Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 851
Jeg fikk idag en pakke med det som skal være oxycodone, men som jeg har på følelsen ikke er oxy. Men dette nye stoffet som blir solgt som oxy, men som er 10 ganger sterkere enn morfin når det tas oralt.

Når jeg nå tok en halv pille så begynte jeg å svette, ble uvel i magen og begynte å skjelve.

Noen som har tips til testkit jeg kan benytte for å finne ut om dette er oxy eller ikke?

Pillene er disse som har tallet 30 på seg (30 for 30 mg), har delestrek, har bokstaven M på forsiden og er blå-grønn.
Det er alternativt mulig at jeg ikke ble utvel pga. Pillen, men fordi jeg samtidig tygget på nikotin tyggegummi og fikk i meg for mye nikotin. Men det føles ikke som om det er 30 mg oxy i disse. Jeg får svært lite rus av en tablett og har tatt kanskje 3 eller 4 stk siden 16:00 idag. Fortsatt er jeg allikevel en del angstfull og urolig i kroppen.

Selgeren har fortsatt overhengende positive tilbakemeldinger og kun en kommentar sier at de ikke inneholder oxy.

Her er bilde:

Sist endret av einsteindragon; 17. februar 2024 kl. 23:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du tror pille er laced med metronitazen eller hva deg heter men allilevel har du nå tatt 4 stk og kjenner ikke mye? Altså...?
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Du tror pille er laced med metronitazen eller hva deg heter men allilevel har du nå tatt 4 stk og kjenner ikke mye? Altså...?
Vis hele sitatet...
Jeg føler meg en del påvirket men ikke slik jeg føler meg på oxycodone. Det kjennes mer ut som morfin.
På Oxy blir jeg mer våken, får ikke sove, avslappet og topp humør, fri fra det meste av angst og uro og føler meg nærmest udødelig når jeg har tatt 60 mg eller mer.

Jeg startet med å ta kun en kvart pille hver 30 min, så gikk jeg opp til en halv hvert 30 min. Gjorde det til jeg hadde tatt 2 piller. Så gikk det noen timer før jeg fortsatte slik til jeg hadde tatt totalt 4 piller.
nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men det høres mistenkelig ut som et UG produkt fra øst-europa. Jeg var mye på plata for 13-14 år siden og den gang så var det dolcontin og xanor som ble pumpa inn over grensa fra østblokken. En kompis av meg døde som et resultat av at han kjøpte dolcis som muligens var produsert i en kjeller i Polen eller Romania. Han hadde kokt opp 2 stk 100mg som han injiserte og han døde av en overdose. Så jeg anbefaler og holde deg unna om du klarer det, det er sannsynligvis ikke noe OD kjemikalier i dem, men må gudene vite hva de har blandet i dem. Jeg vil tippe at det er mye fenazon i pillene.

på alle brettene skal det være et patch nr i enden av brettet. Det kan muligens gi svar
Sist endret av hardoggo; 18. februar 2024 kl. 02:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av hardoggo Vis innlegg
nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men det høres mistenkelig ut som et UG produkt fra øst-europa. Jeg var mye på plata for 13-14 år siden og den gang så var det dolcontin og xanor som ble pumpa inn over grensa fra østblokken. En kompis av meg døde som et resultat av at han kjøpte dolcis som muligens var produsert i en kjeller i Polen eller Romania. Han hadde kokt opp 2 stk 100mg som han injiserte og han døde av en overdose. Så jeg anbefaler og holde deg unna om du klarer det, det er sannsynligvis ikke noe OD kjemikalier i dem, men må gudene vite hva de har blandet i dem. Jeg vil tippe at det er mye fenazon i pillene.

på alle brettene skal det være et patch nr i enden av brettet. Det kan muligens gi svar
Vis hele sitatet...
Oxyen er kjøpt av en i England på darknet, ikke på gaten i Oslo eller Bergen. Det ville vært for dyrt.

Noen som vet hvordan jeg kan få testet oxyen?
Sist endret av einsteindragon; 18. februar 2024 kl. 20:48.
Synes dem ser litt shabby og slitte ut, fargen og samtidig ser det ut som noen flekker som ikke skal være der. Alle originale piller har veldig klare trykk,farger og linjer hvor logo, delestrek osv er rene og pene

En original Oxy må du feks skylle eller sutte på en stund før fargene forsvinner. Selv om fargen forsvinner så vil du kunne se trykket på tabl ganske klart. Det er jo en depotpille du har der og den tåler bra med fuktighet før den går i oppløsning. Ta en av dine engelske og legg den i litt vann eller skyld den under springen. Hvis den mister formen og fargen kan det være en indikasjon på at noe er muffens
Sist endret av hardoggo; 18. februar 2024 kl. 21:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av hardoggo Vis innlegg
Synes dem ser litt shabby og slitte ut, fargen og samtidig ser det ut som noen flekker som ikke skal være der. Alle originale piller har veldig klare trykk,farger og linjer hvor logo, delestrek osv er rene og pene

En original Oxy må du feks skylle eller sutte på en stund før fargene forsvinner. Selv om fargen forsvinner så vil du kunne se trykket på tabl ganske klart. Det er jo en depotpille du har der og den tåler bra med fuktighet før den går i oppløsning. Ta en av dine engelske og legg den i litt vann eller skyld den under springen. Hvis den mister formen og fargen kan det være en indikasjon på at noe er muffens
Vis hele sitatet...
De på bildet er ikke mine, men er et bilde av de samme jeg har. Bildet fant jeg på google. Mine er litt mer grønnaktige enn de på bildet. En blanding av blå og lysegrønn, kanskje.

Mine ligner mest på disse her (også bilde funnet på google):

Sist endret av einsteindragon; 18. februar 2024 kl. 21:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
kan du ta bilde av dine?
Sitat av hardoggo Vis innlegg
kan du ta bilde av dine?
Vis hele sitatet...
Tok nettopp bilde. Her er bilde av noen av de:

Sist endret av einsteindragon; 18. februar 2024 kl. 22:04.
Ta opp en til og ta noen nærbilder
Sitat av hardoggo Vis innlegg
Ta opp en til og ta noen nærbilder
Vis hele sitatet...
Her er 2 nærbilder av en tablett (fikk ikke til bedre oppløsning):

Forsiden:



Baksiden:

Sist endret av einsteindragon; 18. februar 2024 kl. 22:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så gjør du vanntesten
Sitat av hardoggo Vis innlegg
Så gjør du vanntesten
Vis hele sitatet...
Vanntesten? Hva og hvordan gjøres den?
Er det etter at du skylte/la dem litt i bløt

Hvis dem blir veldig porøse eller overflaten smuldrer opp og trykket i til forsvinner på veldig kort tid er det dårlig tegn

Må også si at fargen ikke er helt innafor. Som jeg skrev tidligere så er originalen skinnende i skallet som dekker tbl

https://www.silive.com/crime-safety/...are-dying.html
Sist endret av hardoggo; 19. februar 2024 kl. 00:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av hardoggo Vis innlegg
Er det etter at du skylte/la dem litt i bløt

Hvis dem blir veldig porøse eller overflaten smuldrer opp og trykket i til forsvinner på veldig kort tid er det dårlig tegn

Må også si at fargen ikke er helt innafor. Som jeg skrev tidligere så er originalen skinnende i skallet som dekker tbl
Vis hele sitatet...
Så jeg skal legge det i et glass med kaldt vann, og visst det raskt løser seg opp så er det et tegn på at de er hjemmepresset?
Sjekk bildet i linken jeg postet

hvis dette "skallet" og det som er stanset inn i tbl forsvinner eller blir veldig ru og porøs så er ikke det normalt for depottablett3r
Sist endret av hardoggo; 19. februar 2024 kl. 00:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av hardoggo Vis innlegg
Sjekk bildet i linken jeg postet

hvis dette "skallet" og det som er stanset inn i tbl forsvinner eller blir veldig ru og porøs så er ikke det normalt for depottablett3r
Vis hele sitatet...
Dette er jo ingen depottablett, men slik oxycodone som virker med engang. Det kan man se ved at det er delestrek på de.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De pillene der er en presse av perc 30 de mest faket oxy tablettene,i usa er 99% av disse fentanyl
Oxycondone er virkestoffet og den finnes i både hurtigvirkende og depottbl

https://www.legeforeningen.no/foreni...nter/oxykodon/
Sist endret av hardoggo; 19. februar 2024 kl. 01:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De pillene der er en presse av perc 30 de mest faket oxy tablettene,i usa er 99% av disse fentanyl
Vis hele sitatet...
Selgeren jeg kjøpte de av tester disse for Fentanyl før de legges ut for salg.
Men de tester ikke for metronitazen. Selv om jeg har sagt at de bør gjøre det. Men de har sagt de skal begynne med det og en review sa at h*n hadde testet de og at de da ikke slo ut på oxy eller noe slags morfinpreperat.

Jeg kan også kjenne på effekten at det sannsynligvis ikke er oxy. Kan ta 2 stk uten at det har så stor effekt på angsten. Tidligere så ble jeg helt fryktløs av 2 tabletter og følte ikke noe behov for å ta mer.

Sist gang de garantert var oxy var når jeg kjøpte i November. Men de jeg kjøpte i Desember og Januar føles mye svakere.

Heldigvis har de etter å ha solgt flere hundre av disse fortsatt overhengende positive tilbakemeldinger.

Sitat av hardoggo Vis innlegg
Oxycondone er virkestoffet og den finnes i både hurtigvirkende og depottbl

https://www.legeforeningen.no/foreni...nter/oxykodon/
Vis hele sitatet...
Det vet jeg. Og de jeg har er hurtigsvirkende.

Noen som vet hvor lenge effekten av Metonitazen varer? 3-4 timer? Mindre?
Sist endret av einsteindragon; 19. februar 2024 kl. 03:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De der ser shady af ut da. Kan aldri tenkes at de der er ekte, lol. Om det er metonitazene så varer det en god del kortere enn oxy, noe som kan være en indikasjon. En annen ting er at om du snorter en liner av det så merker du definitivt om det er metonitazene, da biotilgjengeligheten blir så sykt mye høyere enn oralt. Dette er noe jeg absolutt fraråder deg å gjøre, kan fort bli stykt. Altså man merker det ved at en latterlig liten liner gir relativt sterk opiode funk.
Sitat av Alge Vis innlegg
De der ser shady af ut da. Kan aldri tenkes at de der er ekte, lol. Om det er metonitazene så varer det en god del kortere enn oxy, noe som kan være en indikasjon. En annen ting er at om du snorter en liner av det så merker du definitivt om det er metonitazene, da biotilgjengeligheten blir så sykt mye høyere enn oralt. Dette er noe jeg absolutt fraråder deg å gjøre, kan fort bli stykt. Altså man merker det ved at en latterlig liten liner gir relativt sterk opiode funk.
Vis hele sitatet...
Vel, virketiden er ikke på mer enn rundt 3-4 timer. Men jeg føler effekten begynner å avta litt allerede etter 2 timer. Så det føles som om det er Metonitazene.
Jeg har ikke tatt det gjennom nesen og kommer ikke til å gjøre det. Kun gjennom munnen. Der er det ikke mer enn 10 ganger sterkere enn Morfin.
Sist endret av einsteindragon; 19. februar 2024 kl. 05:42.