Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 667
Hei, jeg har nå kommet hjem for første gang på 4 dager og får ikke lengre koblet meg til mitt trådløse nett på desktop-en min. Jeg hadde ikke dette problemet før jeg dro, men hadde dårlig tilkobling før jeg dro.

Jeg har ikke dette problemet på verken Iphone 6, Samsung s6, apple tv, eller laptopen min. Nettverkskortet mitt er en asus pce-a68 og jeg har oppdatert driverne og reinstallert driverne mine. Hjelp?

Edit: Glemte å legge til at jeg mistenker routeren min (telenor zyxel p8702n) har oppdatert seg og at nettkortet mitt ikke passer inn med denne nye oppdateringen. Er dette på noen måte en logisk mulighet?
Sist endret av RawrSekel; 8. mai 2016 kl. 20:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du testet om kortet sliter mot andre trådløse routere? Har du nullstilt zyxelen etter fwupdate? Har du testet andre trådløse kanaler på zyxelen? Hva har du egentlig forsøkt annet en oppdatering av driver?