Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  200 24434
Sitat av pr0tonion Vis innlegg
Lord of War (en av de bra filmene til Nicholas Cage)
Slumdog Millionair
Vis hele sitatet...
National Treasure 1 med Nicholas Cage!
▼ ... over en uke senere ... ▼
veit ikke om disse er nevnt men her er mine:

Never Back Down 1 & 2

How High

The Pirates Of The Carribean 1 - 4

American Pie
Drive-
Requiem for a dream-
Super8-
The Great Dictator- 1940
Champions League finalen 2005. Jeg ser fremdeles Gerrard løfte pokalen!
Jeg bare lurer, kjøper dere disse filmene på nett eller downloader gratis og ser på de på engelsk?
En film som jeg kan se 10000 ganger er The Italian Job.

http://www.imdb.com/title/tt0317740/
Katy Perry <3
Sitat av Micki Vis innlegg
Jeg bare lurer, kjøper dere disse filmene på nett eller downloader gratis og ser på de på engelsk?
Vis hele sitatet...
Jeg laster ned filmer fra nettet. Piratebay eller IPTorrents gjør susen.

Snakker du om engelske filmer dubbet på norsk, eller engelske filmer med norske undertekster?

Personlig trenger jeg ikke undertekster, dessuten er de som kan lastes ned fra nettet fulle av irriterende skrivefeil.

Men hvis du absolutt må ha norske undertekster anbefaler jeg deg å laste de ned fra denne siden. Pass på at den passer med filmen du har lastet ned (undertekst-filen har som oftest samme navn som filmens torrent).
Bambi
Enough said
Martyrs gir meg grøsninger bare jeg hører navnet; en aldeles grusom film, men jeg liker den.
Ringenes herre
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Kramer Vis innlegg
Salo er en film det er vanskelig å glemme.
http://www.imdb.com/title/tt0073650/
Vis hele sitatet...
Den er vanskelig å glemme fordi den er den mest groteske filmen jeg har sett, ever..

Four fascist libertines round up 9 teenages boys and girls and subject them to 120 days of physical, mental and sexual torture
Vis hele sitatet...
Ikke se den med moren din for å si det sånn.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Den er vanskelig å glemme fordi den er den mest groteske filmen jeg har sett, ever..



Ikke se den med moren din for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Det må da gå an å se film med moren sin. Får du seksuelle følelser for moren din når du ser film? Klarer du ikke kontrollere deg? Trist.
Dude Where's my car?
Fight Club, Dogville...
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Hvorfor ikke? Det må da gå an å se film med moren sin. Får du seksuelle følelser for moren din når du ser film? Klarer du ikke kontrollere deg? Trist.
Vis hele sitatet...
^ Fin fyr.



Jeg er kanskje en filmsnobb, men jeg forstår ikke hvordan filmer som Avatar kan gi særlig inntrykk.


Selv mener jeg La vita è bella er en film alle bør se, den er helt fantastisk.
▼ ... over en måned senere ... ▼
3 første, gode filmene som jeg syntes er verdt å se:
Into the wild
Max Manus
Inception
Filmer du ikke burde se: the human centipede 2 og a serbian film. Utrolig meningsløse og groteske filmer.
I Am Legend, Harry Potter, Ringenes Herre. Uforglemmelig.
American History X
Cast Away (trailer)

Er en film jeg aldri kommer til å glemme.
▼ ... over en uke senere ... ▼
The Butterfly Effect (2004) - for all del se directors cut
Denne fikk meg virkelig til å tenke. Skulle se den sammen med gutta på hybelen her, så viste det seg at vi hadde lasta ned en med happy ending. Det var stor skuffelse! Så for all del skaff dere director's cut av denne.
http://www.imdb.com/title/tt0289879/
The Beach
Den både ser og høres ganske dårlig ut, men er etter min smak en av de beste filmene som er laget. Det handler om en backpacker som skal finne en strand han har hørt rykter om. Der andre likesinnede lever i harmoni og røyker hasj, hehe. Men når han kommer dit finner han ut at det ikke er så idyllisk som det virker, og filmen er til tider litt...jævlig
Into the wild, Inception og selvfølgelig 2 girls 1 cup.
Pinapple Express er en film som plutselig kommer opp i hodet mitt, minst en gang hver uke.
Jeg vil bare si at Arn - Tempelridderen faktisk var ganske bra! Inspirerende og alt det der.

Takk for meg.
John Q - det er absolutt en film som har gjort inntrykk på meg! http://www.imdb.com/title/tt0251160/
En utrolig bra og rørende film.
Mine favoritter må være:

I am a Legend <-Har alltid likt zombie filmer, og denne var episk!
V for Vendetta <-Dette er filmen som har inspirert meg mest. Viss jeg bare kunne sett en film i hele mitt liv hadde det blitt denne.
American History X
Harry Potter
Ringenes Herre
Planet of the apes (den første)
Kickass
Hangover 1&2
A serbian film http://www.imdb.com/title/tt1273235/
En film jeg helst vil glemme, glem popcorn og baconsvor.
En film som virkelig satt igjen hos meg, og som fikk meg til å tenke over hvorfor jeg i det hele tatt likte den var :
A Clockworks Orange

Det er en utrolig voldelig og ganske ekkel film, men jeg synes det kanskje var den beste filmen jeg noensinne har sett. Kan fremdeles ikke forklare nøyaktig hvorfor jeg liker den, men har elsket Kubrick filmer siden.

En annen film som sitter litt igjen er Pans labyrint eller El laberinto del fauno som den heter på original språket. En utrolig vakker film om hvordan barn "overlever" og hvor fantastisk fantasien til barn er, er også en god film om borgerkrigen i Spania.

En siste anbefaling er Fear and loathing in Las vegas. Jeg synes det er den beste " dop" filmen jeg har sett. Føler jeg får et godt og rart innblikk i hvordan slik rusmisbruk er.
The avengers er kjempebra! så den igår kveld, glemmer ikke den lett! the hunger games er heller ikke så dum
The breakfast club! Følte meg helt tom etter jeg var ferdig med den, ikke mange filmer som det skjer med. Tom på en god måte.
Seven Pounds - Veldig bra film, rart at jeg ikke hadde hørt om den før jeg så den. Anbefales for de som ikke har noe imot litt triste filmer uten action.
Wild at Heart av David Lynch, med Nicolas Cage i hovedrollen, som jeg synes bekler rollen sin meget bra. Filmen har mange filmatiske gullkorn og uforglemmelige øyeblikk, deriblant åpningsscenen. Anbefales!
Sist endret av Tawon; 9. juni 2012 kl. 03:02.
Hjemme alene =D
Antichrist
The Constant Gardener
Interstate 60
Hesher

Ja der har du hvertfall noen som jeg liker godt
Jeg syns at filmen The Grey lever opp til kritteriene til trådstarter.

Grunnen til at jeg ikke glemmer denne filmen så lett er fordi den har en del utrolig stilige effekter, annerledes kameraføring til tider og massevis av scener som er både groteske og nervepirrende.

Filmen er ikke sinnsykt god, men mer enn god nok, syns nå jeg da.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
A serbian film http://www.imdb.com/title/tt1273235/
En film jeg helst vil glemme, glem popcorn og baconsvor.
Vis hele sitatet...
Jeg synes dette er en veldig bra film. Formålet med filmen er at den skal vise fram hvordan underverdenen i Serbia virkelig er, sånn at folk kan få opp øynene sine, det er uten tvil mye snusk nedi der. Filmskaperen prøver å få fram sannheten i denne filmen. Derfor er den jævlig hard, ærlig og veldig grafisk. Når jeg starta å se på denne filmen trodde jeg det skulle være et meningsløst blodbad, men isteden var det en god film med en troverdig story og skuespill!
Anbefales sterkt fra meg

Ellers vil jeg anbefale en film som heter 3:10 to Yuma (den nye versjonen), fantastisk westernaction/drama med Christian Bale og Russell Crowe i hovedrollene, og da er det ikke akkurat et sjokk at skuespillprestasjonene er helt i toppklasse. Filmen er også veldig fengslende og følsom. Filmen går gjennom noen veldig viktige temaer som får deg til å tenke, det gjorde ihvertfall jeg! Anbefales sterkt for alle egentlig, men ekstra mye for de som liker western.
Sist endret av Darking; 17. juni 2012 kl. 16:06.
The man from earth
Sitat av ssindreb Vis innlegg
The avengers er kjempebra! så den igår kveld, glemmer ikke den lett! the hunger games er heller ikke så dum
Vis hele sitatet...
Kondolerer.
Sitat av Shalott Vis innlegg
Martyrs gir meg grøsninger bare jeg hører navnet; en aldeles grusom film, men jeg liker den.
Vis hele sitatet...
Har klart helt fint å se på filmer som A Serbian Film og Grotesque, men den her tok virkelig kaka!
Har sett 20 minutter nå og har allerede holdt på å brekke meg... fy faen for en ubehagelig film!
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
The Breakfast Club gjorde noe med meg og. Vet ikke helt hva jeg føler når jeg ser den, og sangen er jo fantastisk.. Helt merkelig.

Braveheart var også en fantastisk film.
Så må jeg nesten også nevne Ringenes Herre.

Og Requiem for a Dream. fyfaen.
Sist endret av Lovegame; 20. juni 2012 kl. 10:40.
Jeg mister trua på menneskeheten, når jeg ser folk liste opp "The Hangover".
The Happening (2008)
The Departed (2006)
Sist endret av Üknow; 20. juni 2012 kl. 13:22.
http://www.imdb.com/title/tt1578882/ - Elephant White
Utrolig god film, er en av de veldig få filmene jeg faktisk husker noe av!
Og jeg ser ca 5 filmer i uka og har gjort det noen år!
Sist endret av Klistermerke123; 20. juni 2012 kl. 14:27.
Sitat av dassmongo Vis innlegg
Jeg mister trua på menneskeheten, når jeg ser folk liste opp "The Hangover".
Vis hele sitatet...
Jeg mister like mye trua når folk ska slenge piss i andres retning når de kommer med forslag, men selv klarer man faen ikke komme opp med no bedre :? gtfo


The Fountain Hele denne filmen er en fantastisk opplevelse & noe man ikke glemmer med det første

The nines kan kanskje også være noe

Pans Labyrint
V for Vandeta: http://www.imdb.com/title/tt0434409/

Utrolig bra film som viser den dårlige siden av et samfunn (i litt brutal skala ),
den har også et viktig budskap, men du må se filmen for å vite hva det er
Funny Games er vel en av de mer uforglemmelige filmene jeg har sett så langt. På IMDB klassifiseres den som crime/drama/horror. Det er en voldelig film, men ikke gore, det skjer mye mer på det psykologiske planet. Nå ønsker jeg ikke å gi noen spoilere for de som ønsker å se den, men for meg var dette en ubehagelig film som det var vanskelig å riste av seg i etterkant.