Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4972
Noen som har prøvd dette stoffet på seg selv eller katta til naboen? Er det lovlig i Norge? Har lest at det skal være anabolt, uten å påvirke kroppens nivå av testosteron. I skarp kontrast til andre prestasjonsfremmende midler. Så synes det virker litt spennende!
Jeg har prøvd det for mange år siden, mener å huske doseringen iflg produsent var 100 mg daglig over 30 dager, jeg hadde ingen merkbar effekt. I etterkant har jeg lest andre steder at man bør oppi 500 mg for å få noen effekt, så mulig det var en sammenheng. Jeg mener å huske det stod på dopinglisten til WADA for noen år siden, så det er antagelig på listen til antidoping Norge også. Det er jo relativt dyrt produkt, så jeg vil heller anbefale å investert pengene i en kur med lavandrogene steroider. Men her er litt lesing om forskning på ecdysterone.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4447764/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Men etter hva jeg har forstått så skal ikke ecdysterone påvirke kroppens egne systemer negativt? Er ikke særlig lysten på shutdown.
Shutdown kan jo til en viss grad motvirkes ved valg av preparater og evt. bruk av hcg. Trenger ikke begrense bruken av hcg til etter kur. Kan fint ta litt under kuren også. Detaljene kjenner jeg ikke, men det får du vel hos de som bruker og selger?

Om du først skal kjøre en kur, hvorfor ikke gjøre det skikkelig når du først gjør det? Skaff skikkelige greier du vet virker og om du er veldig redd for egenproduksjon under kuren kan du enten velge preparater som ikke er så hissige, eller et par runder/uker med hcg under kuren.
Sist endret av random67489; 6. juli 2019 kl. 15:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.