Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3721
Har kommet over en av disse. Noen som vet hvordan de bør tas? Toleransen min er langt fra å kunne takle så mye morfin så må dele den opp. Ettersom morfin knapt tas opp oralt er det vel også best å snorte?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Ville aldri snortet en dolkiss,eller deler av en.. det kan fort gå galt. Del den opp og svelg. 200 mg tar livet av de fleste, om de ikke har erfaring med lignende.
Sist endret av ranman22; 5. juli 2012 kl. 16:34.
Hva med dosering? Jeg har veldig lav, om noen, toleranse. Tok 30mg nå (knust i rizla oralt), men tror det kan bli litt lite.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Stratops Vis innlegg
Hva med dosering? Jeg har veldig lav, om noen, toleranse. Tok 30mg nå (knust i rizla oralt), men tror det kan bli litt lite.
Vis hele sitatet...
Kjenner du lite/ingenting så ta 30mg til etter en stund?
30mg skal være mer enn nok hvis du ikke har toleranse. Slet kraftig med å holde meg våken på 30mg selv.
Sitat av Muradi Vis innlegg
30mg skal være mer enn nok hvis du ikke har toleranse. Slet kraftig med å holde meg våken på 30mg selv.
Vis hele sitatet...
Jeg må si meg enig i denne. På 60mg ble jeg altfor stein. Men jeg sov godt

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Kjenner du lite/ingenting så ta 30mg til etter en stund?
Vis hele sitatet...
Det tar fire timer før det slår skikkelig inn.
Tok 60mg første gang... må virkelig si det ble ubehagelig, kjente ut som en slags krampe eller vet ikke helt hvordan jeg kan beskrive det i øvre region av brystet.

Ellers så slukna jeg relativt greit fort når det først kicka inn og når jeg fikk lagt meg helt stille. Kjente det fortsatt når jeg våkna neste morgen, rart og ekkelt egentlig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg spiste en halv 100mg dolk første gangen jeg var innom sterke opiater, og jeg hadde en positiv og deilig rus bortsett fra at jeg ble litt mer sprø og surrete enn jeg pleier (endte opp med at jeg og en kompiss brøyt oss inn på en kiosk og stjal brus og snop for 6000kr for så å gjømme det i bagasjerommet på bilen til broren min..)
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Stratops Vis innlegg
Det tar fire timer før det slår skikkelig inn.
Vis hele sitatet...
Hvis du spiser dolcontinen hel, ja. Knuser/deler du dem opp, så begynner det allerede etter 15 min.
Sist endret av Mexxy; 18. juli 2012 kl. 13:37.
Jeg kjente kanskje noe etter rundt 15 min, men det var ikke før 4-5 timer inn peaken starta.