Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 997
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har testet disse «Indiske» Aurobindo Xanaxene 2mg?

Kjøpte nylig 100stk av disse, og de smaker så og si ingenting. Kjenner ikke noe antydning til den typiske bitre Xanax smaken som feks Galenika sine, men jeg får en slags benzo-lignende effekt.
De må vell være fake? Mistenker etizolam.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kompis av meg har spist mange av de og sier de er nice hvertfall. Jeg har selv bare spist 1 av de og var helt ok fornøyd. Smeller ikke norske bikkjebein liksom
Anonym bruker
"Forbannet Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En kompis av meg har spist mange av de og sier de er nice hvertfall. Jeg har selv bare spist 1 av de og var helt ok fornøyd. Smeller ikke norske bikkjebein liksom
Vis hele sitatet...
Nei, det er jo Alprazolam i de norske. Ikke rart at piller presset med ett benzodiazepin derivat ikke smeller på helt riktig måte, hehe.

Kjøp Ksalol hvis du vil ha Alprazolam på det illegale markedet, er ingen som kan måle seg med dem akkurat nå. En kjent «merkevare» innen illegale piller, jeg tviler på at de hadde latt hvem som helst forsøple navnet de har brukt for å bygge opp ryktet sitt.
Det har jo blitt solgt ganske mange millioner med brett etter hvert i Europa, og kun noen få tilfeller der det er påvist Bromazolam i stedet for Alprazolam. Det er en veldig god track record når «hvem som helst» kan kopiere dem, men jeg tror som sagt at mafiaen bak det hadde jaktet deg ned om du plutselig begynte å etterligne Ksalol og gitt det dårlig rykte.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som vet hvor (og hvor mye det vil koste) jeg kan sende inn en pille til labtest for å få svar på virkemiddel samt hvor mange MG det er i én pille?
Energy Control i Spania
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gi gjerne beskjed om du har gjort det. Lurer fælt på hva de greiene er.