Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1200
sjekk ut www.myspace.com/einarstabenfeldt om du er keen på å høre.

Er for det meste instrumentalt. alternativt, om noe psykedelisk til tider! Poster tråden fordi jeg gjerne vil ta imot kritikk.
Ikke helt det jeg forventa meg når du skreiv psykedeliske låter, but I like it, sort of.
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Ikke helt det jeg forventa meg når du skreiv psykedeliske låter, but I like it, sort of.
Vis hele sitatet...
Nei, er jo ikke det man tenker som psykdelisk in the first place. men syns det er vanskelig å beskrive det på en annen måte. alternativt for holde!



første låt er btw et samarbeid med en kompis. Som blir en litt annen stil vel og merke.
Jeg hørte gjennom, og jeg må si jeg likte de andre bedre enn den første :P

Men jeg synes psykedelisk var en grei forklaring jeg, bare jeg som tenker lenger bak i tid.
Likte lost my way sangen, behagelig å høre på, selv om jeg ikke helt likte en del av siste biten som ga meg en disco-feeling. Men ellers kjempebra, syntes alternative/psykedelisk er en bra sjanger og sette det her i
Sitat av Tortia Vis innlegg
Likte lost my way sangen, behagelig å høre på, selv om jeg ikke helt likte en del av siste biten som ga meg en disco-feeling. Men ellers kjempebra, syntes alternative/psykedelisk er en bra sjanger og sette det her i
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha! Vi tenkte det ville være morsomt med disco-delen. Det har seg sånn at vi har en alternativ slutt akkurat der, som egentlig er mye penere på mange måter. Kanskje det blir oppdatert senere! takk for respons!
▼ ... noen uker senere ... ▼
ny sang ute; Sea Weed. En reise under vann
▼ ... noen uker senere ... ▼
Enda en ny låt. La ut oppdateringen under "Musikk" på forumet, men kan oppdatere her også.

Denne er mer old school hip hop lydmessig. Ikke helt trip-hop, men kan kanskje grense til det!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ny låt igjen. "Brainwashed". Denne gang litt mer radiovennlig i guess. Første sang jeg faktisk synger på, så om det er noen veltrente vokalister der, vis nåde! http://www.nrk.no/urort/artist/Einar...t/default.aspx
Dette var heftig chillout/bakgrunnsmusikk. Mulig å laste ned eller kjøpe sangene dine noe sted? Ser frem til mer!
Takk for det tripflag! Man kan laste ned fra Urørt siden ihvertfall, så kan legge ut mer der!
Ikke så mye annet og si at jeg likte Lost My Way veldig godt, herlig vokal og super chill sang kp!

edit : hørte nå igjennom Brainwashed og Sea Weed, igjen ikke mye konstruktivt vill bare si at jeg likte disse veldig godt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Diggere.
Hørte på brainwashed og likte perkusjonen og alle de forskjellige elementene i bakgrunnen som gjorde det hele mer interesant.
sinnsykt bra musikk du lager einar : )
Dette var kul og behagelig musikk å ha i bakgrunnen når man leser, spiller minecraft eller gjør lekser! Kjempebra, og om du får komme til på iTunes har du en kunde i meg! Stå på!

Men ikke kall det psykdelisk! Jeg forbinder psykdelisk med pink floyd og porcupine tree. Det er ikke det samme!
Synes noen av låtene er av veldig høy kvalitet,
The Great Creators: genial sampling, chill og morsomt på en måte som minner meg litt om the Orb...
You Begin to Awaken: Utrolig bra, Wicked gitarspill, old style psychedelic!
Lost toys: Interesant, Lydene er spaced out og kjempe god stemning... Denne likte jeg best! Ganske særegen psychill'ish vil jeg si.

Lag mere!!!
Hjertlig takk for masse hyggelige ord!

Kommer en del nytt fremover som vil være mer fullstendig og mindre av disse smålåtene/ideene. Hvordan får man lagt ut på iTunes egentlig? Må man fikse en deal med noen?