakelig hjelp til det meste, men hun trenger i det minste tydelige grenser. Og at andre ikke føyer seg etter tåpelighetene hennes.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Så... Grunnen til at hun hadde sex med denne fyren var at hun «måtte jo komme seg til og fra jobb»...? Har hun følt seg presset til dette, eller synes hun bare det er en ålreit byttehandel å bytte sex mot skyss med denne fyren?


Hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
Var det ho sa i den rusen ho var i når jeg traff ho den kvelden. Spurte ikke så mye om akkurat det. inntrykket mitt er at ho ser på det som en grei ordning for å komme seg til og fra jobb. hadde visst bare skjedd en gang. men fyren kontaktet ho konstant både natt og morgen, og avbrøt trening for å kjøre i ganske langt for å hente henne. Så han føler kanskje de har noe på gang, selv om ho sa til meg at ho hadde sagt til han at ho ville være singel. Han var aldeles ikke pen sa ho, og ho hadde ikke vært gira på noe mens vi hadde pause eller ka vi hadde. Men han hadde fin bil, eheheh.. så er sannsynligvis et reint bytte, at ho har følt at han fortjente det.

jeg er 24.

Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Tror heller hun trenger en sterk mann, kanskje en "farsfigur" som setter ned foten og setter henne på plass. Egentlig trenger hun antakelig hjelp til det meste, men hun trenger i det minste tydelige grenser. Og at andre ikke føyer seg etter tåpelighetene hennes.
Vis hele sitatet...
Den tanken har streifet meg og i ettertid. Virket for meg som en veldig tung vei å gå, når man er sjalu på absolutt alt. Animerte spillkarakterer, uten fokus på noe seksuelt, var ho og sjalu på.

Vet noen hvor lang ventetid det kan være på psykolog? Fastlegen kunne ikke si noe som helst om tid, kjenner det hadde vært greit å komme seg inn fortest mulig...
Sist endret av ThinksAlot; 14. november 2018 kl. 18:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror det kommer litt an på hva fastlegen skrev i "bestillingen"...

Se hva jeg fant! Visste ikke om dette før nå selv...
https://helsenorge.no/velg-behandlingssted

Ta vare på deg selv!
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Tror det kommer litt an på hva fastlegen skrev i "bestillingen"...

Se hva jeg fant! Visste ikke om dette før nå selv...
https://helsenorge.no/velg-behandlingssted

Ta vare på deg selv!
Vis hele sitatet...
Den visste eg ikke om! uff, 24 uker, og nærmeste sted er laaangt te h unna. det var kjipt!
Den ventetiden er dog i det offentlige helsevesen. Se hvilke private alternativer som finnes i ditt område, der er det gjerne ikke venteliste i det hele tatt. Sjekk spesielt ut om noen av de private psykologene er omfattet av refusjonsordningen, om de har ledig kapasitet og tar deg inn så betaler du kun ordinær egenandel opptil grensen på frikortet selv om de har privat praksis, helt likt som i det offentlige. Ikke alle psykologer med privat praksis er med i den ordningen, og de som ikke er med der betaler du hele kostnaden selv.

Om du har økonomisk frihet til å dekke kostnaden ved å gå til psykolog av egen lomme så kan du komme inn "på dagen" om det er private psykologer der du bor og de har ledig kapasitet. Om du føler dette er noe du trenger så er det sikkert mulig å prioritere det om du strammer inn på andre områder? Og du kan jo stå på venteliste hos dps selv om du starter privat behandling nå. Ditt valg.
Sist endret av random67489; 14. november 2018 kl. 22:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hadde kuttet henne ut 100%. Steng hu ut av livet ditt. Hun har allerede tatt valget desverre, og vært utro.

Hun skader deg og dine følelser mer om du er sammen med henne. En om du gir henne opp.

Vondt i starten men du kommer godt ut av det.
Du må tenke at du er Forrest Gump mens hun er Jenny.
Det er noe i sitatet the first cut is the deepest. Jeg har en lik erfaring fra mitt første forhold. Vi var dog 18 år begge to. Hun var ekstremt sjalu. Hun var utro, jeg var ikke. Hun var ustabil, men hadde sin sjarm. Jeg var veldig glad i henne, men forholdet var usunt. Det tok lang tid før jeg kom meg over henne. I dag er jeg 30 og har hatt 4 korte og ett litt lengere forhold siden. Ta tiden til hjelp. Det ordner seg
Du må faktisk ta ansvar for egen lykke og egen fremtid. Om du så bestemmer deg for å være mr knightinshiningarmor vil du uansett gjøre mer skade enn på noen annen måte - du belønner indirekte grensesprenging i feil retning med oppmerksomhet.

Bare la det ligge. Du kommer over fortere enn du tror.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Den ventetiden er dog i det offentlige helsevesen. Se hvilke private alternativer som finnes i ditt område, der er det gjerne ikke venteliste i det hele tatt. Sjekk spesielt ut om noen av de private psykologene er omfattet av refusjonsordningen, om de har ledig kapasitet og tar deg inn så betaler du kun ordinær egenandel opptil grensen på frikortet selv om de har privat praksis, helt likt som i det offentlige. Ikke alle psykologer med privat praksis er med i den ordningen, og de som ikke er med der betaler du hele kostnaden selv.

Om du har økonomisk frihet til å dekke kostnaden ved å gå til psykolog av egen lomme så kan du komme inn "på dagen" om det er private psykologer der du bor og de har ledig kapasitet. Om du føler dette er noe du trenger så er det sikkert mulig å prioritere det om du strammer inn på andre områder? Og du kan jo stå på venteliste hos dps selv om du starter privat behandling nå. Ditt valg.
Vis hele sitatet...

Takk for mye bra info jeg ikke visste om fra før av! Jeg tror jeg skal prøve på meg på privat behandling da!

Sitat av alboo Vis innlegg
Hadde kuttet henne ut 100%. Steng hu ut av livet ditt. Hun har allerede tatt valget desverre, og vært utro.

Hun skader deg og dine følelser mer om du er sammen med henne. En om du gir henne opp.

Vondt i starten men du kommer godt ut av det.
Vis hele sitatet...
100% enig, etter å ha fått litt avstand fra ting, så ser jeg jo hvor ufattelig kontrollerende ho var. Har kutta ho ut helt, 0 kontakt på snart 2 uker no. Ufattelig rart hvordan en person kan utgi seg for å være så skjønn og herlig, til å være det totalt motsatte. Har en stor familie som har tatt usedvanlig godt imot henne, vært med på mye med de. Rett og slett råttent gjort, uansett hvor mye ho måtte slite. prøvde å få ho til å kommunisere om problemene sine, men svaret "vet ikke" var gjenganger på omtrent 90% av spørsmålene ho ble stilt, medregnet dagligdagse spørsmål. takk for svar!

Sitat av Nøkkelost Vis innlegg
Det er noe i sitatet the first cut is the deepest. Jeg har en lik erfaring fra mitt første forhold. Vi var dog 18 år begge to. Hun var ekstremt sjalu. Hun var utro, jeg var ikke. Hun var ustabil, men hadde sin sjarm. Jeg var veldig glad i henne, men forholdet var usunt. Det tok lang tid før jeg kom meg over henne. I dag er jeg 30 og har hatt 4 korte og ett litt lengere forhold siden. Ta tiden til hjelp. Det ordner seg
Vis hele sitatet...
Ja er nok noe i det, la så sykt mye i det her. Eg klarer ikke å forstå hvordan en person kan være så sykt sjalu og attpåtil være utro, gjør det hele enda mer simpelt. Takk for godt innlegg, føler det kommer seg, får gått meg noen lange turer og det hjelper på!

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Du må faktisk ta ansvar for egen lykke og egen fremtid. Om du så bestemmer deg for å være mr knightinshiningarmor vil du uansett gjøre mer skade enn på noen annen måte - du belønner indirekte grensesprenging i feil retning med oppmerksomhet.

Bare la det ligge. Du kommer over fortere enn du tror.
Vis hele sitatet...
Enig med det meste her, Tøffetom. Bortsett fra "du belønner indirekte grensepsrengning i feil retning med oppmerksomhet", det er vel med tanke på å eventuelt fortsette et forhold? min tanke har bare vært å hjelpe en person som trenger det, ved å fortelle familien. Har lagt ifra meg den tanken nå, men er stygt redd for at ho er en tapt sak, og legger en ekstremt god grobunn for en dårlig fremtid.
Sist endret av ThinksAlot; 16. november 2018 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Denne jenta er syk og du kan ikke hjelpe henne. Kanskje det blir enklere for deg å forstå om du leser deg opp på hva de forskjellige personlighetsfortyrrelsene innebærer. Det beste for deg vil være å glemme henne helt. Hun ville være en ekstrem belastning å ha som en del av ens liv.

https://www.hjelptilhjelp.no/Personl...tsforstyrrelse
Sist endret av Mullah; 16. november 2018 kl. 14:43.
Sitat av Mullah Vis innlegg
Denne jenta er syk og du kan ikke hjelpe henne. Kanskje det blir enklere for deg å forstå om du leser deg opp på hva de forskjellige personlighetsfortyrrelsene innebærer. Det beste for deg vil være å glemme henne helt. Hun ville være en ekstrem belastning å ha som en del av ens liv.

https://www.hjelptilhjelp.no/Personl...tsforstyrrelse
Vis hele sitatet...
Takker! ser ut til at det er treff på en del punkter der ja, uten at jeg skal diagnostisere henne... det er nok sant, og er jo mye bedre at ting skjer etter 2 år, enn etter 15, med hus og barn involvert.
Du trenger ikke psykolog for å komme over helt ordinær kjærlighetssorg. Det er helt normalt å gå gjennom kjærlighetssorg og føle på vanskelige følelser rundt dette.

Kutter du all kontakt med henne vil du komme over det fortere enn du tror.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Du trenger ikke psykolog for å komme over helt ordinær kjærlighetssorg. Det er helt normalt å gå gjennom kjærlighetssorg og føle på vanskelige følelser rundt dette.

Kutter du all kontakt med henne vil du komme over det fortere enn du tror.
Vis hele sitatet...

Det er helt sant, men det skader ikke heller
Mange som tar for lett på kjærlighetssorg! Selv om noen kanskje har følt deg litt guffen i 2 uker etter man ble dumpa, gjelder ikke det alle andre.

Virker som at alle innpå her er overbevist om å kutte all kontakt med én gang er løsningen, men når det er snakk om dop: trapp ned eeeeeeeen tablett i uka, MAKS!
Kjærlighetssorg dreier seg om avhengighet det også, samme stedene i hjernen blir stimulert ved å være sammen med noen man er forelska i som å ta enkelte rusmidler. Man frigjør latterlig mye dopamin når man er grådig forelska, og bråseponering av dette er ikkje bra. Så mitt tips (har personlig erfaring med dyyyp kjærlighetssorg). Ta et steg av gangen. Få skikkelig closure, pare prat deg ihjel med henne. Få henne til å bli skikkelig lei av deg om det er det som skal til. Bare få ut alle følelsene dine slik at når du er helt tom kan du i alle fall slippe å brenne inn med masse usagte ting. Bare vær litt klein, det er helt greit. Bedre det enn å sitte å stalke alle guttene hun blir venn med på face ett år etter fordi du enda har masse følelser for henne enda. Ta et steg av gangen. Behandle deg selv nice.
Så lenge TS lar det være liv i tråden her kommer han neppe mye lengre.

Blir påmint eksen hver gang han går inn på Freakforum.
Sitat av gummipetter Vis innlegg
Mange som tar for lett på kjærlighetssorg! Selv om noen kanskje har følt deg litt guffen i 2 uker etter man ble dumpa, gjelder ikke det alle andre.

Virker som at alle innpå her er overbevist om å kutte all kontakt med én gang er løsningen, men når det er snakk om dop: trapp ned eeeeeeeen tablett i uka, MAKS!
Kjærlighetssorg dreier seg om avhengighet det også, samme stedene i hjernen blir stimulert ved å være sammen med noen man er forelska i som å ta enkelte rusmidler. Man frigjør latterlig mye dopamin når man er grådig forelska, og bråseponering av dette er ikkje bra. Så mitt tips (har personlig erfaring med dyyyp kjærlighetssorg). Ta et steg av gangen. Få skikkelig closure, pare prat deg ihjel med henne. Få henne til å bli skikkelig lei av deg om det er det som skal til. Bare få ut alle følelsene dine slik at når du er helt tom kan du i alle fall slippe å brenne inn med masse usagte ting. Bare vær litt klein, det er helt greit. Bedre det enn å sitte å stalke alle guttene hun blir venn med på face ett år etter fordi du enda har masse følelser for henne enda. Ta et steg av gangen. Behandle deg selv nice.
Vis hele sitatet...
Godt sagt! hele opplegget begynte jo med 2 uker, hvor jeg bare måtte la vær å kontakte ho og gi ho tid. det er uten tvil det værste jeg har vært med på, og jeg har opplevd en god del ganske så kjipe ting. De to ukene tror jeg tok bort den værste støyten, for når ho først tok "kontakt" ved å sende videosnaps av at ho holdt rundt to karer og kysset den ene på kinnet, ble jeg faktisk litt lettet. visste endelig hvor jeg hadde henne. Tenker på ho hele tiden nå også, men mest med vinkling av svik og hvor råttent gjort. er hennes tap, jeg vet jeg er en sjeldent fin fyr, så får ho kose seg med junkiene ho føler ho får oppmerksomhet fra.

Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Så lenge TS lar det være liv i tråden her kommer han neppe mye lengre.

Blir påmint eksen hver gang han går inn på Freakforum.
Vis hele sitatet...
Har hjulpet meg mye denne tråden, føler jeg. Eksen tenker jeg på konstant, og det kommer jeg nok til å gjøre en periode fremover, uansett hva jeg gjør.
Sist endret av ThinksAlot; 17. november 2018 kl. 18:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.