Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1492
Hei, visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden så satt den her

Uansett, problemet er:

Jeg installerte Steam på SSD harddisken, uten å tenke over det før nå.
Nå ser jeg at jeg blir nødt til å fjerne steam og installere det på HDD harddisken siden SSD'en blir full med en gang nå som jeg har noen nye spill å installere.
Dette er jo forsåvidt enkelt å gjøre, men før jeg gjør det skulle jeg gjerne visst om å avinstallere steam ville bety at jeg mister saven min på Skyrim.
Har spilt veldig mye på den saven på skyrim og å miste den ville være jævlig surt.
Må jeg ta finne fram i mapper på pcen og finne skyrim-saven og lagre den et annet sted i tilegg for så å legge den til når steam er installert et annet sted eller er saven lagret på steam sine servere så den automatisk kommer tilbake når jeg installerer steam og skyrim på den andre harddisken?

takk for svar.
Cookie Monstah ^_^
kopier steam mappa over til HDDen? så sletter du den bare på SSDen :P var slik jeg gjorde det, og jeg mista ikke saven min.
thanks, begge to
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Saves ligger enten i Steam-mappen eller et helt annet sted á la Mine Dokumenter. Either way er du ganske trygg.