Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 5455
Var og kjøpte 5g hasj hos en fyr men år jeg kommer hjem merker jeg jo at det et karamell ���� er 13g men lukter eller smaker ingenting.. er det bare å dra på døra?
Sist endret av Mysterio16; 28. juli 2018 kl. 03:16.
Du bør kanskje prøve å få pengene tilbake da ja, hvis ikke du synes sjokoladen var verdt pengene.
Trådstarter
Sitat av topdogg Vis innlegg
Du bør kanskje prøve å få pengene tilbake da ja, hvis ikke du synes sjokoladen var verdt pengene.
Vis hele sitatet...
Har prøvet å ringe han et par ganger men får mobilsvar med engang.. denne saken blir jeg og ta i litt mere alvorlig for sånt gjør man ikke
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir dritnysgjerrig, er det mulig å få et par bilder?
ER det bokstavelig talt karamell, eller er det bare ekstremt merkelig konsistens på hasjen?
Prøvd å brenne den med lighter?
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ligner det på dette? www.fakehash.com
Vanligvis skal det blandes ut med syntetiske cannabinoider for å ha en effekt, men kanskje noen som er desperate nok lar være å tilsette virkestoff for å skaffe kjappe penger i en knipe e.l (det er jo ulovlig å innføre synthetisk thc, men selve fakehashen er lovlig).
Anonym bruker
"Fri Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La det ligge og finn bedre kontakter jo mindre du kjenner fyren personlig
Anonym bruker
"Stinn Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du kjøpte 5g men du fikk 13g? og det lukter/smaker ingenting? her er det noe muffins...

kan du laste opp et bilde så vi får se?
Trådstarter
Link: https://ibb.co/drQtoo
Det luker ingenting og smaker rett å slett mars sjokolade og ingen spor av thc/hasj lukt. fikk svar fra fyren og han påstår at jeg prøver å lure han. Er første gang jeg kjøpte av han.
Sist endret av Mysterio16; 28. juli 2018 kl. 05:07.
Da får du kreve inn pengene og huske til nestegang du skjekker hva du kjøper, setter fyr på en liten bit, smaker på det eller prøve røyke det..
Trådstarter
Sitat av Cloor Vis innlegg
Da får du kreve inn pengene og huske til nestegang du skjekker hva du kjøper, setter fyr på en liten bit, smaker på det eller prøve røyke det..
Vis hele sitatet...
Ja det var bare engangstilfelle at jeg ikke kjøpte hos min vanlige plug
Sitat av Mysterio16 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
hahahahah, ja du har blidt lurt!
Standard stuke-hue triks, ute av syne ute av sinn mentalitet. Kjenner jeg typen rett kommer han aldri i verden til å innrømme at han bøffa deg. Så enten har du ballene til å hente tilbake pengene dine selv, eller så får du bare glemme di sure kronene og ta det som en lekse lært.

Leksa er altså, ikke deal med folk du ikke stoler på, ihvertfall ikke uten å se på bønna før du gir fra deg pengene
Sist endret av Alge; 28. juli 2018 kl. 05:57.
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
hahahahah, ja du har blidt lurt!
Standard stuke-hue triks, ute av syne ute av sinn mentalitet. Kjenner jeg typen rett kommer han aldri i verden til å innrømme at han bøffa deg. Så enten har du ballene til å hente tilbake pengene dine selv, eller så får du bare glemme di sure kronene og ta det som en lekse lært.

Leksa er altså, ikke deal med folk du ikke stoler på, ihvertfall ikke uten å se på bønna før du gir fra deg pengene
Vis hele sitatet...
Han påsto at jeg prøvde å lure han men jeg tok kontakt med en mann som vi begge har kjentskap som tok en prat med han og situasjonen ser litt bedre ut for min del

Hva ville dere gjort hvis dere havnet i samme sak?
Sist endret av Mysterio16; 28. juli 2018 kl. 07:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mysterio16 Vis innlegg
Han påsto at jeg prøvde å lure han men jeg tok kontakt med en mann som vi begge har kjentskap som tok en prat med han og situasjonen ser litt bedre ut for min del

Hva ville dere gjort hvis dere havnet i samme sak?
Vis hele sitatet...
Hadde bare akseptert å blitt lurt og tatt lærepengen. Ikke lag noe mer ut av det.
Hva jeg ville gjort? Hadde dratt til personen, fiket han till så krev pengene tilbake og noe ekstra for bryden.
Trådstarter
Sitat av Cloor Vis innlegg
Hva jeg ville gjort? Hadde dratt til personen, fiket han till så krev pengene tilbake og noe ekstra for bryden.
Vis hele sitatet...
Enn hvis personen nekter å betale opp for idiotien sin som dette?
Sitat av Mysterio16 Vis innlegg
Enn hvis personen nekter å betale opp for idiotien sin som dette?
Vis hele sitatet...
Da tar jeg noe av verdi av han så jeg syns er kult.

Er ikke så vanskelig om du bare er bestemt.
Fyren har jo ødelagt navn å rykte, ikke ha noe mer med han å gjøre, det er ikke vits å sutre etter pengene en gang.
Man øker sjansene betydelig for og bli tatt når man har med sånne folk å gjøre.
Sist endret av Kjelldriver; 28. juli 2018 kl. 11:27.
Dra hjem til han og gi ham en skikkelig karamell.
Pakke med ei liten pipa neste gang, og si att du vil teste en knætsj for du kjøper.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Kjøpte 3g kokain engang for 4tusen det var salt....
Her kan du nesten takke deg selv.

Selv hos min faste leverandør så lukter/klemmer jeg alltid på varene før jeg går fornøyd ut døra.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 28. juli 2018 kl. 13:39.
Anonym bruker
"Stinn Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du har absolutt blitt lurt. Ser ut som sjokolade og karamell. Hva du burde gjøre er opp til deg, enten gi han er lærepenge, eller la det gli.

Husker noen jeg kjente pleide å selge oregano til drittunger som nettopp hadde begynt å røyk. Du burde se på hasjen før du kjøper.
Derfor sjekker man varene når man får dem.....
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har blitt lurt ja. It happens og er egentlig ikke noe å få gjort med det. Penga kan du bare glemme og å sparke inn døra hos noen for en 500 lapp er litt patetisk og veldig unødvendig.
Man blir bitter som faen ja men å sværte navnet hans så han ikke får noen kunder og ingen anbefaler han til folk i nød er bedre. Du beit hvem du ikke kan stole på nå hvertfall og det er han og vedkommende som anbefalte han. Dealers driter i om de sårer deg , de vil bare ha penga dine så vit hvem som er venner og ikke.

Og fra nå av sjekker du alltid varene før du gir bort penger. Kunne vært værre, som han som kjøpte salt for flere tusen over her å trudde det var cola. Vet om folk som har fått oregano, gipsstein, tic tacs piller. Ja mye møkkafolk som selger og man lærer så lenge man lever
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
. Du beit hvem du ikke kan stole på nå hvertfall og det er han og vedkommende som anbefalte han.
Vis hele sitatet...
Kan jo hende at han som anbefalte han har fått gode saker. Men, jeg hadde aldri gått tilbake til samme fyren uansett hva han hadde sagt.

Tapte penger, som flere sier. Ikke verdt å skape noe styr for 500kr. Det suger helt klart balle, men be heller folk holde seg unna han, der taper han mest på
Trådstarter
Betaler 1000kr for 5g for alt av røyk her, han har fått noen telefoner idag og trolig nokk innset at det han gjor var veldig lite lurt så han skulle årdne opp ikveld (sier han ihværtfall)
Tusen takk for det bilde der. Du så karamellen bra tydelig. Aldri vært bort i det selv, er det mulig? Mest ekstreme jeg har sett. Du har blitt spytta på, og var jeg deg så ville jeg gitt faen og lagt det på is og aldri pratet med han igjen.

Nå er du en lærepenge rikere. Ikke kjøp fyrings av folk du ikke stoler på, er du såpass avhengig at du kjøper av alt og alle bør det varsle en lampe hos deg om at du har et problem. Om det er tilfelle.

Om du velger å kreve pengene tilbake må du stå for det på egen regning. Men da kan det oppstå nye utfordringer også havner du i en mørk sirkel. Siden du ble bøffa på den måten bør du la det ligge.
Sitat av Mysterio16 Vis innlegg
Betaler 1000kr for 5g for alt av røyk her, han har fått noen telefoner idag og trolig nokk innset at det han gjor var veldig lite lurt så han skulle årdne opp ikveld (sier han ihværtfall)
Vis hele sitatet...
1000kr!?!?! Faen sinnsyk pris. Du må kreve rente for bryderiet og pengene tilbake.
Trådstarter
Sitat av Cloor Vis innlegg
1000kr!?!?! Faen sinnsyk pris. Du må kreve rente for bryderiet og pengene tilbake.
Vis hele sitatet...
Ja prisen er ufin.. men det er standardprisen for hasj her

Sitat av Cloor Vis innlegg
1000kr!?!?! Faen sinnsyk pris. Du må kreve rente for bryderiet og pengene tilbake.
Vis hele sitatet...
Ja prisen er ufin.. men det er standardprisen for hasj her
Sist endret av Mysterio16; 28. juli 2018 kl. 21:14. Grunn: .
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Cloor Vis innlegg
1000kr!?!?! Faen sinnsyk pris. Du må kreve rente for bryderiet og pengene tilbake.
Vis hele sitatet...
200kr/g er en relativt normal pris utenfor de største byene her til lands.
Nei. 200,- er ikke normalt i det hele tatt. 150,- er normalt for god shit om du kjøper 1-5g. Jeg bor ikke i en "stor" by.

200,- er hustler pris for å tjene penger på folk som er uvitende.
Sist endret av Valadar; 28. juli 2018 kl. 22:10.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Valadar Vis innlegg
Nei. 200,- er ikke normalt i det hele tatt. 150,- er normalt for god shit om du kjøper 1-5g. Jeg bor ikke i en "stor" by.

200,- er hustler pris for å tjene penger på folk som er uvitende.
Vis hele sitatet...
200 er faktisk ganske normalt, kjenner 2-3 dealere som selger for den prisen
Trådstarter
Update: striken viste seg bare og være 19 år gammel, han har blokkert alt kontakt og er kjent for og ha gjort dette med flere enn meg. Har søkt rundt om karen og har feks info om foreldre og søsken, fristet og hevne seg kansje informere noen nær han? Hva fåreslår dere
Sist endret av Mysterio16; 28. juli 2018 kl. 22:28.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mysterio16 Vis innlegg
Update: striken viste seg bare og være 19 år gammel, han har blokkert alt kontakt og er kjent for og ha gjort dette med flere enn meg. Har søkt rundt om karen og har feks info om foreldre og søsken, fristet og hevne seg kansje informere noen nær han? Hva fåreslår dere
Vis hele sitatet...
"Hallais, jeg kjøpte 'dop' av gutten deres, men han ga meg sjokkis og karamell. Si til'n at om han ikke leverer enten penga eller dugsa så får han en karamell av meg han sent kommer til å glemme"

- eller hva hadde du i tankene?
Trådstarter
Såklart ikke på den måten, men noe som kan irritere han plaga han videre for idiotien hans
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mysterio16 Vis innlegg
Update: striken viste seg bare og være 19 år gammel, han har blokkert alt kontakt og er kjent for og ha gjort dette med flere enn meg. Har søkt rundt om karen og har feks info om foreldre og søsken, fristet og hevne seg kansje informere noen nær han? Hva fåreslår dere
Vis hele sitatet...
Hahaha nei la det ligge. Har du virkelig så lite selvrespekt at du vil ødelegge for familien hans over en tusenlapp? Selv de store gutta i det her gamet som er ute etter folk som skylder 50.000 holder seg unna folks familier. Det er en uskreven regel med mindre det dreier seg om 200.000 og du vil bare ødelegge ditt eget rykte som en shitkid.

La det ligge. Penga er tapt. Du får dem ikke igjen av å tyste til familien hans og han kommer bare til å hustle fler folk jo mer utstøtt han blir av fammen og hata av folk.
Som sagt, sånn her shit skjer, det er bittert men get over it. Kunne vært værre
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mysterio16 Vis innlegg
Såklart ikke på den måten, men noe som kan irritere han plaga han videre for idiotien hans
Vis hele sitatet...
På hvilken måte da? Det som irriterer han mest er vel å gi langt pokkerivoll i karen og aldri kjøpe no av han igjen så han ikke får sjansen til å tjene mer penger på deg.

Leksa di her er å alltid sjekke sakene du skal kjøpe. Du var naiv og dum og sånt kan straffe seg som du fikk oppleve nå. Det er drittsekker overalt så ta forhåndsregler.
Sitat av Mysterio16 Vis innlegg
Update: striken viste seg bare og være 19 år gammel, han har blokkert alt kontakt og er kjent for og ha gjort dette med flere enn meg. Har søkt rundt om karen og har feks info om foreldre og søsken, fristet og hevne seg kansje informere noen nær han? Hva fåreslår dere
Vis hele sitatet...
Hva får du ut av å hevne deg? Hva skulle du gjort med info du har om familien? Ringt og krevd nummeret til guttungen / broderen?
Du kjenner ikke fyren engang. Er det ikke mye bedre å glemme det å tenke at det var vonde penger tapt, men du kjøper ikke av sketchy/ukjente folk igjen? Jeg forstår deg godt. Men samtidig må du eventuelt være i stand til å ta opp den kampen. Og gjør du det så blir det med stor sannsynlighet ikke mye harmoni igjen. Men det er helt opp til deg =)

Du virker jo relativt hevngjerrig nå, så kan du kjøre på med det og evetuelt få igjen pengene dine og se om det går greit for seg, eller så tar du det som en erfaring rikere.

Men det å nevne familie for en 1000 sier såpass mye om deg at du bør sove ut, og finne ut av det imorgen.
Sist endret av Valadar; 28. juli 2018 kl. 22:54.
Trådstarter
Har tatt litt/en del xanax lately så er sikkert bare det som gjør at formen min er som den er og hvordan jeg reagerer.. men er surt å være ganske blakk hele tiden og når jeg endelig har litt ekstra til å bruke på noe å kose meg med så skjer dette hehe.. slenger meg på fjelltur nå og lufter tankene litt så får dere ha en fin kveld videre
Sitat av Mysterio16 Vis innlegg
Såklart ikke på den måten, men noe som kan irritere han plaga han videre for idiotien hans
Vis hele sitatet...
Gode gamle stein igjennom ruta?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mysterio16 Vis innlegg
Har tatt litt/en del xanax lately så er sikkert bare det som gjør at formen min er som den er og hvordan jeg reagerer.. men er surt å være ganske blakk hele tiden og når jeg endelig har litt ekstra til å bruke på noe å kose meg med så skjer dette hehe.. slenger meg på fjelltur nå og lufter tankene litt så får dere ha en fin kveld videre
Vis hele sitatet...
Thats life! Skaff deg en jobb så du slipper å være blakk hele tida og knask litt mindre xanax så du ikke havner i dumme situasjoner. Pilleknaskere er de letteste å lure for de husker ofte ikke en dritt og folk har ikke så mye respekt for pilleknaskere så kanskje ryktet har gått om deg at du var en tulling lett å lure. Er bare å move on... Skjønner drit godt du er pissed men let it go, vi har alle vært der og det ligger der for alle å bli hustla en gang eller tre når man er uforsiktig å ikke sjekker sakene.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kos deg på fjelltur og glem han idioten
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser du han på Rema 1000 eller byen en dag kan du jo si at han får gi deg spenna han skal handle mat/øl for men å blande inn familien hans regner jeg med du skjønner blir for dumt
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Han som lurte deg burde no lære noe før han hustler feil folk og kommer i sikkerlig trøbbel.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Thats life! Skaff deg en jobb så du slipper å være blakk hele tida og knask litt mindre xanax så du ikke havner i dumme situasjoner. Pilleknaskere er de letteste å lure for de husker ofte ikke en dritt og folk har ikke så mye respekt for pilleknaskere så kanskje ryktet har gått om deg at du var en tulling lett å lure. Er bare å move on... Skjønner drit godt du er pissed men let it go, vi har alle vært der og det ligger der for alle å bli hustla en gang eller tre når man er uforsiktig å ikke sjekker sakene.
Vis hele sitatet...
Neida jeg var ikke et offer pga pillebruket mitt de siste 6 dagene. Sist gang han gjorde dette så solgte han smørrbukk istedet for hasj så stakk han ned til oslo og gjemte seg i 8 måneder for han hadde 2 etter seg men det var mye større kvanta da (var noe i den duren jeg ble fortalt)
Sist endret av Mysterio16; 29. juli 2018 kl. 06:11.
Var mye tøffe GANSTERE i tråden her som tydeligvis ville gjort seg selv til kjeltring for usle 1000kr, fatter ikke at TS i det hele tatt gidder å bruke energi på stakkaren som hustler, bruk heller energien din på å skaffe en ordentlig dealer, det er en kar som selger god bønne til 150kr/g og jeg lover deg at han finnes i kommunen din for han finnes i alle andre kommuner.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Var mye tøffe GANSTERE i tråden her som tydeligvis ville gjort seg selv til kjeltring for usle 1000kr, fatter ikke at TS i det hele tatt gidder å bruke energi på stakkaren som hustler, bruk heller energien din på å skaffe en ordentlig dealer, det er en kar som selger god bønne til 150kr/g og jeg lover deg at han finnes i kommunen din for han finnes i alle andre kommuner.
Vis hele sitatet...
Bare for du hadde gitt faen i 1000kr så betyr ikke alle andre gjør, å man er allerede kriminell når man bruker narkotiske stoffer..
Tror du virkelig en dealer hadde anmeldt en kunde han fikk bank av?

Kjenner selv en dealer som ble skambanket da han heiv ut en kunde som snakket piss, så etter dealeren ble banket så kom han opp igjen i blokken og slo han mer, dette var ikke snakk om et kjøp engang men sosialt besøk, han selger også prima varer for god pris.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Bare for du hadde gitt faen i 1000kr så betyr ikke alle andre gjør, å man er allerede kriminell når man bruker narkotiske stoffer..
Tror du virkelig en dealer hadde anmeldt en kunde han fikk bank av?

Kjenner selv en dealer som ble skambanket da han heiv ut en kunde som snakket piss, så etter dealeren ble banket så kom han opp igjen i blokken og slo han mer, dette var ikke snakk om et kjøp engang men sosialt besøk, han selger også prima varer for god pris.
Vis hele sitatet...


Og det er sånne historier som får meg til og være så glad i at jeg er ferdig med miljøet, alle skal være størst over ingen fuckings ting. Man kan si at det er en prinsipp sak e.l men det forandrer ikke en verdens ting, de pengene kommer mest sannsynlig til å være borte, så er det virkelig noe vits i å prøve å være tøff i trynet å lære han ei lekse. Nå sier også ts at lille drittungen har gjort værre ting, så tipper ting kommer til å forandre seg viss ts gjør noe. Og tipper det ikke hjelper å kontakte familie o.l de vet sikkert hvordan han er.
Å blande familien inn i bildet er bare et dick move. Vis denne personen her holder på med bøffing lenge nåkk så treffer han til slutt på feil person og da får han som fortjent men det er ingenting som tilsier at TS ikke kan være denne personen men oppforder ingen men verken stoff elle sloss. Blind vold er også ganske feil som han fyren jeg skrev om gjor.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Cloor Vis innlegg
Bare for du hadde gitt faen i 1000kr så betyr ikke alle andre gjør, å man er allerede kriminell når man bruker narkotiske stoffer..
Tror du virkelig en dealer hadde anmeldt en kunde han fikk bank av?

Kjenner selv en dealer som ble skambanket da han heiv ut en kunde som snakket piss, så etter dealeren ble banket så kom han opp igjen i blokken og slo han mer, dette var ikke snakk om et kjøp engang men sosialt besøk, han selger også prima varer for god pris.
Vis hele sitatet...
Så tøff da buhu 1000 kr verdt å bruke energi på og ja det kan bli anmeldt om man juler opp noen for det er ingen bevis på at karen selger hasj men bevis på at han har fått bank og snuten gir vel faen i hva grunnen er. Det som er vanlig er at det blir mer bråk og hustle ut av det og han oppfordrer bare til at hustlern skal ta mer hevn, rundstjæle kåken hans eller sende folk på han tilbake.

Er man så fattig at man er villig til å potensielt gi noen hjerneskade og bli dømt for uaktsomt drap (ja det skjedde en kompis av meg i forholdsvis uskyldig slosskamp, uheldig treff av slag på feil sted så duden datt og fikk hodeskade av fallet og døde etter noen dager) for en tusenlapp er man patetisk men hvis det er så viktig å leke tøffing så start med noe gangster crime selv da og tjen penger sånn at en tusenlapp ikke er hele årslønna di og krise å miste.
Det er lommerusk men jeg skjønner det svir for en 17 åring uten inntekt men kanskje på tide å få seg en jobb da? Av prinsipp ja det er rasshøl gjort å hustle folk men å ikke sjekke sakene man kjøper er like idiot som å gå fra en pengebunke på bordet mens du går på dass på byen! En lekse som svir men ikke en dritt å få endra på uansett hva man gjør.
Duden her gir ikke spenna igjen og vold utløser vold så vil trådstarter gå rundt å holde på å pisse i buksene de neste åra fordi han har lagd beef med en i den tydeligvis lille byen sin.