Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1020
Natt til imorgen så planlegger jeg å dra på den lokale baren, men samtidig så ønsker jeg ikke å dra derfra med en regning på 1000 kr.

Så, i gjennomsnitt hvor mye koster vanligvis en halvliter med øl, cider, en drink med cognac, whiskey og martini på en gjennomsnittlig bar?
Oppunder 100-lappen per glass.
En del under på de virkelig brune plassene, en del over på mer populære/fjonge plasser.
Det er altså ikke så mye du kan være ute før det ender på en tusenlapp.
Det er jo derfor det er tradisjon med vorspiel her i landet. Drikker du litt/en del (alt ettersom hvor full du vil bli/kan være) før byen trenger du ikke bruke nær en tusen engang.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bor du i Oslo og skal på et populær plass blir det dyrt.

Mest sannsynlig 100 kr inngang. 20 kr garderobe. La oss si en øl koster 90, drikker vel 5. 5x90 er 450. Så da er vi oppi 570.

Så blir det vel gjerne en baconpølsr med cola på vei hjem. Det er vel 70 kr til. Så da ender vi på 650. Ca mitt regnestykket hver gang jeg er på byen