Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2910
Røyker vanligvis bare hasj og prøvd amfetamin men tok 3-4 stilnoct en gang og fikk svake hallusinasjoner , blir det bedre om man blander det med imovane eller bare ta mer stilnoct? HVA GIR BEST RUS? Og gjør det noe om man tar stilnoct/imovane etter at man har røyket grønt? Takk for svar
Hasj og z-hypnotika som f.eks Imovane (zoplicone) kan fungere godt sammen i en rusopplevelse, ja.
Bare ikke ta for mange tabletter, da du mest trolig får blackout av det. Er ikke morsomt å stå naken i rommet til noen andre i leiligheten/huset du bor i, der du tilbyr dem et glass champagne med 30mg Zolpidem i det, uten at du vet det, og får høre det dagen etterpå.

Stilnoct er forresten det samme som Zolpidem, bare et annet navn.

Jeg syns at Stilnoct (Zolpidem i mitt tilfelle) fungerer bedre enn Imovane/Zoplicone, så om jeg ville ha rusa meg her og nå, så hadde jeg tatt flere Stilnoct.

Hadde jeg vært deg og skulle vært ute etter rusen i den kombinasjonen der, så hadde jeg knaska tablettene først, og ventet omkring 20-30 minutt for så å røyke, da røyken slår raskere inn enn tablettene.

edit: Stilnoct og Imovane er begge z-hypnotika, og "skal" fungere på samme måte. Men imovane smaker dritt og ødelegger smak av absolutt ALT (til og med innpust og utpust får en fæl "smak"), og for min del fungerer Stilnoct/Zolpidem mye bedre.
Sist endret av instinktinnsikt; 28. juli 2015 kl. 02:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tok 2 imovane og hallusinerte en del så røyka jeg hasj og gikk tydeligvis ut ifølge han jeg snakket med i telefonen i morgonkåpe og husket opp ned kl 4 på morningen og hadde skreket til han om masse rare greier og sagt at jeg så gress og gnomer i taket? Hahha husker ikke så mye selv uten at jeg så dobbelt i starten men husker ikke en dritt etter at jeg gikk ut , jaja . Det var morsomt ihvertfall
Imovane bruker lengre tid til å nå full effekt (1-2 timer) og Stilnoct bruker bare rundt 30 minutter. Ta Imovane først, vent 30-45 min og ta stilnoct. Bare husk at det er stor fare for blackout. Amfetamin funker fint der for meg for å holde meg våken. Hasj er konge på Imovane og Stilnoct.