Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2392
Anonym bruker
"Snill Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en kompis som har prøvd molly og ecstasy noen ganger.

Han har hatt to ganske spesielle opplevelser de siste gangene han har tatt. Den første gangen var det knips, andre gang var det krystaller.

Her om dagen hadde han drukket alkohol. Ikke mye, 2 cider+1 glass me noe utblandet sprit. Han har spist og drukket regelmessig før han startet å drikke. Søvn har han også fått.

Han tar små doser på rundt 100mg, fordelt på no timer. Tilsammen tar han rundt 200mg.

Her kommer det syke; øynene popper ut. De er heelt sorte. Han starter fortelle helt syke ting og sier han har verdens sykeste følelse i seg. Vi sitter i bilen. Han er ikke der, det er som om han er i en annen setting. En annen plass. Han ber oss hente ulike ting i skap og tror at vi er helt andre personer enn de vi er. Han kaller oss forskjellige navn. Nå er han på jobb, han snakker med kunder. Vi kjører i en bil og han prøver lukke opp døren for å stikke ut.

Det er umulig ha en samtale. Snakke til personen går ikke. Han er heelt vekke. Litt varm, ikke veldig. Dirrende øyner(veldig mye) blinker mye.

Jeg og tre andre poppet også. Rundt samme dose, merket ikke noe uvanlig. Hadde også drukket. Pupillene og effekten varte i 3 t på oss. På han varte de over 6! Pupillene var kjempestore. Måtte holde vakt osv da han ikke var i stand til å gjøre ting selv.

Da han våknet dagen etterpå etter MYE TULLING etter natta- hadde han kjeeempesmå pupiller kunne han fortelle.. Dette har også hendt før da han tok ecstasy..Men ingen andre som tok.

Tidligere har dette aldri vært ett problem, hva skjer?
Her om dagen hadde han drukket alkohol. Ikke mye, 2 cider+1 glass me noe utblandet sprit.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg og tre andre poppet også. Rundt samme dose, merket ikke noe uvanlig. Hadde også drukket.
Vis hele sitatet...
Hva lurer du på egentlig, hvorfor han sin virkning varte lenger?

Et godt tips er å ta MDMA uten å ta alkohol. 2 cider og "1 glass med noe utblanda sprit" er hvertfall i min bok ikke "ikke mye".
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Et godt tips er å ta MDMA uten å ta alkohol. 2 cider og "1 glass med noe utblanda sprit" er hvertfall i min bok ikke "ikke mye".
Vis hele sitatet...
Litt usikker på hva du prøvde å få frem i innlegget ditt, men disse effektene kom nok ikke av alkoholen han hadde innabords. Alkohol demper effektene av MDMA, men med så lite drikke vil han ikke merker veldig stor forskjell på hverken med og uten.

Usikker på hvorfor kompisen din reagerer som han gjør TS, kanskje han hadde fått i seg mer enn planlagt med et uhell, eller mens dere ikke så på?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan fordelte dere MDMAen?
Høres ut som en overdose, ja. Bruker dere milligramsvekt eller øyemål?
For meg høres det ut som en mild psykose og/eller vrangforestillinger pga for stor dosering eller for hyppig bruk. mdma kan i noen tilfeller gi reaksjoner som angst, som igjen kan gå over i psykoseliknende tilstander.
Sitat av junkrat Vis innlegg
For meg høres det ut som en mild psykose og/eller vrangforestillinger pga for stor dosering eller for hyppig bruk. mdma kan i noen tilfeller gi reaksjoner som angst, som igjen kan gå over i psykoseliknende tilstander.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det er psykose. Folk pleier å hallusinere på comedown fra MDMA etter å ha tatt stor nok dose.

Her er en tråd på Reddit om akkurat det:
https://www.reddit.com/r/Drugs/comme...ons_from_mdma/
Dette er typiske symptomer på høy dose MDMA og har ingenting med psykose å gjøre.
Anonym bruker
"Snill Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Veldig merkelig! Personen tok jo max 200mg. Hendte også med ecstasy på 1 ecstasy etter alkohol! Kjemperart! En ting er å hallusinere, en annen ting er å være en HELT annen plass og ikke være til stede at all. Helt borte fra verden.
Nå er jo 200 mg ansett som en ganske sterk dose, men vel innenfor rekreasjonelle dose. Men men som med alt annet så kommer det ann på styrke. 100 mg kan være nok spessielt de første gangene for eks
Anonym bruker
"Snill Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Han har tatt noen ganger før doser på opp mot 300mg og da var det helt annerledes!
Dette har ingenting med alkohol å gjøre. Har dere brukt milligramsvekt eller øyemål?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han har tatt noen ganger før doser på opp mot 300mg og da var det helt annerledes!
Vis hele sitatet...
Jeg har opplevd crappy mdma som 220 så vidt tar deg til peak og mdma som gir deg en fantastisk molly tur på 100 mg. Vennligst slutt å referer tilbake på gamle doser. Det sier oss absolutt ingenting.

For å sette det litt i perspektiv, hvis han har tatt 300 mg med krystaller som er 60% rene eller om han spiser 200 av noen som er 87% kan være store forskjeller her.

Har han testet varene?

Det er umulig for menneskeøyet å kjenne igjen mdma kun utifra å se på de. I knips kan det være hva som helst, og vanskelig å avgjøre. Har man rene krytaller så er det enten eller, da kommer bare renhet inn i bildet
Anonym bruker
"Snill Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Litt morsomt her da, for jeg sier vi var 4 personer som tok samme dosa! Har fulgt med på han hele kvelden. Var så unormalt for vi andre fikk bare de typiske effektene. Vil si han andre som også tok litt mere enn han ikke fikk en så veldig god funk.

Så jeg tror det har noe med personen å gjøre for den gangen vi tok knips(dette er knips vi har prøvd før.) Jeg tok 1- fikk effekten jeg bruker mens han bare ble heelt på bærtur av den ene.

Er ikke normalt..
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen reagerer annerledes enn andre. Har opplevd det selv, ei jente jeg kjenner reagerte alltid mye hardere på MDMA enn alle andre, tok også mindre dose siden hun reagerte såpass. Fikk ofte hallusinasjoner og ble på en måte borte i sin egen verden under peak, på en god måte.
Altfor mye mdma
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt morsomt her da, for jeg sier vi var 4 personer som tok samme dosa! Har fulgt med på han hele kvelden. Var så unormalt for vi andre fikk bare de typiske effektene. Vil si han andre som også tok litt mere enn han ikke fikk en så veldig god funk.

Så jeg tror det har noe med personen å gjøre for den gangen vi tok knips(dette er knips vi har prøvd før.) Jeg tok 1- fikk effekten jeg bruker mens han bare ble heelt på bærtur av den ene.

Er ikke normalt..
Vis hele sitatet...
Folk reagerer forskjellig på stoffer enn andre.

Selv om de fleste stoffer deler fellestrekk for de som tar det, så betyr ikke det at unormale responser kan forekomme. Eksempelvis: Jeg kan bli ganske brisen på 2-3 2.8%, de aller fleste vil påstå at det er altfor lavt. Mulig jeg er sensitiv eller rir på placebo-hesten, men virker for meg ganske sterkt.

Det høres nok ut som kompisen din fikk en ganske så stor dosering henholdsvis til sin kropp. Du sier dere tok ecstacy, regner da at du snakker om piller. Det kan forklare litt responsen til kompisen din. Piller kommer oftest sammen med andre stoffer også, kan godt hende han har fått i seg en del RC eller lignende.