Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2430
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har røyka heroin i blant men har blitt en stund siden. Har nå kjøpt meg en kvartings og tenker å skyte det i nærmeste framtid. Har ingen anelse på hvordan jeg skal gjøre det samt dosering. Er det noen som kan gi en liten forklaring og tips på dosering? Holder det med halve kvartingsen eller hele?
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

Les hele! Og bruk søk. Men etter du har lest tråden anbefaler jeg deg å ikke skyte heroin!

Sitat av bloodshotMother Vis innlegg
Kjære dere.
Jeg har endelig fått tilgang til freakforum og kan derfor legge til et innlegg i denne tråden som sønnen vår startet.
Vi takker igjen for all omtanke vi har fått gjennom kondolansene som er sendt oss via tråden. Dere skal vite at vi setter stor pris på gode ord, både om «Pål» og det som er skrevet til oss. Det varmer skikkelig!
Flere av dere har etterlyst «Påls» YouTube-kanal. Vi har kommet til at vi er sikker på at «Pål» ville ha likt at dere lytter til og ser hva han har lagt ut. Mesteparten er coverlåter i i metal-versjoner, men noe har han komponert selv. Den fineste låten «Pål» visste om var «My heart vil go on» av James Horner, fra filmen Titanic. Den har han selvsagt sin egen versjon av. Favorittbandet hans var Bullet For My Valentine. Dere kan høre mange gode versjoner fra deres låter. Adressen er: metalrr5. Sønnen vår blir ikke glemt så lenge YouTube eksisterer! Det er fint å tenke på.
Filmmusikk var «Påls» store lidenskap og den komponisten han satte aller høyest var Hans Zimmer. Han valgte selv at «Now We Are Free» fra filmen Gladiator, skulle være utgangssangen i hans begravelse.
Vi takker for støtten dere har gitt og håper disse ordene utfyller bildet dere har av vår kjære umistelige sønn.
Hilsen «Påls» foreldre.
Vis hele sitatet...
Sånn ender det! For 90% av folk som skyter heroin innen 5år! Røykt det heller!
Sist endret av vet_ikke_jeg; 4 uker siden kl. 01:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skyter du hele kvartingen så er det sjanser for at du dør! Dont do it!
TS ut i fra det du skriver ser det ut som du har lite/ingen erfaring så vil anbefale deg å ikke injisere amfetamin. En vennine av meg døde en gang samme kveld hun skulle møte meg, men jeg kunne ikke dagen etter hørte jeg hun var død av en heroin overdose. Å bruke heroin er å selge sjelen sin til djevelen du vil aldri finne deg selv der ned uansett hva. Peace håper du ikke gjør det!
Sist endret av hasjkake; 4 uker siden kl. 06:30.
Kommer ingen moralpreken fra meg. Når det er lenge siden jeg har tatt heroin så bruker jeg å veie opp 0,15g, knuser det opp og blander det med 6 dråper sitronsyre i ei skjei. Har oppi 1-2ml vann også. Setter skjeia på komfyren og varmer til det har løst seg opp. Trekker så opp det igjennom en bit bomull. Så er det klart til å skytes. Bruk varsomhet
Sitat av dnbalex Vis innlegg
og blander det med 6 dråper sitronsyre
Vis hele sitatet...
Ikke bruk sitronsyre. Bruk askorbinsyre.
Orker ikke forklare hvorfor. Men det er flere gode grunner.
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Ikke bruk sitronsyre. Bruk askorbinsyre.
Orker ikke forklare hvorfor. Men det er flere gode grunner.
Vis hele sitatet...
Er vesentlig bedre for årene ja, men vil du ha en spontanhigh er sitronsyre lettere å oppdrive.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg

Les hele! Og bruk søk. Men etter du har lest tråden anbefaler jeg deg å ikke skyte heroin!

Vis hele sitatet...
90% ?! Jeg visste det var farlig, men ikke så farlig Ufattelig trist

Vis hele sitatet...
Har du noe kilde på at det ligger på 90%, eller er det bare en estimat på din side ?
Det er bare bullshit. 90% av de som skyter heroin dør ikke innen 5 år. Mesteparten av heroinistene jeg kjenner har drevet med det i minst 15 år.
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Det er bare bullshit. 90% av de som skyter heroin dør ikke innen 5 år. Mesteparten av heroinistene jeg kjenner har drevet med det i minst 15 år.
Vis hele sitatet...
Det var ment for å skremme....

Det skikkelige svaret er her: Det er 27 000 sprøyte narkomane i Norge, 260 av de dør per år. Da er det 1300 på fem år som dør så da er det 1300/27000 mennesker som dør, men det kommer alltid nye sprøytenarkomane. Man vet heller ikke utifra det tallet hvor mange som da har blitt drept i judas-dose (en dødelig dose, som blir brukt til å ta liv av folk i miljøet fordi at da ser det ut som overdose for politiet) det er nokke drøye tall om du da går opp til 20år. (Gjennomsnittlig levealder for en heroinist er 36 år.) Kilde(r):https://www.klikk.no/helse/doktoronl...isbruk-2498998, https://www.korus-sor.no/aktuelt/overdosedodsfall-oker/
Sist endret av vet_ikke_jeg; 4 dager siden kl. 02:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Feilinformasjon er ikke bra..

Du må bare skremme folk så mye du vil, men vennligst gjør det med korrekt informasjon. Som du ser tar folk det du postet som fakta. Uheldig om de deler det videre, har du plutselig din ukorrekte statistikk som et argument i en annen diskusjon.
Det var ment for å skremme....
Vis hele sitatet...
Det er forståelig, men som alle andre som driver skremselspropaganda så ender du med å gi inntrykk av at det er mindre farlig enn det er. Når folk stadig leser sånne påstander som åpenbart er ekstremt overdrevet, så slutter de å ta advarsler seriøst - også de med korrekt informasjon. Det har vært problemet med rusundervisningen i all evighet. Skikkelig informasjon funker mye bedre som avskrekking, fordi den er troverdig. Å skyte heroin er rikelig farlig nok i virkeligheten, man trenger ikke dikte opp tall for å advare mot det.

TS, jeg håper du leser gjennom tråden det er linket til. Den er dessverre hverken oppdiktet eller overdrevet.
2ml vann kanskje bittelitt mer (fyll ei 2ml pumpe,noe fordamper). noen korn m sitronsyre/askorbinsyre (C-vitamin er somregel det samme som askorbinsyre). kok til Cognac farge. bruk dott og trekk løsningen igjennom. Ikke bruk spissen til å trekke opp, slik som på film (spissen bør være så skarp som mulig) settes i vene ikke arterie. Altså i "mørkt" blod ikke "lyst"

Enjoi
Sist endret av Sondre; 3 dager siden kl. 14:16.
Er sannsynlig å overdose på den dosen hvis du ikke har noe særlig erfaring/toleranse. Uansett, aldri skyt alene og kompisen bør ha naloxon tilgjengelig. To enkle grep som skiller liv og død.
Drug addict
Makkoman's Avatar
Yo whatsup, vil ikke være den plagsomme fyren her men du tenker og begynne med nåla?!. Dumt visst du gjør det da, med engang du er på den så kan jeg si at du mest sannsynlig ikke vil gå tilbake til røykinga jævla dummt å bli sprøytenarkis er virkelig ikke gøy fraråder deg og gjøre det for det vil bare ødelegge livet ditt og ordne den "digge rusen" i noen få timer er det virkelig verd det og skyte hest for det lille der som ødelegger deg helt. og jeg kan nesten garanterer deg at du blir hekta på den dritten. Vet ikke om du har erfaring med nåler og om du er hekta på hest men værsåsnill ikke gjør det for ditt eget beste, og ihvertfall ikke da du ikke har gjort det før. Og kvartings er altformye, start heller med 0,1 om du skal få ordnet deg en patron med 2 ml med sterilt vann og sterilt utstyr. Good luck stay safe