Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2082
Jeg lurte på om noen har forslag til en god keylogger. Har nemlig skaffa noen bruker kontoer på skolen og skal logge litt da...Helst en som mailer loggen via mail og er litt ny (ikke bli oppdaget av antivirus)...
Stealt keyboard interceptor vet jeg det er en som heter.
Lenge siden jeg brukte den men den funka perfekt såvidt jeg husker. Du finner den sikkert på nettet et sted, kazaa lite, dc osv.
reznor's Avatar
Trådstarter
lasta ned stealth keylogger, den så ganske bra ut. Skal oxo prøve tiny nå nichotin



http://home.no.net/conquest/reznor_logo.gif
Sist endret av reznor; 18. oktober 2003 kl. 21:27.
iopus starr pro

100% stealth
Screenshots
key-logg
sender rapport på mail

skremmende bra program.
Opprett en www.hushmail.com adresse i tilfelle, så den var 100% anonym. Om du logger og sender sensitivt materiale til deg selv er du i "deep-shit" om det skulle komme frem. Proxy Roulette med IP adresser som bytter hvert 15 sekund om du logger inn på nettsteder du ikke har lov til å være

- Security first
Det dere forslår.. Har dere prøvd de i det siste?
For jeg prøvde et keyloggings-prog som jeg hadde brukt for en stund tilbake.. Innstallerte den, og Norton poppa opp med EN gang... "keylogger.trojan" :/ Så var det en .dll-fil fra programmet som nekta å fjerne seg...

Noen som har en garanti på at programmet dems:
1. Ikke blir oppdaga av antivirus
2. Ikke fucker opp maskina

?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Det aller beste du kan gjøre: Keyghost hardware keylogger. Sett den i hvilken som helst maskin, hent den noen dager seinere, og sitt i fred og les alt som har blitt tastet.

Jeg hadde en liknende sak, men den ble oppdaget da maskinen gikk i stykker, og sysadmin fant den. Faen.

HJ

edit: Sjekk eventuelt denne
Sist endret av SharQ; 20. oktober 2003 kl. 02:35.
Astalavista http://www.freakforum.nu/forum/images/icons/icon14.gif
Det er en hardware-shit da Må plugge i bak og greier..
Tenkte på et program jeg da vet ikke helt han som starta topicen, men men.
Noen som har et program rett og slett? Som følger de 2 punktene jeg satte opp over?
hvis du er litt 1337 kan du finne en keylogger på planetsourcecode.com, gjøre noen små endringer i koden og kompilere. da kan du få alt av epostadresser og smtpservere inn i exefilen, og ingen antivirusprogrammer vil reagere. brannmurer og sånt kan reagere når programmet prøver å sende loggen, men hvis du lagrer det til en fil istedenfor, er du nok trygg.

reznor's Avatar
Trådstarter
ja...på skolen bruker de F-Secure brannmurer, jeg vet ikke helt om det er noe særlig bra men jeg skal prøve å få lagt in en keylogger i hvertfall (selv om den ikke sender loggen via mail). Har nemmelig ett par brukernavn og passord
http://home.no.net/conquest/reznor_logo.gif
Opprinnelig postet av SharQ
Det aller beste du kan gjøre: Keyghost hardware keylogger. Sett den i hvilken som helst maskin, hent den noen dager seinere, og sitt i fred og les alt som har blitt tastet.

Jeg hadde en liknende sak, men den ble oppdaget da maskinen gikk i stykker, og sysadmin fant den. Faen.

HJ

edit: Sjekk eventuelt denne
Vis hele sitatet...
Kan jeg sende denne over til noen andres maskin via trådløse nettverket vi har her på skolen?. Alle elevene i 1 og 2 almenn har laptop.

Hvis jeg sender dette programmet over via nettverket( legger den over på dem sin maskin, altså i en av de delte mappene vil det virke da)?