Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2049
Får begynne med basics da, gutt 21, ingen sykdommer, ingen hjerte-og karsyndommer og psykiske lidelser i familien. God set og setting.

(Greit å si ifra nå i starten at jeg hadde en sitter med meg hele tiden som passet på meg under tripen).


Dagen startet bra, turte ut med en kompis for å hooke noe god brun og ett frimerke. Møtte med en av de lokale forhandlerene og fikk et frimerket som skulle være 150ug med ekte lucy og bruning i særklasse (fantastisk god bruning). Alt hadde gått som det skulle og resten av dagen såg ut til å være i boks.


Kom så hjem, fyrte i meg en skive siden jeg liker å unngå kvalmen jeg får på come upen. Rullet opp en piff og piffet litt slik tripen skulle starte litt raskere og mer intenst, siden jeg pleier å gjøre dette og har aldri opplevd noen negative effekter av det.


Kvelden gikk fint videre, følte meg konge. rullet opp en ny piff for å ha på peaken av tripen. Så nådde jeg peaken og turte ut for å piffe da, piffet opp ca .3 siden det har vist seg gjentatt å være perfekt mengde for meg for å løfte trippen til et nytt nivå. Det gjorde det denne gangen også, men det stedet jeg endte opp var ikke varmt og velkommende.


Etter jeg kom inn fra piffen og hadde fått lagt meg ned i sofaen var det det begynte. Først føltes det som jeg svevde i en varm sky av delig eufori, men den endret seg fort til en fallende følelse der jeg ikke klarte å bevege meg skikkelig lengre (helt slapp liksom). Samtidig blir jeg bombadert av visuals. Var ingen forskjell om jeg hadde øyne åpne eller lukket. Hele sysnfeltet mitt var kun visuals, kalde blåe, lilla og grønne. Samtidig som fallefølelsen inntraff begynte jeg å se bare det jeg kan forklare som joker-lignende entities og smilende, tegneserie aktige munner. Det var sirka nå jeg begynte å bli litt redd.


Straks etter alt dette manifesterte seg kjenner jeg at venstre siden av kroppen min blir nummen, jeg får pins & neeldes i venstresiden av kjeften (den siden jeg plasserte frimerke når jeg hadde det i munnen). Visualsene blir enda sterkere, men nå er de mer røde, gule og hvite(?) Fem-og sekskantede geometriske figurer. Jeg blir kald i venstresiden av kroppen min.


Hjertet mitt har nå å blitt med på leken og slår hardere enn jeg noen gang har opplevd. Like før jeg tror jeg stryker med av det jeg, og flere som har hatt samme opplevsen, tror er slag kommer jeg tilbake, løper til nærmeste speil og ser at jeg ser helt fin ut, går helt fint og snakker helt fint. Tripsitteren min kommer etter meg med farten til tusen sinte okser og spør hva jeg holder på med, jeg ser på han med panikk i blikket og spør om jeg ser bra ut. Han ber meg puste rolig og dypt for å roe meg ned. Så etter å ha pustet dypt å rolig i noen minutter går hjertebanken over og jeg kommer meg noe lunde til hektene igjen.


Nummenheten i kroppen gav seg noe samtidig likt som hjertebanken, men jeg satt igjen med pins & needles i venstre del av munnen i minste 3 timer till etter det, vet ikke helt hvorfor. Tok 2 ibux for å redusere vasokonstriksjonen for å se om det var problemet og det hjalp.


Valgte å ikke røyke mer den kvelden siden bruningen jeg røykte åpnebart er sterkere enn det jeg er vandt med. Dumt fra min side å røyke masse dank bruning som resulterer i meget høy puls når pulsen allerede er høy fra lucy. Samtidig så er lucy også kjent for å øke blodtrykket gjennom vasokonstriksjon (men dette er minimalt), dette gjør da thc også. Vasokonstriksjonen ble så mye at jeg mistet følelsen i kroppen, fikk panikkannfall fra dette og trødde ærlig jeg skulle dø. Tro meg, å tro at du skal dø på syre er det mest fryktinngytende som kan deg. Å bli omfavnet av ølelsen av uunngåelig død er noe jeg aldri vil oppleve igjen.


Formen var god dagen derpå og jeg kjente meg ikke "rar". Lurer på nå i ettertid om det ikke var lucy på frimerket men 25i eller DOx. Har røykt masse mer dank til sammen under en mye mer heavy syretripp og aldri freaket ut på en slik måte. Samtidig som når jeg søker opp det jeg opplevde finner jeg at det kan skje når en tar 25i eller DOx siden de øker blodtrykket gjennom vasokonstriksjon enda sterkere enn lucy.


Hva er noen av deres tanker om dette?
Psykedelisk og cannabis er en velkjent kombo som har ført til mange badtrips. Hadde en liknende opplevelse som deg der jeg røyka noe bra brunt oppå 5,5g sopp, og fikk så mye visuals at jeg ikke klarte å se lenger. Føltes ut som tiden stod helt stille, og det tok jo bare evigheter før jeg landet igjen. Hadde ikke noe tripsitter, men fikk faktisk litt hjelp etterhvert på tripsit.me chatrommet når jeg klarte å se omgivelsene mine igjen.

Om du faktisk hadde syre, eller noe RC kan nok ingen her svare deg på, det anbefales å bruke testkits, dette kan du kjøpe gjennom emmasofias hjemmesider f.eks.

Det blir ofte sagt at lsd er ganske smakløst, mens nbome har en veldig metallisk/kjemisk smak. (If it's bitter it's a spitter)
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hum, min eneste badtrip på lsd var da jeg en gang tok et monstertrekk på peak.
Tekstbok syre + cannabis.
Vrien kombinasjon det der, kan fort gå skeis som du merket.
Syntes det høres litt vel over toppen for 150ug, sikkert noe nbome/rc
Det er da svært individuelt hvor kraftig man reagerer på en gitt mengde LSD. Da jeg var aktiv, begynte jeg på en type biter som det generelt var godtatt at inneholdt 150 µg, så 200 µg, og til slutt 125 µg. Tok flere av hver; ca. 20-25 tripper i løpet av et halvt år (altså ca. én gang i uka i gjennomsnitt). Jeg trippa hardere og hardere for hver gang, og de to "level 5"-trippene jeg hadde, kom etter inntak av de svakeste bitene jeg hadde vært borti. Det at andre jeg trippet sammen med - folk med normal psykisk toleranse - fikk "normal" funk av disse bitene, understøtter mitt inntrykk. Så å avfeie en opplevelse utelukkende basert på mengde syre inntatt, er ikke gangbart i min bok.
Å røyke på vei opp på syre er oppskriften på en badtrip, uansett om du er vandt med både røykings og lsd separat. Hvis en først skal røyke på syretur, gjør man det på vei ned etter noen timer - men candyflipp heller lsd og mdma, enn lsd og røyk.
Jeg tror jeg forstår hva du beskriver, og har i senere tid opplevd lignende hendelser - Hvertfall de siste 3 gangene jeg har trippet. Etter siste trippen for to uker siden så innså jeg at det mest sannsynlig har å gjøre med at jeg har røyket mye under trippen og spes under peaken har mye og si. Jeg har de siste 2- snart 3 årene trippet mange mange ganger, på LSD og på Fleinsopp samt LSD + MDMA, Sopp + MDMA og de tre nyligste trippene (ca 1mnd mellom) var to LSD+Sopp+MDMA mens den nyligste av de tre tok jeg kun Sopp og LSD.

Det her ble innviklet men uansett: Første gang jeg tok fleinsopp hadde jeg det utrolig fantastisk bra, og jeg røykte ikke eller noe annet. Første gang jeg tok LSD røyket jeg ikke på mange timer, frem til det begynte å gå litt over så tok jeg et HEFTIG bongtrekk og jeg følte at mye av trippefølelsen kom tilbake og var fornøyd. Det var slik jeg alltid gjorde etterhvert som jeg trippet flere ganger, jeg røyket ALLTID i det jeg "tok dosen" for å kjede meg mindre mens jeg ventet på effekt. Når trippen først var skikkelig i gang, husker jeg at jeg som regel tenkte på å ta noen trekk, men at det nesten alltid endte med å glemme det vekk, eller plutselig ikke klare å skjønne hvordan man mekker/fyrer. Dermed så røykte jeg aldri noe spes under peaken, vi pleide å si at da var man var "så rusa at du glemmer å ruse deg" (tripper for mye til å klare å røyke). Jeg tok gjerne noen trekk før oppturen men ikke for mye for da vil man bare legge seg før man i det hele tatt merker no. Med årene så har jeg blitt mer og mer vandt med å røyke bong hele dagen uansett form, og med tanke på at jeg aldri hadde hatt problemer med å røyke litt før og etter peaken så antok jeg at det å ta noen stoore trekk under peaken, det måtte bare være heftig. Det stemte til en viss grad for min del, men det er ikke bare det at du tripper hardere, men trippen forandrer seg på en måte. I det jeg tar selve trekket, er det som om jeg ser mer og mer halliser rundt meg, så blåser jeg ut og kjenner en skikkelig god, "aaaahhh" type følelse. NÅ kommer det jeg ville frem til..

Etter trekket og den avslappende følelsen, virker det ofte som om at jo mer jeg "kommer meg" fra trekket eller jo mer Jayen siger, så går jeg mer og mer inn i meg selv og mitt hode, noe jeg er vandt med som innadvent person, men det er så kjedelig når jeg ikke lenger henger med i samtaler og aktiviteter blandt de andre fordi jeg sitter opphengt i tankeverden, og det er som regel fristende å legge seg ned, enten på et rom alene(helst) eller på sofaen/gulvet der de andre tripper for å liksom være til stede selv om jeg er spaca, alle jeg tripper med er helt OK med at jeg ligger sånn, og har flere ganger trippet med en venn og lagt oss tilbake i hver vår tankeverden for å etter en stund snappe ut og fortelle den andre om noe sykt du akkurat tenkte på osv. Problemet er at når jeg gjør det med vilje er det lett å gå tilbake til å være sosial og rette fokuset innenfra ut i rommet igjen og være en del av det sosiale. Når jeg derimot går inn i denne inadvente tilstanden ufrivillig pga mye hasj under peak, så er det vanskelig å komme ut av det syns jeg, og det har blitt et tydeligere problem i det siste. Det ender med at de andre nesten ikke får kommunisert med meg bortsett fra tommel opp om alt er greit, og mens jeg sitter sånn får jeg følelsen av at det er noe VIKITG jeg må innse i hodet mitt før jeg kan ha det gøy igjen med de andre. Det er ikke egentlig det og jeg bruker alle kreftene mine på slike tanker og blir ofte trøtt før de andre. Av og til går det så langt at jeg begynner å "sjekke" om de andre leser tankene mine, eller at jeg ser for meg noe inni meg og tror alle adnre oppfatter det. I tillegg har de andre ofte fine minner som jeg gikk glipp av pga dette og jeg føler det ødelegger mye av trippinga for meg.

Jeg har desverre ikke noe fasit på hvordan hasj på syre påvirker graden av pratsomhet og gleden av å være med andre under trippen, men for min personlige del så er jeg helt sikker på at det å røyke på den hardeste delen av peaken fort kan kaste meg inn i et innovervendt tankemønster, og kan fort gjøre det vanskeligere å kommunisere og uttrykke meg sosialt. Av de tre siste sopp/syre trippene var det som sagt kun den siste at vi ikke hadde MDMA. Og det som er greia er at MDMA alltid "redder" meg ut av tankene igjen og back to party noen timer til. Det hadde jeg ikke tilgjengelig sist men skulle absolutt ønske det, jeg skjønte ikke så mye da og fortsatte å røyke enda mer for å "roe meg ned" - fra hva? å sitte stille å holde kjeft? Hasj har alltid gjort meg tankefull og det er ikke alltid man ønsker det.

Det var ikke før jeg så denne tråden idag at jeg innså at det helt sikkert er røykinga som er problemet(for MEG) og jeg satser på at under neste trip så vil jeg ikke røyke så mye før det begynner å roe seg. For en daglig hasjrøyker bør man ikke ligge heeelt unna pipa på trippedagen heller, da man fort kan få følelsen av at noe mangler, vanskeliger å bevare sinnsro, er ikke i "normalmodus" etc. Men man bør nok heller ikke være fullstending grisefjern når det inntreffer. Har man røyket littegrann først så slipper man å bli spesielt fristet på shit under peaken slik at man heller kan vente igjen til det roer seg. Det skal ihvertfall jeg prøve på neste gnag og tror at det er det beste om man har dette problemet.