Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2109
Jeg hadde et bruteforce-prog en gang som var veldig bra og lett og bruke. Desverre har jeg slettet det og har ikke peiling på hva det het
Programmet kunne cracke alle filer, urls, osv. Det eneste jeg trengte å gjøre var å krysse av om det var upper case, lower case, tall, osv, skrive inn hvor langt jeg trodde passordet var, og trykke på en knapp. Etter det skjedde alt av seg selv(ganske naturlig det da...) og det var vanligvis ferdig med å cracke passordet innen et par timer, men det kom jo an på hva det var jeg skulle cracke. Husker jeg drev og testet hvor lang tid det tok ved å lage .doc-filer med passord med varierende lengde, med både upper- og lower-case, tall, og i noen tilfeller også tegn som . - , ! osv. Det gikk veldig fort etter hva jeg har lest rundt omkring, folk sier at det kan ta månedsvis før du finner lange vanskelige passord, men til meg tok det max en natt på en .doc-fil med passord på 10 tegn, upper- & lower-case & tall...

Noen som aner hvilket program dette kan ha vært?
Eller vet dere om et bra bruteforce-program som ikke er for vanskelig å bruke?
Et bruteforce-program som ikke er for vanskelig å bruke er Brutus.

Programmet kan lastes ned her
Informasjon finner du her
Sist endret av intenzo; 1. juli 2003 kl. 10:55.