Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3796
Har noen 10 mg sobril. Hvordan får jeg beste rus av disse uten å slokne og hvor mye er safe å ta på en gang? Ikke brukt det før, men har litt erfaring med benzo. Erfaringer og tips?
Når jeg brukte 50 mg Sobril hadde jeg det godt iallefall
Husk at Sobril er det svakeste benzodiazepinet som fins.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 7. juli 2015 kl. 21:17. Grunn: Jeg skrev "fins i Norge.", men det gjelder hele verden.
Ok du tok 50 i en smell og det gikk greit? Hva var følelsen?
15mg+ gir en laidback godfølelse men ikke forvent for mye..
Ta fire stykk hvis du ikke har benzo-toleranse og vil ha en grei high.
Sitat av Mightyflower Vis innlegg
Ok du tok 50 i en smell og det gikk greit? Hva var følelsen?
Vis hele sitatet...
50 i en smell ja! :-) Sliter litt med hukommelsen, men jeg husker en del fra rusen

Sitat av dronepungen Vis innlegg
Ta fire stykk hvis du ikke har benzo-toleranse og vil ha en grei high.
Vis hele sitatet...
Fire stykk blir 40 mg. Ikke langt unna 50 det
Tnx Det ble 5 x 10 med litt mellomrom mellom dem, og hadde en fin kveld med god følelse av kjærlighet til meg selv og verden. Null negative effekter og ikke hangover.
Ja skal du få noe ordentlig chill følelse på sobril så må du over 25mg, gjerne det dobbelte. 50 mg er akkurat passe! Trenger du de kun for å ikke ha nerver så holder det dog med 15mg.
Jeg tror det er mye placebo ute og går her, det du tror skal skje, det skjer. Når en bruker disse medisinene etter legens dosering, så skjer det ikke så veldig mye, ikke noe å skrive om på forumet i alle fall. En gang for veldig lenge siden bodde jeg sammen med en venn, hun hadde eksamens skrekk. En kveld ga jeg henne 5mg Sobril, sa at det var en kraftig sovepille. Dagen før eksamen spurte hun meg om en ny lille, jeg ga henne en C vitamin pille og hun sov som et barn hele natten. Mitt poeng er at virkning og forventning er vanskelig å skille.
Jeg bruker selv Sobril i liten dose, har ikke mulighet til å teste om det er placebo eller ekte virkning. I den siste uken har jeg vært på ferie, uten sovemedisiner. Jeg sovner faktisk lettere uten Imigrane 7,5mg enn med, det bar faktisk en overraskelse.
Tidligere har jeg vært ganke fokusert på dose og kontinuitet, men nå lurer jeg litt.
Klem fra Betty
30-50 mg vil gi en grei og mild rus, hvis du ikke har toleranse. Brygg gjerne en kopp kaffe til hvis du blir lett søvnig av slikt.