Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 889
En kompis av meg snakket om at han kjører gass rundt omkring fra sted til sted gjennom et firma som leverer det til bedrifter og jeg syntes jobben hørtes så chill ut, men jeg har herved hørt med 50 forskjellige firmaer som driver med dette og ingen er på jakt etter sjåfør.

Så hva slags andre sjåfør jobber finnes for en som har klasse B førerkort og som ønsker å kjøre leveranser av ting, men som ikke vil kjøre post, taxi, buss, trikk eller tog?
Sist endret av Laban22; 8. januar 2024 kl. 20:53.
start et enk. kjøp en sprinter eller lignende og hiv deg rundt på den store fraktekrigen. lykke til
Bedriftpakker i posten, da kjøre du til bedrifter med ekspress og vanlig pakker.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Bedriftpakker i posten, da kjøre du til bedrifter med ekspress og vanlig pakker.
Vis hele sitatet...
Det skal jeg sjekke ut
Tror kremjobben må være å jobbe i transportavdelingen på et sykehus. Kjører prøver, mat, internpost etc mellom div institusjoner tilknyttet helseforetaket. Statsansatt med gode fordeler og bra lønn. Bortimot umulig å få sparken med mindre du driter alvorlig på draget.
Sitat av Laban22 Vis innlegg
Det skal jeg sjekke ut
Vis hele sitatet...
Det er et av de mest populære og mest likte jobbene for sjåfører i posten. Så kan vært hardt å få den type jobb, masse lykke til! I min tid som sjåfør for posten for bedriftpakker, var det alltids noen bedrifter man elsket å levere til. Tok noen ganger mat og kaffe pause hos dem, så av alle type sjåfør jobber jeg har jobbet, er dette den beste.