Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2010
Lager enda en tråd om muskat. Skal prøve det i morgen og lurer på om det er mulig å røyke det i en pipe? Burde jeg ha en tripsitter?
Tar i mot alle tips
Kan du ikke bare lese noe av di ørten trådene som er skrevet her fra før
Har gjort det, kan hende at jeg suger til å bruke søkefunksjonen, for jeg finner ikke ut om det går an å røyke det rent i en pipe?
alle sier muskat er noe dritt, hvorfor skal du prøve det da, forventer du at du er et unntak og du skal få deiligste trippen?
Sist endret av Mekkern; 18. februar 2018 kl. 23:03.
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
alle sier muskat er noe dritt, hvorfor skal du prøve det da, forventer du at du er et unntak og du skal få deiligste trippen?
Vis hele sitatet...
Nei, ALLE sier ikke at muskat er dritt. Det høres like dumt ut som å si at «ALLE i klassen legger seg etter klokken 9». Og for det andre er det ikke så lett å få tak i bedre alternativer i min situasjon...
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er nok ikke så mange som har erfaring med det fordi det ikke er så mange som er dumme nok til å røyke muskatt.
Du får teste det ut, knus det til pulver og så må du kanskje tilsette noe tobakk.
Å prøve å røyke det er waste. Er snakk om brutale mengder samt at det er umulig å få fyrt på så hadde droppa den planen.

Tripsitter er nok unødvendig men ikke legg noen store planer de påfølgende 24 timene pga. en forferdelig hangover.
Ok, tror jeg rasper op to nøtter og blander det med tobakk
Da ender du kun opp med en en rar røyk som ikke vil gi noe effekt.
Jeg har forsøkt å røyke muskat. Personlig mener jeg at en liten effekt var tilstedeværende, men det kan likesågodt ha vært placebo. Ellers er det ingen dokumentasjon på eventuelle skadevirkninger dette kan ha på kroppen eller hjernen. Det jeg vet er at jeg fikk effekt ved oralt inntak, og at denne effekten ikke var verdt det på grunn av spysyke og hodepine de påfølgende dagene.
Selvom det kanskje bare var placebo var det vel positivt?
Sitat av Babyface_kis Vis innlegg
Selvom det kanskje bare var placebo var det vel positivt?
Vis hele sitatet...
Klart, placebo kan være veldig fint, det avhenger av hva en forventer. Jeg følte meg litt fjern som en cannabisrus, kombinert med brystsmerter. Dette gjorde jeg i bytte mot uante effkter. Hvem vet, kanskje jeg satte ned IQ'en min 5 poeng?
Aldri følt meg så syk som dagen etter jeg drakk den knuste muskatguffen vi lagde. Fyfaen, og ikke noe nevneverdig rus.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Fra de ørten trådene jeg har lest om de andre folka som skulle prøve, hørtes det ut som flesteparten skylte ned pulveret med et glass vann. De sa det var som å drikke sand, og blandede rapporter om rusen det ga. De fleste fikk en veldig dårlig rus, noen fikk en veldig god rus. Har aldri prøvd dritten selv, eller noen annen narkotika forsåvidt, gjør hva du vil men jeg synes det høres smartere ut å røyke hasj eller drikke enn å drikke ned et glass med muskat. Røyking av muskat vil ikke gi en dritt med effekt da det er så mange gram du må få i deg for å kjenne noe at å drikke det (eller kanskje droppe?) egentlig er den eneste måten å få noe rus på.
Om du likevel tar muskat, skriv gjerne en rapport for oss da det er interessant og underholdende å lese
Ser ut som det skal fungere å røyke det, men du får de samme bivirkningene som ved å spise det.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
To kompiser spiste/drakk muskat nøtt i 15-16 års alderen.

De endte opp som de fleste andre. Dausjuke med spy og feber i flere dager etterpå.

Kos deg :-)