Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 890
jeg skal kjøpe meg en ny telefon, ca 3500,-
trenger tips på hva som er bra å hva som er fyfy

hvilke erfaringer har dere med forskjellinge telefoner?

ingen som vet`?
HTC med android er mitt tips
Sitat av xavi0n Vis innlegg
jeg skal kjøpe meg en ny telefon, ca 3500,-
trenger tips på hva som er bra å hva som er fyfy

hvilke erfaringer har dere med forskjellinge telefoner?

ingen som vet`?
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på hva du ønsker deg.. smarttelefon eller "vanlig"?
Som smarttelefon pleier HTC Desire å være en telefon de fleste blir godt fornøyde med. Kommer mye an på hvilke krav du setter til telefonen, så hvis du opplyser om det så er det større sjanse for at du får svar som passer for deg.

Er det med eller uten abb du skal ha?
Sist endret av Fuzzybossen; 2. august 2011 kl. 23:53.
HTC Legend er fyfy og treg...
Anbefaler sterkt samsung nexus s, 3200 med tele2 fra nettsida deres.
Med eller uten abo.? Har sensation selv og den er som en drøm.
Anbefaler deg å ta en titt på amobil.no
jeg ska ha en htc uten abo til under 3,5k
til nøyaktig 3,5 får du den fantastiske Incredible S. Elsker min!
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Hvis du er interessert i å kjøpe med abbonnement så er iPhone noe jeg absolutt kan anbefale deg. Knallbra skjerm, bra kamera og brukervennlighet uten sidestykke er gode argumenter. Det beste argumentet jeg kan komme med er nok App Store. Suverene muligheter der.

Hvis bindingstid ikke er aktuelt anbefaler jeg deg å se på bruktmarkedet, finn.no

Finner du f.eks en relativt ny iPhone med knust bakglass, koster det nesten ingen ting å få tak i ett nytt ett på eBay. Jeg betalte 160 kr for mitt med frakt fra Canada, og det eneste du trenger å gjøre for å skifte det er å fjerne to skruer. Kjempelett og verktøy følger med.

Det samme gjelder batteri: 9.90$ på dealextreme og tre skruer som må ut.
nei, liker ikke iphone, liker ikke os'et
Hvis du bor i Olso kan du kjøpe min Desire for 1,5k :P
neei. den blir for gammel
Samsung Galaxy S2 om du kjøper med abo. (Kjøpte selv denne med Netcom fastpris Medium for ca. 1400kr) denne telefonen er helt syk! : )
Samsung Galaxy S om du kjøper uten abo.

Ellers så anbefaler jeg ikke Desire ettersom den begynner og bli noe utdatert. Men om du skal ha en billig telefon så skal du gjerne se på den. desire Sensation ser ganske bra ut da..

Nå kommer jeg meg ikke inn på www.Hjemmepc.no (Sitter på 3G nett), men de har en finfin test der av div. billigtelefoner og dyre telefoner. Skjekk der. : )
takk fro hjelpen folkens tror jeg blir å kjøpe en incredible s
Sitat av xavi0n Vis innlegg
takk fro hjelpen folkens ;) tror jeg blir å kjøpe en incredible s
Vis hele sitatet...
Håper du blir fornøyd! :)