Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 6020
Har tatt to stk Imovane 5mg men kjenner ikke noe spesielt, litt ustødig bare, for lite inntak da sikker noen som har peiling, flott om dere svare

Poppe en boks pils vil kanskje "hjelpe"
Sist endret av HEL; 9. februar 2018 kl. 21:52.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer ann på hva du vil oppnå, rus eller sove? Vil forsåvidt tro om du ikke har toleranse har du sikkert tatt nok for begge deler.
15 mg gir meg en gøyal rus, uten at jeg sovner
Du kan sikkert ta en til om du føler for det, men ikke ta for mange av de der for da blacker du ut og kommer nesten garantert til å gjøre noe du angrer skikkelig på senere hehe... ( kan også begynne å hallusinere noe virkelig sjuke greier =P )

Kan også nevne at det er ikke noe super kul rus, blir bare litt svimmel, god i kroppen og gir faen i det meste
har du toleranse for benzo eller imovane?
HEL
Trådstarter
Har brukt litt benzo og litt zopiklon, men svært lite vil jeg si. Men en øl eller to burde vel gjøre litt mere susen��

Litt smårus var jo planen men.....

Sitat av HEL Vis innlegg
Har brukt litt benzo og litt zopiklon, men svært lite vil jeg si. Men en øl eller to burde vel gjøre litt mere susen��

Litt smårus var jo planen men.....
Vis hele sitatet...
EDIT.: lurer på en ting til, har et brett med oxycondone kapsler (5mg ) går det bra for en uten tolerans å ta en sånn?

Setter pris på hurtig svar
Sist endret av HEL; 9. februar 2018 kl. 22:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
5-10mg oxy burde gå greit. Har selv spist en 50mg imovane og hivd i meg 250-300mg kodein på en kveld uten at jeg fikk noen alvorlige problemer. Sov riktignok bort store deler av rusen men det var ikke uforventet.
HEL
Trådstarter
Liten avsporing her men, for dere som har prøvd oxy hvordan oppleves det for dere, jeg blir hyper å får problemer med å sove, trodde jeg skulle bli trøtt av di jeg men. Må sies at det er første gangen jeg prøver oxy så tok bare 5 mg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ikke spis for mange oxy
HEL
Trådstarter
Nope�� farlig godteri��
Hold deg til max 15mg, høyere doser gir ikke nødvendigvis sterkere rus. Og styr langt unna alkoholen hvis du vil ha en sjanse til å huske kvelden. Kos deg
For meg holder en 7,5 mg. Kanskje ikke direkte rus, bare litt svimmel, rolig, gi fan følelse..

Poppet 7,5mgx2 på null toleranse en gang rett før et viktig møte (oppdaget at vivalen var tom) usj da bablet jeg usedvanlig mye dritt og var skammelig ærlig med samtlige kolleger.. Om jeg anbefaler det, er jeg litt usikker på hehe
Sist endret av zondar; 13. februar 2018 kl. 19:43.
Min kjæreste og jeg har kommet opp med en liten saying angående dette legemiddelet; "imovanen bestemmer" da spesielt når alkohol blir med i bildet, men dette gjelder også hvis du tar nok til å bli tulling (som ikke kreves så altfor mange tabletter, i de fleste tilfeller). Du handler leeeenge før du engang innser hva du driver med. Gjem telefonen unna, fordi du kommer garantert til å sende meldinger til de du føler for å sende meldinger til, hvis tanken først slår deg. Om du kommer med noe lurt i disse meldingene, er lite trolig. Har selv prestert å sende noen gullkorn til forskjellige mennsker. Men den beste av de, var vel til min yngre søster. Der jeg ramsa opp masse dop og skrev meget entusiastisk om de forskjellige drogene. Selvsagt så hadde jeg null minne om det neste dag, da hele kvelden var så godt som glemt. Bortsett fra noen få tradisjonelle flashbacks som fort fremkommer etter blackout. Kom på besøk til modern dagen etter, å fikk høre om meldingene. Skjønte ikke bære av hva de snakka om, ble så vist alle meldingene. Å herregud for noe teite greier. Har klart å gjøre det samme til fattern en gang også, ikke så veldig gøy akkurat. Vær forsiktig!
OBS: Må legg til; gjem for Guds skyld pakka litt bort hvis du hiver i deg noen. Er veldig fort å kjøre nedpå hele brettet. Da begynner du fort å bli en fare for både deg selv og andre.
Hold deg til 15mg imovane, mer er ikke ber. Jeg syns den ene på 7,5mg funker fint enda hver kveld. Tar den et par tre timer før jeg legger meg for å ikke kaste vekk en så fin følelse. Jeg tar litt annet småting(c-preparater) ved siden av da, så derav er en tablett er nok.

Oxy er en stimulerende opiat for mange, til du kommer opp i høyere doser da blir man sløv. Jeg pleide å sniffe en eller to 40mg og ble veldig aktiv/flink å gjøre kjedelige ting, litt som på subutex. Jeg tok ofte to vallergan eller atarax en time før for å få en effekt som lignet mer på heroin.

s
▼ ... noen måneder senere ... ▼
HEL
Trådstarter
Har tatt 10mg for et par timer siden, går det bra med et par tre øl nå, haster med svar. Takker for svar��
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg blir mor theresa tulling på Imovane. Sender meldinger rundt til venner og familie om at jeg gjerne stiller som barnevakt om de trenger.. Hahaha i nykter tilstand har jeg egentlig nok å styre med i hverdagen...