Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2281
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er 17, straks 18 pr gammel og klarer ikke å bli full, kunne før bli drita på 6 øl men nå kan jeg lett drikke 10 uten å føle den fulle følelsen.

Jeg har ikke drukket ofte engang, sjeldent faktisk
Du må nesten bare manne deg opp og drikke mer

Fra spøk til alvor, drikker du samme mengde på samme tid? Lik alkohol prosent? Spiser du før du drikker? Har du hatt stor oppgang i vekt? Eventuell er det samme sosiale stemning da du drikker? Å være full er like mye sosial stemning som fysisk rus for mange.
Anonym bruker
"Analog Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lang tid bruker du på å drikke 10 halvlitere? Jeg skal love deg at hvis du drikker 10x 0,5l 4.5% på under 3 timer så blir du drita.
Drikk sprit, helst 40%, ta mange shots på en gang og hold det gående utover kvelden så blir du full og forblir full hele kvelden
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I perioder hvor jeg har følt meg veldig nedstemt har jeg merket at alkohol fungerer dårlig. Har veldig mye å si hva slags dagsform man har. Jeg føler meg bare slapp og at jeg blir litt småfull, ikke utadvent og brisen.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kroppen og hjernen venner seg til alkoholen, og det vil endre seg over tid. Promillen kan være nøyaktig det samme, men alkoholrusen vil føles annerledes over tid. Det er vertfall min erfaring. Husker godt hvordan alkoholrusen var helt i starten når jeg var 18 år. Uansett hvor drita jeg drikker meg nå i en alder av snart 40, så er følelsen som natt og dag.

Tenkte lenge at jeg "ikke ble full" lengre. Realiteten og sannheten er nok heller at du er akkurat like "full" og har nøyaktig samme promille, bare at man opplever rusen langt annerledes dess mer mer man blir vant med den.
Altså, full kan man bli uansett. Det eneste er at dagsform og andre faktorer kan spille inn på hvor lett og fort man blir full. Gjør som de andre nevner her, kjøp 0,7l 40%, og du blir garantert drita. Det å drikke øl er uansett tull når målet ditt er å bli sørpe, det gjør deg alt for tung og tar for lang tid før du får virkning.
Samme problemet og spyr bare av sprit, gitt litt opp på alkohol.